Rock Werchter 2024

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
126
110
Wanneer verwachten jullie de volgende headliner, komende weken elke week 1 of is dat te overmoedig?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.454
694
Wanneer verwachten jullie de volgende headliner, komende weken elke week 1 of is dat te overmoedig?
Ticketverkoop start normaal pas nadat er minstens 1 naam voor elke dag bekend is. Met andere woorden: we krijgen nog minstens 3 namen voor het einde van november. In de praktijk zullen het er waarschijnlijk meer zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.613
2.180
Ticketverkoop start normaal pas nadat er minstens 1 naam voor elke dag bekend is. Met andere woorden: we krijgen nog minstens 3 namen voor het einde van november. In de praktijk zullen het er waarschijnlijk meer zijn.
Was de ticketverkoop vorig jaar niet al begonnen voor dat er een vrijdagnaam bekend gemaakt was?
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
843
732
Was de ticketverkoop vorig jaar niet al begonnen voor dat er een vrijdagnaam bekend gemaakt was?
Zou dat niet zijn omdat zij toen nog naarstig op zoek waren naar een vervanger voor de eigenlijk geplande headliner die dag?

In ieder geval worden er zeker nog namen gelost voordat de voorverkoop start, maar hoe ze het juist gaan aankondigen is elk jaar weer een mysterie.
 
  • Winning
Waarderingen: micvet

Mand

Playlistbediener
9 nov 2023
5
1
Ik gooi er eens wat namen in:

-King Gizzard & the Lizard Wizard (genoeg ruimte nog in het tourschema en niet recent op Werchter)
-Empire State Bastard (project van Simon Neil)
-Noel Gallagher (nieuw album uit)
-The Teskey Brothers (Ruimte in tourschema)
-Cory Wong (dit is een wens haha)
-Dadi Freyr (heeft zowat alle festivals gedaan behalve Werchter volgens mij)

Wat denken jullie?
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
195
389
-King Gizzard & the Lizard Wizard (genoeg ruimte nog in het tourschema en niet recent op Werchter)

Een mooie naam maar ze spelen al een aparte show in Vorst Nationaal op 5 mei.
Lijkt me sterk dat ze nog eens zouden terugkomen naar België.
 

Mand

Playlistbediener
9 nov 2023
5
1
Een mooie naam maar ze spelen al een aparte show in Vorst Nationaal op 5 mei.
Lijkt me sterk dat ze nog eens zouden terugkomen naar België.
Ze deden dit jaar in Nederland een clubshow in de gashouder en stonden vervolgens ook op Lowlands. Voor België idem. Cirque-royal en Pukkelpop dit jaar.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.608
1.890
Ze deden dit jaar in Nederland een clubshow in de gashouder en stonden vervolgens ook op Lowlands. Voor België idem. Cirque-royal en Pukkelpop dit jaar.
Tussen die shows zaten vijf maanden, niet te vergelijken met de situatie van komend jaar.
 

Mand

Playlistbediener
9 nov 2023
5
1
Tussen die shows zaten vijf maanden, niet te vergelijken met de situatie van komend jaar.
De situatie is anders, dat is zeker waar. Echter, hoeveel mensen zouden een kaartje voor King Gizzard kopen onder de noemer, "kan best leuk zijn". Is wel echt een hate it or love it band. De mensen die ik spreek over King Gizzard zijn over het algemeen volledig idolaat. Vrij sterke fanbase volgens mij. Misschien zit ik er naast!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.355
5.966
Wanneer verwachten jullie de volgende headliner, komende weken elke week 1 of is dat te overmoedig?

Ik verwacht dat we wel heel wat gaan weten voor 1 december.
Vermoedelijk de maandag ervoor Pearl Jam. En de woensdag ervoor een groot pakket.
En de weken ervoor zullen we wel los oa Sam Smith, Maneskin, Dua Lipa krijgen.

Soit dat is mijn vermoeden, nadruk op vermoeden, maak er nu niet van dat jimmy heeft gezegd dat DL komt.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.118
740
Ik verwacht dat we wel heel wat gaan weten voor 1 december.
Vermoedelijk de maandag ervoor Pearl Jam. En de woensdag ervoor een groot pakket.
En de weken ervoor zullen we wel los oa Sam Smith, Maneskin, Dua Lipa krijgen.

Soit dat is mijn vermoeden, nadruk op vermoeden, maak er nu niet van dat jimmy heeft gezegd dat DL komt.
Zegt jimmy nou dat Pearl Jam komt? ;-)
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.144
3.054
De situatie is anders, dat is zeker waar. Echter, hoeveel mensen zouden een kaartje voor King Gizzard kopen onder de noemer, "kan best leuk zijn". Is wel echt een hate it or love it band. De mensen die ik spreek over King Gizzard zijn over het algemeen volledig idolaat. Vrij sterke fanbase volgens mij. Misschien zit ik er naast!
King Gizzard ja, ik ben van mezelf een rustig persoon en vrij nuchter ook, maar als het over King Gizzard gaat verander ik een overenthousiast druk kind. Soms tot ergernis van mijn vriendin en veel van mijn vrienden 😅
 

Mand

Playlistbediener
9 nov 2023
5
1
King Gizzard ja, ik ben van mezelf een rustig persoon en vrij nuchter ook, maar als het over King Gizzard gaat verander ik een overenthousiast druk kind. Soms tot ergernis van mijn vriendin en veel van mijn vrienden 😅
Een van mijn vrienden is de hals van een gitaar aan het aanpassen zodat hij ook micro tonale nummers kan spelen. Toewijding hoor!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Gebruikers die dit onderwerp bekijken