Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.081
8.732
Kan iemand dat van die 'noodzaak' uitleggen ?
Ik denk dat ik dat verhaal gemist heb.
Eerder schreef @swissepfan hier ook al dat RHCP enkel kwam als vervanger van een "eigenlijk geplande headliner"...

Wat was er toen aan de hand ?
No way dat RHCP plan A was toch? Geen enkel festival gaat voor z’n plezier 2 keer een headliner op herhaling laten komen. Sterker nog: geen enkel festival, behalve RW, die dat nu en dan eens doet. Misschien heeft het iets te maken met Billie Eilish of RATM?
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
987
1.022
OK, dus gewoon sterke vermoedens dat het een noodoplossing was, zonder te weten wat plan A dan wel was.

Got it. :)
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.620
4.595
Ik dacht dat het dit jaar allemaal dikke prima was? Nu is het weer nauwelijks aanbod, wat is het nou? :LOL:
het is dikke prima dankzij pearl jam
OK, dus gewoon sterke vermoedens dat het een noodoplossing was, zonder te weten wat plan A dan wel was.

Got it. :)
rage against the machine was het gerucht (was ook bevestigd denk ik)
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en MrScissorhands

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.412
646
Kan iemand dat van die 'noodzaak' uitleggen ?
Ik denk dat ik dat verhaal gemist heb.
Eerder schreef @swissepfan hier ook al dat RHCP enkel kwam als vervanger van een "eigenlijk geplande headliner"...

Wat was er toen aan de hand ?
Naar verluidt had RATM al een Europese zomertour klaarstaan toen Zach zich blesseerde. Verschillende festivals hebben vervolgens Foo Fighters proberen overtuigen, en zijn daarna met een plan C/D/E moeten gaan. Op RW was dat RHCP, op Pinkpop Robbie Williams.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en MrScissorhands

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
987
1.022
Ik dacht dat het dit jaar allemaal dikke prima was? Nu is het weer nauwelijks aanbod, wat is het nou? :LOL:
Ja, inderdaad. Het ene moment konden we op beide oren slapen dat die line-up dik in orde ging komen, dan wordt Foo Fighters aangekondigd en komt de boodschap dat we geen al te grote namen meer moeten verwachten... ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Maar behalve hier heb ik nog nergens Pearl Jam geruchten zien passeren. Waarop zijn die gebaseerd?
Op hun fanforum. Zie hier ook het Pearl Jam topic. Europese tour is al bevestigd door zeer geloofwaardige insider welke zijn sporen in het verleden wel heeft verdient.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Jimmy heeft toch al min of meer laten weten dat we die niet alle 4 samen op RW moeten verwachten?
Oh sorry, ik mis ook wel eens wat 😂. Dan denk ik dat Ed Sheeran out is gezien zijn eerdere opmerking hierover in het PP topic.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.187
5.526
Ik dacht dat het dit jaar allemaal dikke prima was? Nu is het weer nauwelijks aanbod, wat is het nou? :LOL:
Het lijkt me allemaal goed te komen, ondanks dat meerdere festivals aangeven dat het qua aanbod een moeilijk jaar is.
Zeg ik toch niks verkeerd mee?
Ondanks de herhaling is PJ gewoon een ferme headliner die altijd hun publiek zal trekken.
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Verwachten we eigenlijk dat Ghost nog een paar festivals doet volgende zomer? Blijft daar ook wel heel stil
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
172
122
Oh sorry, ik mis ook wel eens wat 😂. Dan denk ik dat Ed Sheeran out is gezien zijn eerdere opmerking hierover in het PP topic.

Ja, klopt. En in plaats van Edje komen Sam Smith en Maneskin dus.

Volgens Jimmywe dan hè. 😉
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken