Graspop Metal Meeting 2025

- Als Graspop de terreinen "huurt", mogen ze idd zelf camerabewaking inleggen (al dan niet opgedragen door lokale overheid).

- Er is in het verleden effectief een denkpiste geweest om Graspop te verhuizen. Zowel Brustem, Grimbergen als nog twee locaties kwamen in het vizier, maar verder dan een verkennende ronde is het nooit gekomen (idem voor Werchter).

Gewoon: fir, prodigy, slipknot: Zo stel ik mijn vrijdagavond / nacht al maanden lang voor.
Dus misschien kruisen we elkaar voor de Main Stage voor FiR. 😉
Voor Slipknot ben ik misschien ver weg, want ik kom terug van het Opeth-concert (als mijn vrouw en ik erin slagen onder de Marquee binnen te komen! 😅). Anders hebben we de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten en een biertje te drinken tijdens een Festileaks-bijeenkomst 🤘🏻

Dus misschien kruisen we elkaar voor de Main Stage voor FiR. 😉
Voor Slipknot ben ik misschien ver weg, want ik kom terug van het Opeth-concert (als mijn vrouw en ik erin slagen onder de Marquee binnen te komen! 😅). Anders hebben we de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten en een biertje te drinken tijdens een Festileaks-bijeenkomst 🤘🏻
Opeth heel graag. Maar de kans is groot dat de personen met wie ik vrijdag mee ga. ze zogezegd een veilige plek willen bij slipknot. Benieuwd of ze eerste rij zo veilig vinden. haha.

• Haha
Waarderingen: Steph85
Opeth heel graag. Maar de kans is groot dat de personen met wie ik vrijdag mee ga. ze zogezegd een veilige plek willen bij slipknot. Benieuwd of ze eerste rij zo veilig vinden. haha.
Omdat ik Slipknot vele malen heb gezien op GMM (de eerste keer in 2005), weet ik niet zeker of dit de veiligste plek is 🤣

Omdat ik Slipknot vele malen heb gezien op GMM (de eerste keer in 2005), weet ik niet zeker of dit de veiligste plek is 🤣
maar nog steeds veiliger dan voor SOAD (in 2005 zat ik voorop maar toen het concert op BYOB begon, stond ik 50 meter achter 🤣🤣🤣)

• Leuk
Waarderingen: saurus
Dus hangt af van wie je voor je hebt dus. Misschien is het wel zo dat ik lang genoeg gezaagd heb met mijn zotte botten :cool:
Ik heb zelf al aan de toog gestaan op werchter en ken veel mensen dat het op graspop doen en dat gaat perfect. Ik denk dat veel vrijwilligers achter de toog gewoon niet weten dat dit gaat of hoe ze dat moeten doen met die bakjes.

• Leuk
Waarderingen: Elf en swissepfan
Bekijk bijlage 13242
Rood is hoe vorig jaar het grote inkom pad was, zouden ze niet gewoon een pad kunnen afzetten met heras hekken zoals het groene voor de niet kampeerders binnen te laten?
Moesten ze het zo regelen (wat trouwens ook de wandelweg was een aantal jaar geleden, toen ze de layout voor de eerste keer veranderd hadden) is het toch een beetje vreemd dat ze daar geen pad hebben getekend op het plan dat op hun website staat, maar wel het pad recht door de camping (alsook het pad van The Crypt)...1741947599092.png

Laatst bewerkt:
  • Thinking
Waarderingen: BlackwaterPark
Zouden we het weekend ingaan met de volle line-up ? Aftellen naar 16.00 uur ?
Of moeten we het doen met de Skullies deze week.....?!
Hebben deze week al 3 posts gehad. Ik verwacht het niet meteen maar tmag wel gaan komen

Hebben deze week al 3 posts gehad. Ik verwacht het niet meteen maar tmag wel gaan komen

Denk het ook niet hoor, maar dat er een post komt van een dag die bijna uitverkocht raakt, hebben ze geen invloed op en dat zal dan ook weer geen invloed hebben over wanneer er een aankondiging komt, want ze zijn natuurlijk gewoon al lang en breed bezig met alle bands horende bij de laatste aankondigingen!

Mijn grootste workout ooit blijft toch 2015. korn, pauze bij judas priest en dan vollebak slipknot. :D Wel even de beentjes terug strekken bij painkiller natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Steph85

Users who are viewing this thread