Wat je hier boven letterlijk doet. Iemand in het belachelijke proberen te zetten, medestanders binnen hengelen, om samen weer de volgende aanval op te zetten. Mattman even quoten met "Ik denk dat ik je reactie maar niet like, daar geef ik wellicht een signaal mee af ofzo?" Timmetje die er weer een like aangeeft, mattman die dit zometeen weer opvolgt.
Dit alleen maar om elkaar een hand boven het hoofd te houden, terwijl hier net iemand een band een stel clowns heeft genoemd. Dan zeg ik er wat van, en ga jij nu net doen of het heel erg flauw is om iemand zijn moderatie status er bij te pakken om het daderprofiel bij mij nu neer proberen te leggen.
Mattman is hier al vaker over aangesproken, o.a. in het Graspop forum en niet door mij. Dus dat je dit nu in mijn schoenen probeert te schuiven is ook weer een vorm van ombuigen.
Jullie creëren hiermee pest-gedrag, en het zou je fatsoeneren om jezelf daar eens een keer over in de spiegel te bekijken. Iets wat jullie ook al vaker in mijn schoenen hebben geschoven overigens.
En hierbij laat ik het ook weer voor vandaag. Ik hoop alleen dat dit ook gewoon een keer eens goed wordt aangepakt ipv de mensen die hier weer op reageren.