Pukkelpop 2024

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.005
2.063
Mager dropje.
Voor de zondag die overweeg enkel Rise Against dat voor mij interessant is.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
182
5
Nog geen info over tickets, dus gewoon volgende week woensdag nieuwe afspraak? Of weer woensdag - donderdag - vrijdag (voor de krokusvakantie)?
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
431
289
ben benieuwd hoe ze de donderdag namen gaan bekend maken apart zoals vorig jaar of verspreid samen met namen voor de andere dagen. Gestapo Knallmuzik zou ik tof vinden was een goeie sfeer in de dance hall in 2019 op de openingsavond (eerste keer donderdag toen)
 
  • Confetti
Waarderingen: Pauly Robin

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
431
289
Ik ben een pukkelpop verzamelaar en ben vrij zeker dat ik een pkp sticker ga winnen dit jaar want ik heb om 11u toen de wishlist geopend werd direct mijn wishlist ingevuld. Maar vindt dat het nu toch wel lang duurt eer ze naar de winnaars worden opgestuurd. Weet iemand toevallig meer hierover?
 

robinvanspauwen

Campingartiest
18 mei 2021
58
45
Pukkelpop zal – net als vorig jaar – nog niet omschakelen naar een cashless betaalsysteem op de festivalweide. Je kan dus nog altijd gewoon met aangekochte bonnetjes je drankjes en eten betalen, en niet enkel virtueel, via een betaalbandje om je pols of een vergelijkbaar systeem.

“We bekijken de mogelijkheden, maar er spelen tal van factoren in die keuze mee”, zegt woordvoerder Frederik Luyten. “Niet in het minst de gebruiksvriendelijkheid voor onze bezoekers. Op dat vlak zijn we nog niet volledig overtuigd om om te schakelen. Voor 2024 werd daarom gekozen om het bonnensysteem aan te houden.”

Vorig jaar ontstond verontwaardiging na Graspop en Rock Werchter. Wie toen nog resterende virtuele bonnen op zijn bandje wilde terugbetaald krijgen na het festival, moest daarvoor een ‘administratieve kost’ betalen. Bij Graspop kostte dat 1,5 euro, bij Rock Werchter 3,5 euro.

Bron: https://www.hbvl.be/cnt/dmf20240208_96473295
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.555
3.127
Pukkelpop zal – net als vorig jaar – nog niet omschakelen naar een cashless betaalsysteem op de festivalweide. Je kan dus nog altijd gewoon met aangekochte bonnetjes je drankjes en eten betalen, en niet enkel virtueel, via een betaalbandje om je pols of een vergelijkbaar systeem.

“We bekijken de mogelijkheden, maar er spelen tal van factoren in die keuze mee”, zegt woordvoerder Frederik Luyten. “Niet in het minst de gebruiksvriendelijkheid voor onze bezoekers. Op dat vlak zijn we nog niet volledig overtuigd om om te schakelen. Voor 2024 werd daarom gekozen om het bonnensysteem aan te houden.”

Vorig jaar ontstond verontwaardiging na Graspop en Rock Werchter. Wie toen nog resterende virtuele bonnen op zijn bandje wilde terugbetaald krijgen na het festival, moest daarvoor een ‘administratieve kost’ betalen. Bij Graspop kostte dat 1,5 euro, bij Rock Werchter 3,5 euro.

Bron: https://www.hbvl.be/cnt/dmf20240208_96473295
Zo zul je natuurlijk nooit Coldplay op je festival gaan krijgen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Met een groepje vrienden overwegen we dit jaar Pukkelpop ipv Lowlands. Zijn er hier mensen op beide geweest? En wat zijn de grootste voordelen van pkp?
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
Met een groepje vrienden overwegen we dit jaar Pukkelpop ipv Lowlands. Zijn er hier mensen op beide geweest? En wat zijn de grootste voordelen van pkp?
ik ben vorig jaar voor t eerst op pukkelpop geweest, na vele jaren LL.
pukkelpop is heel relax, mooi ruim opgezet, maar niet te ver lopen. veel aanbod in muziek.
in de foodwood lekker eten.
enige dat ik wel echt miste was de juliet.

opvallend weinig drugs gebruik, zelfs in de boiler.

kreeg bij pkp 2023 een beetje een LL 2008 vibe
beduidend minder instagrammers.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Gebruikers die dit onderwerp bekijken