Graspop Metal Meeting 2025

Hebben deze week al 3 posts gehad. Ik verwacht het niet meteen maar tmag wel gaan komen

Denk het ook niet hoor, maar dat er een post komt van een dag die bijna uitverkocht raakt, hebben ze geen invloed op en dat zal dan ook weer geen invloed hebben over wanneer er een aankondiging komt, want ze zijn natuurlijk gewoon al lang en breed bezig met alle bands horende bij de laatste aankondigingen!

Omdat ik Slipknot vele malen heb gezien op GMM (de eerste keer in 2005), weet ik niet zeker of dit de veiligste plek is 🤣
Mijn grootste workout ooit blijft toch 2015. korn, pauze bij judas priest en dan vollebak slipknot. :D Wel even de beentjes terug strekken bij painkiller natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Wel de munt prijzen verhogen, geen namen droppen. Ze weten het weer leuk te brengen 😆
Sorry dat ik de spelbreker ben. Maar leggen jullie niet teveel de schuld bij Graspop? Concertje Amsterdam Arena AC/DC. Pint, dus geen halve liter; €7,60. Het is niet alleen de Graspop organisatie. We betalen overal de hoofdprijs. Alleen die €35 voor een plekje op Boneyard. Die kan ik echt niet rijmen. Voor de rest doet de horeca allemaal hetzelfde. Corona periode als excuus en gewoon de consument uitknijpen. Maar kijk daarbij ook eens naar concertkaartjes. Rond de 80 - 100 voor limp Bizkit als voorbeeld. Het gaat helemaal nergens meer over

• Leuk
Waarderingen: pisser en EddiePlaysBass
Sorry dat ik de spelbreker ben. Maar leggen jullie niet teveel de schuld bij Graspop? Concertje Amsterdam Arena AC/DC. Pint, dus geen halve liter; €7,60. Het is niet alleen de Graspop organisatie. We betalen overal de hoofdprijs. Alleen die €35 voor een plekje op Boneyard. Die kan ik echt niet rijmen. Voor de rest doet de horeca allemaal hetzelfde. Corona periode als excuus en gewoon de consument uitknijpen. Maar kijk daarbij ook eens naar concertkaartjes. Rond de 80 - 100 voor limp Bizkit als voorbeeld. Het gaat helemaal nergens meer over
Uitknijpen valt ook wel mee. Ik zie nog steeds overal volle terrassen. En de marges zijn in de horeca toch ook echt niet erg hoog.

Pintjes in mijn stamcafe sinds begin deze maand €2.5. 😢

Maar we blijven de middenstand steunen.

Ik doelde meer op de timing. Je zou verwachten dat ze zulk "slecht nieuws" (munt prijzen omhoog) zouden proberen te doen vergeten met "goed nieuws" (meer namen aankondigen) maar dat is dus niet gebeurd. Je hebt wel gelijk dat Graspop niet de enige plek is waar de prijzen de pan uit reizen. Bij kleinschaligere plekken valt het vaak nog wel mee, gelukkig laat mijn smaak het ook toe dat soort dingen meer te bezoeken tegenwoordig :) Vanavond nog naar een concert geweest waarvoor de tickets goedkoper waren dan zo'n Arena pintje, toevallig...

Users who are viewing this thread