Pinkpop 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Het is een vrij accurate omschrijving haha.

Als deze lineup ons iets leert is dat @DennisvdBr eindelijk eens mee moet gaan doen aan de volgende draft. ;)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Had het eigenlijk vooral over die Duitse clowns. Hoop dat dat een flauw grapje was.
Ik vind het vooral tekenend dat Dennis een hele line-up in elkaar heeft geflanst en je er precies één naam uithaalt...

Iedereen lijkt sowieso maar te zeiken op Dennis' creatie, maar doe dan zelf ook even een poging.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Die naam springt er ook wel een beetje als een rotte appel uit natuurlijk.

Ik vind het vooral tekenend dat Dennis een hele line-up in elkaar heeft geflanst en je er precies één naam uithaalt...

Iedereen lijkt sowieso maar te zeiken op Dennis' creatie, maar doe dan zelf ook even een poging.
Zie het draft topic.

Maar in alle serieusheid: Het is nog veel te vroeg om zo'n poging in elkaar te knutselen. Veel te weinig bekend over tourdata e.d.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Had het eigenlijk vooral over die Duitse clowns. Hoop dat dat een flauw grapje was.
Man man man, je mag best een mening hebben over een band hoor. Maar dit is gewoon totaal onnodig, en de 10.000ste keer dat je weer provocerend bezig bent. En dat voor een moderator......
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ach hou op. Het is niet provoceren het is reageren. Ook moderators moeten gewoon hun mening kunnen posten.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Het Rammstein riedeltje = het RHCP riedeltje van 2022 = het PJ riedeltje van 2019 = het Muse riedeltje van 2018 = het The Killers riedeltje van 2017 and so on.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Het is sowieso een nutteloze en doelloze discussie want de tijd dat Rammstein een festivalrondje doet is al jaren voorbij.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
584
428
Royal Blood zal ook wel weer langskomen lijkt me, of is dat te vroeg? ( of pakken ze dit keer Lowlands )
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Heb het niet eens over muziek hoor. Maar goed, ik ga hier nu geen woorden meer aan wijden.
Nja laat het toch rusten man. Voor dat onderwerp is er hun eigen topic. Laat hier mensen die fan zijn toch gewoon hun line ups maken.
Het gezeik hierover brengt echt niks bij aan het pinkpop topic. Vraag je dan eerder af of Volbeat al headlinerwaardig is.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Ach hou op. Het is niet provoceren het is reageren. Ook moderators moeten gewoon hun mening kunnen posten.
Ophouden? Lekker bezig weer hoor met deze vorm van intimidatie. Het zelfde kliekje gaat er natuurlijk weer bovenop springen met likes en dislikes om zo mensen weer in hun hok proberen te lullen. Gelukkig trekt Dennis zich hier niets van aan, en plaatst hij gewoon lekker zijn lijstje. Laat hem dan ook gewoon.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
2008 belde net, ze willen hun line-up terug. Verder zou het grote deel van de namen wel kunnen hoor, maar best is het niet. (Is het nooit)
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Laten we nou niet net doen alsof die naam daar niet is neergezet om reactie uit te lokken. Rammstein speelt geen festivals.

Maar goed, ik hou er ook over op. :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken