Rock Werchter 2024

swissepfan

Support act
7 dec 2022
895
785
Do: Foo Fighters - Lorde
Vrij: Green Day - Blink-182
Zat: Sam Smith - The xx
Zon: Pearl Jam - The National

Zoiets dan?

Dit zou imho de beste bovenkant in jaren zijn.

Trouwens nu CORE niet doorgaat: zou er een optie zijn om de main stage van daar te gebruiken in plaats van pakweg de Klub? Zou zonde zijn om dat ding verloren te laten gaan.
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: slyke

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
The Hives lijkt me wel een zekerheid. Anders kan ik die plotse interesse van StuBru in The Hives niet verklaren. Waarschijnlijk heeft RW die belachelijk hoog geboekt (4e op de Main ofzo) en vriendelijk aan StuBru gevraagd die nu op te hypen. 😉
Eerste album in 11 jaar speelt mee natuurlijk.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.388
3.410
Dit zou imho de beste bovenkant in jaren zijn.

Trouwens nu CORE niet doorgaat: zou er een optie zijn om de main stage van daar te gebruiken in plaats van pakweg de Klub? Zou zonde zijn om dat ding verloren te laten gaan.
Alhoewel het podium van CORE er inderdaad heel indrukwekkend uitziet, is er technisch eigenlijk niets speciaal aan. Die schermen worden gewoon hergebruikt in een andere configuratie dus van 'verloren gaan' is er alleszins geen sprake.

Wel akkoord dat het tijd is dat RW een upgrade krijgt op vlak van visuele techniek. Ondertussen genoeg andere festivals waar ze eens kunnen gaan spieken.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe en slyke

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Alhoewel het podium van CORE er inderdaad heel indrukwekkend uitziet, is er technisch eigenlijk niets speciaal aan. Die schermen worden gewoon hergebruikt in een andere configuratie dus van 'verloren gaan' is er alleszins geen sprake.

Wel akkoord dat het tijd is dat RW een upgrade krijgt op vlak van visuele techniek. Ondertussen genoeg andere festivals waar ze eens kunnen gaan spieken.
Is het komend jaar niet aan de volgende stages voor hun upgrade te krijgen? Met de KluB C op kop?
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

swissepfan

Support act
7 dec 2022
895
785
Is het komend jaar niet aan de volgende stages voor hun upgrade te krijgen? Met de KluB C op kop?

Ik hoop toch dat ze dan de configuratie van de CORE stage overnemen. Vond dat (zeker bij de headlinerd) een enorme meerwaarde qua visueel spektakel.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
The Hives lijkt me wel een zekerheid. Anders kan ik die plotse interesse van StuBru in The Hives niet verklaren. Waarschijnlijk heeft RW die belachelijk hoog geboekt (4e op de Main ofzo) en vriendelijk aan StuBru gevraagd die nu op te hypen. 😉
Als die er al staan toch echt niet hoger dan 2de op de main? Doet me een beetje denken aan die keer dat Air Traffic er ineens stond in 2018.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Als Pearl Jam daar een optie is dan Foo Fighters ook.
Ja maar als je de laatste 15 jaar er bij neemt dan heeft FF 1 keer Werchter aangedaan en PJ 5. Als ze altijd maar opnieuw komen zit je in dezelfde schuit als pakweg Graspop met Iron Maiden. Altijd passend maar niet meer 'Wauw' te noemen.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
895
785
Ja maar als je de laatste 15 jaar er bij neemt dan heeft FF 1 keer Werchter aangedaan en PJ 5. Als ze altijd maar opnieuw komen zit je in dezelfde schuit als pakweg Graspop met Iron Maiden. Altijd passend maar niet meer 'Wauw' te noemen.

Zolang Pearl Jam en pakweg Metallica telkens weer voor een uitverkochte dag zorgen zullen zij opnieuw gevraagd worden als de kans zich aanbiedt. Maar het zou even goed kunnen dat ze Pearl Jam op een TW Classic zetten. Lijkt mij ook een realistische gok gezien er op een vaag Springsteen-gerucht niet veel andere namen daarvoor circuleren?
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.041
1.034
Zolang Pearl Jam en pakweg Metallica telkens weer voor een uitverkochte dag zorgen zullen zij opnieuw gevraagd worden als de kans zich aanbiedt. Maar het zou even goed kunnen dat ze Pearl Jam op een TW Classic zetten. Lijkt mij ook een realistische gok gezien er op een vaag Springsteen-gerucht niet veel andere namen daarvoor circuleren?
Goch, voor tw classic circuleert er toch wel wat meer.
Ac/dc die misschien na hun optreden dit weekend een tournee aankondigt, Paul Mccartney die Europa ook nog moet aankondigen...
Genoeg geruchten voor tw classic.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.255
6.740
Ik vermoed ergens wel dat Blur nog wat meer festivals gaat doen, alleen weet ik niet of ze, zoals Kereltje zegt, ook Rock Werchter zouden doen gezien de troubles van vorig jaar. Een Mad Cool, Opener of NOS zie ik ze bv. wel doen. Anderzijds.. Is hun populariteit na het nieuwe album ook niet wat gestegen hier?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Leon