Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
464
445
Als het aan mij ligt; welkom!

Saai? ja kan ik me goed voorstellen dat je dat vind.
Show; nee.
Mooi; ik vind van wel. Ik vind ze zelfs erg goed live.

Maar ze zullen zeker geen mega-spot meer hoeven. Kunnen wat mij betreft de barn afsluiten of voor welke headliner dan ook staan op de main.
Ik heb me 2 x bijzonder vermaakt op Werchter bij de KOL.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.672
656
Ik vond KOL laatste keer in Weert meer dan prima, zowel muzikaal als ook qua show-gehalte.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
Maneskin - Pearl Jam
Dua Lipa
Kings Of Leon - Sam Smith
Foo Fighters

Vrij on brand wel haha.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
878
763
KoL die in The Barn Only By The Night integraal en nummers vanop de platen ervoor speelt en we hebben een deal.

Op welke positie verwachten we Snow Patrol trouwens?
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.769
3.520
Kings of Leon zal denk ik niet meer headlinen, toch? Een dagje met 1:15 Kings of Leon en dan 2:00 Pearl Jam zie ik heel erg zitten. Dan is mijn dagkaart al binnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69 en musicislife

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
98
104
KoL die in The Barn Only By The Night integraal en nummers vanop de platen ervoor speelt en we hebben een deal.

Op welke positie verwachten we Snow Patrol trouwens?
Zelfde als vorige keer? 18u main? Barnhead zou wel eens Editors-achtige toestanden kunnen opleveren
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
464
445
KoL die in The Barn Only By The Night integraal en nummers vanop de platen ervoor speelt en we hebben een deal.

Op welke positie verwachten we Snow Patrol trouwens?
precies dezelfde positie als KOL denk ik. Allebei welkom voor sub/barn afsluiter. Maar beiden als afsluiter in de Barn is wel veel. Misschien met een 'dance-act' daarna nog als Soulwax , Charlotte de Witte , VItalic, Pendulum enz. enz.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
Kings of Leon in de barn! De Humo zal nu al post gaan pakken aan de ingang voor zure mensen die te lang in de apero stonden te laten ventileren dan. Kijk nu al uit naar dat filmpje
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken