Pinkpop 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.664
5.622
Ik ben toch wel heel benieuwd op welke manier ik iemands mond probeer te snoeren (is het niet zo dat op een forum per definitie andersluidende meningen worden verkondigd?). En wat buig ik om?
Wat je hier boven letterlijk doet. Iemand in het belachelijke proberen te zetten, medestanders binnen hengelen, om samen weer de volgende aanval op te zetten. Mattman even quoten met "Ik denk dat ik je reactie maar niet like, daar geef ik wellicht een signaal mee af ofzo?" Timmetje die er weer een like aangeeft, mattman die dit zometeen weer opvolgt.

Dit alleen maar om elkaar een hand boven het hoofd te houden, terwijl hier net iemand een band een stel clowns heeft genoemd. Dan zeg ik er wat van, en ga jij nu net doen of het heel erg flauw is om iemand zijn moderatie status er bij te pakken om het daderprofiel bij mij nu neer proberen te leggen.

Mattman is hier al vaker over aangesproken, o.a. in het Graspop forum en niet door mij. Dus dat je dit nu in mijn schoenen probeert te schuiven is ook weer een vorm van ombuigen.

Jullie creëren hiermee pest-gedrag, en het zou je fatsoeneren om jezelf daar eens een keer over in de spiegel te bekijken. Iets wat jullie ook al vaker in mijn schoenen hebben geschoven overigens.

En hierbij laat ik het ook weer voor vandaag. Ik hoop alleen dat dit ook gewoon een keer eens goed wordt aangepakt ipv de mensen die hier weer op reageren.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
510
487
Even wat beter gekeken. The Wombats echt zo'n naam die ik alweer bijna was vergeten, maar het tof zou vinden als ze er zouden staan.
Naast Disturbed en Nathaniel Rateliff mag Marcus King van mij ook in de herkansing
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.492
4.918
Wat je hier boven letterlijk doet. Iemand in het belachelijke proberen te zetten, medestanders binnen hengelen, om samen weer de volgende aanval op te zetten. Mattman even quoten met "Ik denk dat ik je reactie maar niet like, daar geef ik wellicht een signaal mee af ofzo?" Timmetje die er weer een like aangeeft, mattman die dit zometeen weer opvolgt.

Dit alleen maar om elkaar een hand boven het hoofd te houden, terwijl hier net iemand een band een stel clowns heeft genoemd. Dan zeg ik er wat van, en ga jij nu net doen of het heel erg flauw is om iemand zijn moderatie status er bij te pakken om het daderprofiel bij mij nu neer proberen te leggen.

Mattman is hier al vaker over aangesproken, o.a. in het Graspop forum en niet door mij. Dus dat je dit nu in mijn schoenen probeert te schuiven is ook weer een vorm van ombuigen.

Jullie creëren hiermee pest-gedrag, en het zou je fatsoeneren om jezelf daar eens een keer over in de spiegel te bekijken. Iets wat jullie ook al vaker in mijn schoenen hebben geschoven overigens.

En hierbij laat ik het ook weer voor vandaag. Ik hoop alleen dat dit ook gewoon een keer eens goed wordt aangepakt ipv de mensen die hier weer op reageren.
Ik denk niet dat we hier uit gaan komen. Ik neem afstand van hetgeen je, al dan niet indirect, insinueert.
Een fijn weekend gewenst :)!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.952
2.700
Wat je hier boven letterlijk doet. Iemand in het belachelijke proberen te zetten, medestanders binnen hengelen, om samen weer de volgende aanval op te zetten. Mattman even quoten met "Ik denk dat ik je reactie maar niet like, daar geef ik wellicht een signaal mee af ofzo?" Timmetje die er weer een like aangeeft, mattman die dit zometeen weer opvolgt.

Dit alleen maar om elkaar een hand boven het hoofd te houden, terwijl hier net iemand een band een stel clowns heeft genoemd. Dan zeg ik er wat van, en ga jij nu net doen of het heel erg flauw is om iemand zijn moderatie status er bij te pakken om het daderprofiel bij mij nu neer proberen te leggen.

Mattman is hier al vaker over aangesproken, o.a. in het Graspop forum en niet door mij. Dus dat je dit nu in mijn schoenen probeert te schuiven is ook weer een vorm van ombuigen.

Jullie creëren hiermee pest-gedrag, en het zou je fatsoeneren om jezelf daar eens een keer over in de spiegel te bekijken. Iets wat jullie ook al vaker in mijn schoenen hebben geschoven overigens.

En hierbij laat ik het ook weer voor vandaag. Ik hoop alleen dat dit ook gewoon een keer eens goed wordt aangepakt ipv de mensen die hier weer op reageren.

Ik snap je opmerking over Mattman wel, aangezien hij op zijn manier heel duidelijk kan laten merken welke muziek/artiesten er in zijn straatje liggen en welke niet.
Echter vind ik clowns in dit geval best een vleiende term, als je ziet wat voor vreselijk aura er om die band (b)lijkt te hangen.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Royal Blood zal ook wel weer langskomen lijkt me, of is dat te vroeg? ( of pakken ze dit keer Lowlands )
Met het feit dat ze in 2022 er ook al stonden en nog een gecancelde lowlands van 2021 in te halen hebben...lijkt Lowlands logischer. Maar het is even de tourschema's afwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Green Day is een hardnekkige hé?

Green Day - Dua Lipa - Mumford & Sons
Fred Again.. - Bring Me The Horizon - Acda & de Munnik - Maneskin
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.910
6.647
Green Day is een hardnekkige hé?

Green Day - Dua Lipa - Mumford & Sons
Fred Again.. - Bring Me The Horizon - Acda & de Munnik - Maneskin
Zal Fred komen voor minder dan een headlinespot met die uitverkochte Ziggo's? Da's sowieso ook geen show die je in vol daglicht moet neerzetten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Zal Fred komen voor minder dan een headlinespot met die uitverkochte Ziggo's? Da's sowieso ook geen show die je in vol daglicht moet neerzetten.
Ja, eigenlijk kan Mumford - Fred Again.. op de main wel.

Blijf wel verwachten dat Mumford weer een grote tour doet volgend jaar, met een nieuw album...
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
510
487
Zal Fred komen voor minder dan een headlinespot met die uitverkochte Ziggo's? Da's sowieso ook geen show die je in vol daglicht moet neerzetten.
Zou wel ontzettend tof zijn voor als ze weer een verlenging kunnen krijgen, zeg maar op de plek van Armin na The Cure
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.910
6.647
Ja, eigenlijk kan Mumford - Fred Again.. op de main wel.

Blijf wel verwachten dat Mumford weer een grote tour doet volgend jaar, met een nieuw album...
Dan maar de hoop dat ze die inderdaad op PP zetten en ze niet op BKS of DTRH belanden.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.083
1.956
Zal Fred komen voor minder dan een headlinespot met die uitverkochte Ziggo's? Da's sowieso ook geen show die je in vol daglicht moet neerzetten.
Dat moet hij zelf weten of hij wil komen opdraven voor een positie lager dan headliner, maar hij zal het, in 2024 althans, absoluut niet zijn (op Pinkpop dan he). De link leggen met Ziggo zal af en toe een goede graadmeter zijn, maar vaak ook helemaal niet. In dit geval lijkt het mij eerlijk gezegd niet meer dan logisch dat Fred Again geen headliner Pinkpop is. Al verkoopt hij meer Ziggo's uit en wordt hij vaker gestreamd dan sommige andere namen die wel in aanmerking komen. Wellicht wel op BKS of DTRH (dit gok ik even, want ik ken de filosofie achter het programmeren van die 2 niet echt) maar niet op het conservatieve Pinkpop.

Denk ik tenminste...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105 en DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.910
6.647
Dat moet hij zelf weten of hij wil komen opdraven voor een positie lager dan headliner, maar hij zal het, in 2024 althans, absoluut niet zijn (op Pinkpop dan he). De link leggen met Ziggo zal af en toe een goede graadmeter zijn, maar vaak ook helemaal niet. In dit geval lijkt het mij eerlijk gezegd niet meer dan logisch dat Fred Again geen headliner Pinkpop is. Al verkoopt hij meer Ziggo's uit en wordt hij vaker gestreamd dan sommige andere namen die wel in aanmerking komen. Wellicht wel op BKS of DTRH (dit gok ik even, want ik ken de filosofie achter het programmeren van die 2 niet echt) maar niet op het conservatieve Pinkpop.

Denk ik tenminste...
Ik weet het niet. Als ze hem na een andere headliner zetten in een co constructie zou het perfect kunnen werken denk ik...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken