Rock Werchter 2024

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
@Oh Well was ook diegene die het eerst met Red Hot Chili Peppers kwam aandraven voor vorige editie volgens mij ...

Rammstein dus ... Plooien tussen hen en Live Nation dus gladgestreken zo lijkt het. Green Day, Foo Fighters, The National en Blink-182 zijn meer voor de hand liggende namen alleszins.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
188
159
@Oh Well was ook diegene die het eerst met Red Hot Chili Peppers kwam aandraven voor vorige editie volgens mij ...

Rammstein dus ... Plooien tussen hen en Live Nation dus gladgestreken zo lijkt het. Green Day, Foo Fighters, The National en Blink-182 zijn meer voor de hand liggende namen alleszins.
Ik zou er heel blij mee zijn anders...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.255
6.740
@Oh Well was ook diegene die het eerst met Red Hot Chili Peppers kwam aandraven voor vorige editie volgens mij ...

Rammstein dus ... Plooien tussen hen en Live Nation dus gladgestreken zo lijkt het. Green Day, Foo Fighters, The National en Blink-182 zijn meer voor de hand liggende namen alleszins.
Vind Green Day wel een straffe. Dacht dat er jaren geleden het ding was dat die in een co-head structuur moesten en dat ze dat niet accepteerden. RW meer vertrouwen in hen sinds de verkoop van die Sportpaleisshow?
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Is Ed Sheeran niet waarschijnlijker, gezien die in hetzelfde weekend op een festival in Noorwegen staat? Of heeft iedereen die al opgescreven voor Boutique?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Classic RW-bovenkant. Green Day en Foo Fighters nog nooit gezien, hoop dat die er sowieso staan!
Ja, de losse namen stuk voor stuk wel (al is er eentje echt niet realistisch om obvious reasons), maar al deze namen tezamen gaat gewoon nooit gebeuren. De jongste headliner hier is 25 jaar oud.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.489
3.648
Ja, de losse namen wel (al is er eentje echt niet realistisch om obvious reasons), maar al deze namen tezamen gaat gewoon nooit gebeuren. De jongste headliner hier is 25 jaar oud.
Zoals hierboven al werd gezegd, dit verkoopt gewoon als een gek. Zou er niet van staan te kijken. Zet er een The National en een The xx/grote popnaam en je hebt gewoon de affiche. Is ook niet alsof dit nooit eerder is voorgekomen dus volg je stelligheid niet zo?
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.255
6.740
Zoals hierboven al werd gezegd, dit verkoopt gewoon als een gek. Zou er niet van staan te kijken. Zet er een The National en een The xx/grote popnaam en je hebt gewoon de affiche. Is ook niet alsof dit nooit eerder is voorgekomen dus volg je stelligheid niet zo?
Ja inderdaad. De realiteit is dat die combinatie gewoon goed gaat verkopen.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
724
596
Zoals hierboven al werd gezegd, dit verkoopt gewoon als een gek. Zou er niet van staan te kijken. Zet er een The National en een The xx/grote popnaam en je hebt gewoon de affiche. Is ook niet alsof dit nooit eerder is voorgekomen dus volg je stelligheid niet zo?
Zou sowieso een raar contrast zijn na elkaar lijkt me, maar mocht dit dan toch het geval zijn lijkt me Blink de afsluiter.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Zoals hierboven al werd gezegd, dit verkoopt gewoon als een gek. Zou er niet van staan te kijken. Zet er een The National en een The xx/grote popnaam en je hebt gewoon de affiche. Is ook niet alsof dit nooit eerder is voorgekomen dus volg je stelligheid niet zo?
Tja verkopen, vind die set van headliners in zijn geheel meer aanvoelen als iets wat Nova Rock zou doen. Op The National na dan. En RW is toch echt een ander type festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken