Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deze zal allicht al een keer vermeld zijn, maar hier mogen er ook wel een paar van doorkomen (Big Thief, Bar Italia, Gilla Band, METZ, Protomartyr, Wednesday...).
Deze zal allicht al een keer vermeld zijn, maar hier mogen er ook wel een paar van doorkomen (Big Thief, Bar Italia, Gilla Band, METZ, Protomartyr, Wednesday...).
Ik zie het donderdag - Cabaret Vert, vrijdag - Pukkelpop, zaterdag - Portugal en dan Ierland voor Electric Picnic op zondag. Zou ook op Green Man kunnen zijn, maar denk dat dit het meest onwaarschijnlijke is van de 4 festivals zonder Paredes De Coura. Ik zag dat dit het hoofdpodium vóór Stormzy zou zijn, zodat ze meer tijd hebben om naar Portugal te reizen.
VR • MAIN STAGE • Fred again..
VR • MAIN STAGE • Stormzy
VR • MARQUEE • Soulwax
VR • MARQUEE • Denzel Curry
VR • MARQUEE • Jorja Smith
VR • BOILER • Sigma dj set
ZA • MAIN STAGE • Charlotte de Witte
ZA • MAIN STAGE • Sam Smith
ZA • MAIN STAGE • Goldband
ZA • MAIN STAGE • The Vaccines
ZA • MARQUEE • Skrillex
ZA • MARQUEE • RAYE
ZO • MAIN STAGE • Queens of the Stone Age
ZO • MAIN STAGE • The Offspring
ZO • MAIN STAGE • MEROL
ZO • DANCE HALL • Overmono
ZO • MARQUEE • The Smile
ZO • MARQUEE • Rise Against
ZO • BOILER • Indira Paganotto
Sterk rijtje al, maar ik vrees ergens ook dat bepaalde artiesten wel eens zeer hoog zouden kunnen staan. Dat viertal op de mainstage op zaterdag, lijken mij de laatste vier namen denk ik. Raye zou ook zo maar eens voorlaatste kunnen eindigen..