Limp Bizkit is ook misschien wel de leukste slechte band ter wereld.
Meest accurate statement van de dagLimp Bizkit is ook misschien wel de leukste slechte band ter wereld.
Een paar weken geleden gaan kijken in De Zwerver, Leffinge.Daan in De Roma woensdag, met zowel nieuw als oud werk en een geweldige Isolde Lasoen als drumster/trompettiste/zangeres.
Heel mooi concert, alleen jammer dat het achteraan de zaal vooral een praatcafé was.
Ik was er de eerste dag, ik heb hem al veel shows zien opvoeren maar deze was wel next level.Niet een concert, maar de comedyvoorstelling van Xander De Rycke in de Lotto Arena gisteren was top.
Op de valreep dé comedy voorstelling van het jaar gezien.
Ook altijd leuk dat voor eveneens de 'kwantiteit' in orde was, met een voorstelling van meer dan 2,5 uur.
Bij andere comedians maar al te vaak teleurgesteld geweest door de veel te korte sets.
Heb dezelfde ervaring. Gwn een tof bandje om te zien voor pakweg 15 euro als je die avond toevallig niks te doen hebt.Ploegendienst 13-1 Doornroosje in de kleine zaal. Voorprogramma van Kleine Crack + Slagter overgeslagen i.v.m. een verjaardag. Het hoofdprogramma was oké. Ouderwetse punk met een hoop taal die ik hier op het forum niet ga herhalen, wat het wel gelijk 13 in een dozijnbandje maakt. Dat is jammer, want frontzanger Ray Fuego heeft in zijn solowerk al aangetoond een prima tekstschrijver te zijn. Zelf pretenderen ze ook niet meer te zijn dan "Nederpunk" en dat maakt het al met al wel een sympathiek groepje. Muzikaal kun je het echter prima aan je voorbij laten gaan.
Oei, zonde om te horen , Onderweg een nummer die ik graag ooit live had meegemaakt...En nummers als de stilte voorbij, wat ik persoonlijk een fijn NL talig nummer vind kwamen ook niet goed over?Vanmiddag een guilty pleasuretje gedaan en gaan kijken bij Abel in de Mezz (ja die van die ene hit). Maar helaas was de band erg saai en matigjes. Zelfs onderweg (welke oprecht een goed NL popnummer vindt), werd zonder al te veel beleving gebracht. En dat voor een thuiswedstrijd voor de band.
Maar goed verwachtingen lagen ook niet super hoog.
Leuk dat er in ieder geval weer eens iets in de Mezz wordt georganiseerdVanmiddag een guilty pleasuretje gedaan en gaan kijken bij Abel in de Mezz (ja die van die ene hit). Maar helaas was de band erg saai en matigjes. Zelfs onderweg (welke oprecht een goed NL popnummer vindt), werd zonder al te veel beleving gebracht. En dat voor een thuiswedstrijd voor de band.
Het was niet superslecht, maar het miste toch bepaalde emotie die ik iets meer verwacht had.Oei, zonde om te horen , Onderweg een nummer die ik graag ooit live had meegemaakt...En nummers als de stilte voorbij, wat ik persoonlijk een fijn NL talig nummer vind kwamen ook niet goed over?
Zijn langzaam een beetje de goede kant aan het op gaan.Leuk dat er in ieder geval weer eens iets in de Mezz wordt georganiseerd![]()
Hoef je je niet voor te schamen. Zelfs deze snob vindt Onderweg één van de beste Nederlandstalige nummers ooit.Vanmiddag een guilty pleasuretje gedaan en gaan kijken bij Abel in de Mezz (ja die van die ene hit). Maar helaas was de band erg saai en matigjes. Zelfs onderweg (welke oprecht een goed NL popnummer vindt), werd zonder al te veel beleving gebracht. En dat voor een thuiswedstrijd voor de band.