Pinkpop 2023

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
ik zal ook nog aan mijn 'herkenbaarheid' werken voor aankomend weekend.

Maar ik weet oprecht niet welke tshirts ik aan moet, heb bijvoorbeeld van alle 3 de headliner geen t shirt hangen. Ook de subs niet 🙈

Twijfel zit me nog in de selectie: Bruce-shirt (tegen die tijd gewassen hoor), "I'll be back"-Pinkpop shirt, Golden Earring, Volbeat, Jimmy Hendrix, Foo Fighter's (alvast jaar te vroeg 😉) en ben goed voorzien in Iron Maiden tshirts
Als je voor de volbeat gaat, ben ik in elk geval niet de enige 😂😂😂😂. Maar ook hier geen idee. Zie het de dag zelf wel 😂
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
483
194
Als ze die niet volgend jaar gaan hebben zou het zomaar eens kunnen dat die tegen de tijd dat ze hem wel willen hebben (en hij niet cancelt zoals in 2018(?)) een headliner is. Zeker voor festivals als DTRH zie ik hem zeker als toekomstig headliner.
Ja ook verbaasd dat hij geen enkele NL show heeft deze zomer.
Zou mojo hem niet meer durven te boeken 😜
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
P!nk. Setlist van Robbie doet me niet zoveel, al zijn die shows altijd wel vermakelijk. RHCP weinig verwachtingen van maar laat me verrassen.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
headliner waar het meest naar uitkijken? Ik denk dat ik dan toch maar voor Pink ga, nog nooit gezien.
P!nk gaat de headliner van het weekend worden. Robbie goed , verrassende covers , lekker persoonlijk tintje maar wel verder vrij eentonig.

Peppers prima maar ook saaie momenten en soms erg rommelig.

Bij Niall Horan gaan hordes van tienermeisjes verzamelen….

Bij Hollywood Vampires hordes van Johny Depp fans.

Gaat in ieder geval een interessant weekend worden met van alles en nog wat
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
ben ik de enige die bij deze naam moet denken een een hete lucht friteuse?
Niet te luchtig over Dadi Freyr denken.
Dit is een showman en die moet je live gezien hebben. Het is een soort Tenacious D gemixt met Abba.

Ik heb hem live in Antwerpen gezien. Hij was in elke hoek van de zaal te vinden, had heel veel interactie met het publiek en zingt eigenlijk gewoon prima met leuk bandje erbij.

Het is gewoon lachen en genieten! Echt niet laten schieten deze….

Zet wel even uit je hoofd dat hij op het songfestival heeft gestaan. Hangt toch vaak een stigma over.
 
  • On fire
Waarderingen: elo

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Niet te luchtig over Dadi Freyr denken.
Dit is een showman en die moet je live gezien hebben. Het is een soort Tenacious D gemixt met Abba.
Hahaha, allemachtig. Een totaal onverwachte vergelijking maar ergens toch ook wel spijker op de kop.

Heeft wel een liveband bij zich toch hopelijk?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Hahaha, allemachtig. Een totaal onverwachte vergelijking maar ergens toch ook wel spijker op de kop.

Heeft wel een liveband bij zich toch hopelijk?
Ja een soort comedian humor act maar dan toch goede muziek maar wel niet zo ruig als Tenacious D dus daarom dat Abba tintje….

Als je gewoon eens wat anders wilt en veel interactie is het leuk.

Maar goed ik heb hem toen in een zaaltje gezien in Antwerpen. Misschien vallen zijn festival shows tegen.

Ik zie hem wel met een Pinkpop hoedje het podium op huppelen😂
 
  • Haha
Waarderingen: elo en Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Hahaha, allemachtig. Een totaal onverwachte vergelijking maar ergens toch ook wel spijker op de kop.

Heeft wel een liveband bij zich toch hopelijk?
Ja tuurlijk! Is normaal gesproken een zangeres , een gitarist en nog een bandlid.

Hij speelt zelf af en toe gitaar soms.

Dacht dat een zijn vriendin was en verder nog wat familie. Muzikale familie .

Maar ik ben benieuwd hoe dit gaat vallen bij het Pinkpop publiek…
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Ja tuurlijk! Is normaal gesproken een zangeres , een gitarist en nog een bandlid.

Hij speelt zelf af en toe gitaar soms.

Dacht dat een zijn vriendin was en verder nog wat familie. Muzikale familie .

Maar ik ben benieuwd hoe dit gaat vallen bij het Pinkpop publiek…
Lijkt me de ideale Pinkpop act.
 
  • On fire
Waarderingen: Nikfestilover

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Hahaha, allemachtig. Een totaal onverwachte vergelijking maar ergens toch ook wel spijker op de kop.

Heeft wel een liveband bij zich toch hopelijk?
Was op Lowlands ook héél leuk! Stond toen volgens mij in mijn top 5 van het weekend
Denk wel dat ik nu naar Zwangere Guy gaan, aangezien ik Dadi toch al gezien heb
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Lijkt me de ideale Pinkpop act.
Ach ja . Komend weekend weet je het sowieso niet meer….

* Ik verwacht The Lumineers bij P!nk omdat ze bij haar laatste album een nummer samen hadden en ze dezelfde dag geboekt zijn. Maar goed het is de vraag of P!nk in haar geautomatiseerde top circus pop show een nummer durft te veranderen…

* Donnie kan zo eens een Chantal Jansen meenemen voor Schültenbrau , Jan Smit, Frans Bauer het kan allemaal.

In 2019 had Rowwen Hezze een acteur die door het publiek zakte toen die erin wilde springen.

In 2016 trad Tom Odell samen met Kygo op.

En in 2017 trad System of a down samen met prophets of rage op.

Bij Pinkpop weet je niet wat er kan gebeuren en dat is het mooie.

Ligt er maar net aan wat er backstage allemaal gebeurt en wie elkaar net wel en niet ligt.

Ik verwacht sowieso een gast act bij Nielson want dat heeft hij gezegd. Specialer dan miss Montréal zal het niet worden 😂😂
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.436
6.827
Niet te luchtig over Dadi Freyr denken.
Dit is een showman en die moet je live gezien hebben. Het is een soort Tenacious D gemixt met Abba.

Ik heb hem live in Antwerpen gezien. Hij was in elke hoek van de zaal te vinden, had heel veel interactie met het publiek en zingt eigenlijk gewoon prima met leuk bandje erbij.

Het is gewoon lachen en genieten! Echt niet laten schieten deze….

Zet wel even uit je hoofd dat hij op het songfestival heeft gestaan. Hangt toch vaak een stigma over.
Ja, ik zou Dadi Freyr ook niet overslaan. Die gast is echt ongelooflijk talentvol. Multi-instrumentalist met een goeie stem en hele leuke, dansbare liedjes. Wel jammer dat hij midden op de dag op North staat en niet in de tent. Was hij denk ik beter tot zijn recht gekomen. Maar desondanks zou hij voor mij, samen met Brutus en Qotsa de act zijn waar ik het meest naar uit zou kijken op Pinkpop.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Ja, ik zou Dadi Freyr ook niet overslaan. Die gast is echt ongelooflijk talentvol. Multi-instrumentalist met een goeie stem en hele leuke, dansbare liedjes. Wel jammer dat hij midden op de dag op North staat en niet in de tent. Was hij denk ik beter tot zijn recht gekomen. Maar desondanks zou hij voor mij, samen met Brutus en Qotsa de act zijn waar ik het meest naar uit zou kijken op Pinkpop.
Snap niet waarom die niet in de tent staat. Maar goed we hebben gewoon een Barn nodig…. Zoals Werchter
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje, elo en Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken