Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Saai? ja kan ik me goed voorstellen dat je dat vind.
Show; nee.
Mooi; ik vind van wel. Ik vind ze zelfs erg goed live.
Maar ze zullen zeker geen mega-spot meer hoeven. Kunnen wat mij betreft de barn afsluiten of voor welke headliner dan ook staan op de main.
Ik heb me 2 x bijzonder vermaakt op Werchter bij de KOL.
Kings of Leon zal denk ik niet meer headlinen, toch? Een dagje met 1:15 Kings of Leon en dan 2:00 Pearl Jam zie ik heel erg zitten. Dan is mijn dagkaart al binnen.
Kings of Leon zal denk ik niet meer headlinen, toch? Een dagje met 1:15 Kings of Leon en dan 2:00 Pearl Jam zie ik heel erg zitten. Dan is mijn dagkaart al binnen.
precies dezelfde positie als KOL denk ik. Allebei welkom voor sub/barn afsluiter. Maar beiden als afsluiter in de Barn is wel veel. Misschien met een 'dance-act' daarna nog als Soulwax , Charlotte de Witte , VItalic, Pendulum enz. enz.
Kings of Leon in de barn! De Humo zal nu al post gaan pakken aan de ingang voor zure mensen die te lang in de apero stonden te laten ventileren dan. Kijk nu al uit naar dat filmpje