Rock Werchter 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.255
6.740
Van waar komt The XX?
Zou Ed Sheeran er ook bij zetten, kans is groter op een Boutique, maar doet dus wel festivals
Idk, Jimmy zei dat ze in '24 zouden terug komen met nieuwe muziek sow..

Ed Sheeran idd bewust niet opgezet vanwege die reden. Alhoewel ze met P!nk ook iemand hadden binnen gehaald die echt enkel stadia aan deed en nauwelijks festivals.

Springsteen mis ik misschien ook nog?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Ook benieuwd hoe het zit met de toestand van de bands die "recent" geboekt waren, maar niet meer opgetreden hebben door omstandigheden: Faith no More en Rage against the Machine. Beiden van harte welkom mochten ze terug touren!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
707
Ook benieuwd hoe het zit met de toestand van de bands die "recent" geboekt waren, maar niet meer opgetreden hebben door omstandigheden: Faith no More en Rage against the Machine. Beiden van harte welkom mochten ze terug touren!
Ik heb ergens gelezen dat het annuleren van de geplande tour wrevel veroorzaakt heeft binnen FNM en bijhorende crew. Voorlopig blijft Mike Patton met Mr Bungle touren omdat het allemaal nog niet volledig bekoeld is.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.256
13.591
Dat gaat inderdaad niet voor een lage spot zijn. Kan even goed derde main stage worden ook.
Dat verschil tussen TTB en BP is toch tamelijk bijzonder, zeker als je het vergelijkt met Nederland, waar ze beide in AFAS Live staan (en die eerste 'm zelfs twee keer uitverkoopt). The Teskey Brothers verkopen in België net aan La Madeleine uit van duizend man. Zou toch denken dat het beide wel op eenzelfde manier mensen zou aanspreken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Een herhaling van RW13? Zonder Netsky dan en met beide 1h45 speeltijd dan wel.
The National + Green Day dan? Mag hoor. Mag Vampire Weekend (weer) subben. ;-)

Maar het liefst zie ik The National wel zo veel mogelijk in het donker/schemer. Spotje Nick Cave 2018 of QOTSA 2023.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
The National + Green Day dan? Mag hoor. Mag Vampire Weekend (weer) subben. ;-)

Maar het liefst zie ik The National wel zo veel mogelijk in het donker/schemer. Spotje Nick Cave 2018 of QOTSA 2023.
TWOD deed het ook een trapje lager. Beide hebben de capacteit om eender welke spot om te toveren tot de ideale setting.
In de praktijk:

23:15-01:00 Green Day
20:30-22h15 The National

Met anderhalfuur komen ze er ook beide zoals QOTSA en Nick in die jaren. Maar in die combo kan je wel vrezen voor 2h GD en minder dan 90 minuten The National (zie TWOD-PJ in 22).
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en swissepfan

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
TWOD deed het ook een trapje lager. Beide hebben de capacteit om eender welke spot om te toveren tot de ideale setting.
In de praktijk:

23:15-01:00 Green Day
20:30-22h15 The National

Met anderhalfuur komen ze er ook beide zoals QOTSA en Nick in die jaren. Maar in die combo kan je wel vrezen voor 2h GD en minder dan 90 minuten The National (zie TWOD-PJ in 22).
Of ze combineren The National met een andere naam in hetzelfde straatje, maar dan word ik misschien te gulzig haha. Hoe langer The National, hoe liever.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
775
489
Bericht op FB:

🚨
We are still curious to know who'd you like to see at #RW24 !
Let us know via https://bit.ly/RW24Wishlist and win the first combi ticket for Rock Werchter 2024!
🪅
🎪
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken