Rock Werchter 2024

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
494
Parov Stelar houdt morgen een aankondiging. Lijkt mij na hun eerdere succesvolle passages in The Barn ook een mooie naam om de boel daar af te sluiten.
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Raoul

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Dus tot eind juni in de UK, eind juli in de VS. De puzzel kan niet beter liggen.
Dat en Herman zijn uitspraken vorige zomer natuurlijk.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.417
3.389
Do: Foo Fighters - Lorde
Vrij: Green Day - Blink-182
Zat: Sam Smith - The xx
Zon: Pearl Jam - The National

Zoiets dan?
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
539
598
Dat verschil tussen TTB en BP is toch tamelijk bijzonder, zeker als je het vergelijkt met Nederland, waar ze beide in AFAS Live staan (en die eerste 'm zelfs twee keer uitverkoopt). The Teskey Brothers verkopen in België net aan La Madeleine uit van duizend man. Zou toch denken dat het beide wel op eenzelfde manier mensen zou aanspreken.
Dat was ook mijn redenering
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
539
598
Iemand die toevallig een overzichts lijstje heeft met alle geruchten of heb ik die al gemist?😅
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.668
11.542
Ik hoop dat we Pulp nog ergens gaan terugzien in Werchter volgend jaar.
Zijn hier volgens mij ook een stuk minder groot dan aan de overkant van het Kanaal, dus zou best kunnen. Vraag is alleen of ze zelf geen belachelijke hoge positie willen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.159
1.189
Ik hoop dat we Pulp nog ergens gaan terugzien in Werchter volgend jaar.
Hoop ik ook heel hard op.

Op Pearl Jam ook. "Vorig jaar", dat is tegen RW2024 natuurlijk twee jaar geleden. Op herhaling, maar gaan toch weer veel tickets verkopen, nieuw album onder de arm blijkbaar (zie Pearl Jam-topic), weergaloze show in 2022 ... Van mij mogen ze komen!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.078
8.722
Op Pearl Jam ook. "Vorig jaar", dat is tegen RW2024 natuurlijk twee jaar geleden.
Je doet nu alsof dat lang is haha.

Vergeet niet dat er tussen die show van vorig jaar ook maar 1 editie zit tot de keer daarvoor. Op een moment is het wel een beetje trop, veel tickets verkopen of niet.

(En ja: ik vind het ook een dikke band en heb er in 2018 van genoten)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Ik hoop dat we Pulp nog ergens gaan terugzien in Werchter volgend jaar.
Lijkt me zeker aangezien ze zelf hebben aangegeven hun tour door te trekken naar 2024. Dat gaat echt niet alleen maar in the UK zijn. Een avond met Pulp en Pearl Jam is prima toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken