Laten we hopen dat DTRH ons/mij kan verrassen dan. Krijg steeds meer het gevoel dat het programma niet echt de goede kant op gaat(en ik kan ze dat moeilijk kwalijk nemen met een vrij leeg veld bij the Smile of een lege tent bij Wilco etc)
Nou ik denk wel dat je dat de organisatie deels in de schoenen mag schuiven. Uiteraard verandert het publliek, maar dat is natuurlijk ook een wisselwerking met wat je programmeert.
Tot een paar jaar geleden stond het festival lekker vol (telkens uitverkocht) en hadden ze prachtige categorie mooie namen op DTRH staan. Dat trok bepaalde muziekliefhebbers aan, ook de categorie mensen die bijvoorbeeld BKS overwegen. Dat leek perfect.
Maar ze zijn zelf ook daadwerkelijk anders (makkelijker, bij gebrek aan een betere duiding, de Polo & Pans bijvoorbeeld?) gaan boeken. Dan trek je ook ander publiek en dat kan ten koste gaan van de belangstelling voor de acts die voorheen wel veel volk trokken).
Als ze deze route blijven volgen (steeds hogere aantallen bezoekers) dan zal dat ongetwijfeld leiden tot de groei van een ander soort publiek (waar ik overigens geen negatief oordeel over wil vellen; ook het publiek op DTRH dat komt voor "makkelijkere behapbare muziek" is zeer aangenaam).
Al is dat meer een discussie voor het DTRH-forum.