Pinkpop 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.371
4.335
Ophouden? Lekker bezig weer hoor met deze vorm van intimidatie. Het zelfde kliekje gaat er natuurlijk weer bovenop springen met likes en dislikes om zo mensen weer in hun hok proberen te lullen. Gelukkig trekt Dennis zich hier niets van aan, en plaatst hij gewoon lekker zijn lijstje. Laat hem dan ook gewoon.
Intimidatie als iemand zegt: "ach hou op", is ook ietwat overdreven, niet? Verder opzich met je eens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Intimidatie als iemand zegt: "ach hou op", is ook ietwat overdreven, niet? Verder opzich met je eens.
Helaas niet, het is een bepaalde methode die keer op keer wordt gebruikt. Het is herhaling van zetten, waardoor velen mensen er geen zin hebben om daar nog op te reageren. Ik ben een van de weinige die tenminste er nog wat van zegt, en waarschijnlijk weer een tal van dislikes uit hetzelfde kliekje toegewezen krijg. Het is niet de eerste keer.

Rammstein is gewoon headliner materiaal voor Pinkpop, if you like it or not. Dus Dennis heeft gewoon alle recht om dat bovenaan zijn (verlang)lijstje te zetten. Dat mensen het niet kunnen laten om zichzelf op de borst te kloppen hoe goed en perfect mens ze zelf wel net zijn wil niet zeggen dat Dennis daarom zijn bek moet houden of dat ik er over moet ophouden om wat van te zeggen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.045
Verder uiteraard wel een prima en typisch Pinkpop lijstje van Dennis hoor, los van sommige posities. Als ik er één zou maken, zou het weer iets te BKS-achtig zijn.

Nu zitten we echt nog in dat korte limbo tussen het festivalseizoen en de eerste bevestigingen. We hebben alleen echt eens een eerste naam nodig. Half september, erg lang zou dat niet meer moeten duren denk ik dan.
 

dogmask

Playlistbediener
7 sep 2023
34
37
Ik heb de basisopleiding conflictmediation gedaan, laat maar weten als ik hier in moet gaan grijpen he. Belangrijkste is wel: hard op de inhoud, zacht voor de mens ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Is dat zo? Vallen die niet allang ook in de categorie Coldplay, Swift, Springsteen en Beyonce ed? Te groot voor festivals / spelen geen festivals?
er ligt nog altijd een gerucht over een headline plek op Download UK... bijvoorbeeld
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.055
1.905
2008 belde net, ze willen hun line-up terug. Verder zou het grote deel van de namen wel kunnen hoor, maar best is het niet. (Is het nooit)
Haha..

Dan hadden ze in het tijdperk na 2008 maar betere muziek moeten maken ;)

Nee, maar dat is serieus gezien natuurlijk ook een leuk onderdeel van de discussie. Ik hou wel van een flinke serie nostalgische acts ertussen. Dat komt omdat ik op Pinkpop niet per se veel nieuws hoef te ontdekken. Lekker genieten van acts die ik al ken en die ik goed vind is mijn hoofdprioriteit, naast het jezelf onderdompelen in een festivalsfeer qua eten, drinken en mensen om je heen. En dat heb ik sneller bij acts die al wat langer aan de weg timmeren...
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.055
1.905
Ik vind het eigenlijk wel een hele goede opmerking.
frozen-elsa.gif
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.485
1.989
Is dat zo? Vallen die niet allang ook in de categorie Coldplay, Swift, Springsteen en Beyonce ed? Te groot voor festivals / spelen geen festivals?
Neemt toch niet weg dat al die namen wel degelijk headliner zouden zijn indien de band/entourage/festival dit wel zouden willen?
Een band die te groot is voor een festival lijkt me nu net de top van een headlinerwaardige band te zijn?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.360
4.723
Helaas niet, het is een bepaalde methode die keer op keer wordt gebruikt. Het is herhaling van zetten, waardoor velen mensen er geen zin hebben om daar nog op te reageren. Ik ben een van de weinige die tenminste er nog wat van zegt, en waarschijnlijk weer een tal van dislikes uit hetzelfde kliekje toegewezen krijg. Het is niet de eerste keer.

Rammstein is gewoon headliner materiaal voor Pinkpop, if you like it or not. Dus Dennis heeft gewoon alle recht om dat bovenaan zijn (verlang)lijstje te zetten. Dat mensen het niet kunnen laten om zichzelf op de borst te kloppen hoe goed en perfect mens ze zelf wel net zijn wil niet zeggen dat Dennis daarom zijn bek moet houden of dat ik er over moet ophouden om wat van te zeggen.
Dus dat iemand jou erop wijst dat het nogal flauw is om op het moderatorschap van een forumgebruiker te wijzen als die (herhaaldelijk) zijn mening geeft, is een bepaalde methode om wat precies te doen? Als Dennis alle recht heeft een bepaalde naam bovenaan zijn wishlist te zetten (talking about mensen die nogal in herhaling vallen..), heeft ieder ander toch het recht daar bedenkingen bij te hebben? Vervolgens ga je zelf insinuaties doen dat anderen zich verheven zouden voelen of wat bedoel je precies?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Dus dat iemand jou erop wijst dat het nogal flauw is om op het moderatorschap van een forumgebruiker te wijzen als die (herhaaldelijk) zijn mening geeft, is een bepaalde methode om wat precies te doen? Als Dennis alle recht heeft een bepaalde naam bovenaan zijn wishlist te zetten (talking about mensen die nogal in herhaling vallen..), heeft ieder ander toch het recht daar bedenkingen bij te hebben? Vervolgens ga je zelf insinuaties doen dat anderen zich verheven zouden voelen of wat bedoel je precies?
Precies wat je nu doet dus. Mensen proberen hun mond te snoeren, vervelende discussies starten, zuigende reacties, schouderklopjes, likejes hier en daar uitdelen bij elkaar. Vervolgens ga je een verhaal volledig ombuigen dan dat er daadwerkelijk is gebeurt om zo die gene een slecht daglicht te zetten.

En als mensen happen dan die persoon gelijk neersabelen als het kan, want jullie willen voorbeelden stellen. Dit trucje wordt regelmatig toegepast. Recentelijk ook nog met een kesselman. En ja dat is verheven doen, zoals je nu ook probeert te doen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Gloaming

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.045
Dus dat iemand jou erop wijst dat het nogal flauw is om op het moderatorschap van een forumgebruiker te wijzen als die (herhaaldelijk) zijn mening geeft, is een bepaalde methode om wat precies te doen? Als Dennis alle recht heeft een bepaalde naam bovenaan zijn wishlist te zetten (talking about mensen die nogal in herhaling vallen..), heeft ieder ander toch het recht daar bedenkingen bij te hebben? Vervolgens ga je zelf insinuaties doen dat anderen zich verheven zouden voelen of wat bedoel je precies?
Ach, ik til er zelf niet zo zwaar aan hoor. Voel me in ieder geval niet verheven ook. Wel integendeel, ik ben misschien de minst hippe persoon hier.

Zou me trouwens niets verbazen als er veel uit het lijstje van Dennis uiteindelijk zal staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.360
4.723
Ach, ik til er zelf niet zo zwaar aan hoor. Voel me in ieder geval niet verheven ook. Wel integendeel, ik ben misschien de minst hippe persoon hier.

Zou me trouwens niets verbazen als er veel uit het lijstje van Dennis uiteindelijk zal staan.
Ik denk dat ik je reactie maar niet like, daar geef ik wellicht een signaal mee af ofzo?

Oh, van de lijst zou best een hoop doorkunnen hoor, denk dat hier en daar wat namen te laag staan. Maar goed, erg voor de hand liggend dat niemand hier het volledige affiche gaat voorspellen. Daar hebben we drafts voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.360
4.723
Precies wat je nu doet dus. Mensen proberen hun mond te snoeren, vervelende discussies starten, zuigende reacties, schouderklopjes, likejes hier en daar uitdelen bij elkaar. Vervolgens ga je een verhaal volledig ombuigen dan dat er daadwerkelijk is gebeurt om zo die gene een slecht daglicht te zetten.

En als mensen happen dan die persoon gelijk neersabelen als het kan, want jullie willen voorbeelden stellen. Dit trucje wordt regelmatig toegepast. Recentelijk ook nog met een kesselman. En ja dat is verheven doen, zoals je nu ook probeert te doen.
Ik ben toch wel heel benieuwd op welke manier ik iemands mond probeer te snoeren (is het niet zo dat op een forum per definitie andersluidende meningen worden verkondigd?). En wat buig ik om?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken