Billy Idol als headliner zou denk ik inderdaad wat extreem zijn, al vind ik het wel een naam die perfect past bij de northstage van de vrijdag, plus met Slipknot en Falling in Reverse eromheen heb je uiteindelijk gewoon een supersterke dag op de mainstages alsnog. Vooral als je dus bedenkt dat een Falling in Reverse eigenlijk headliner was op Novarock en als tweede naam genoemd staat op Rock am Ring. Slipknot > FiR > Billy Idol was dan logischer natuurlijk, maar snap het ook wel dat ze het juist invullen zoals die stages nu zijn ingevuld om een betere match te hebben qua muziek per mainstage.
Maar logischer zou dan een positie als een van die twee subs zijn, al zou het daar dan een totale mismatch zijn met de rest van de mainstages... Als eerste spelen van de twee subs op zaterdag, zou voor mij persoonlijk dan wel weer lekker uitkomen, omdat het dan precies een gaatje in het loopschema lijkt te vullen voor mij en het misschien dan toch wel een dagticket erbij kan worden...
Hits heeft de beste man in ieder geval genoeg, waarbij ik toch denk dat ie er een beter optreden van zou maken dan destijds onder de noemer Generation Sex. Als ie volledig eigen materiaal kan spelen, zal ie vast meer gemotiveerd zijn... Toch wel gaaf om nummers als onder andere White Wedding en Rebel Yell te kunnen horen.