Pinkpop 2023

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.258
4.534
Ik vind plannen maken op een festival altijd heel lastig. Als hier een, of een aantal, moment(en) wordt gekozen, zal ik proberen die in m'n achterhoofd te houden :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

elo

Headliner
3 dec 2013
5.047
3.740
Ik vind plannen maken op een festival altijd heel lastig. Als hier een, of een aantal, moment(en) wordt gekozen, zal ik proberen die in m'n achterhoofd te houden :).
Sluit ik me bij aan! Was ook maar een voorstel :)
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
389
198
1: Tijdens Frenna of Ellie Goulding
2: Tijdens Kevin of Rondé
3: Tijdens Nielson of Direct
Nou ja halverwege Frenna zou kunnen,
Tijdens Ellie Goulding zou kunnen,
Tijdens Kevin heb je indd ook dewolf.
Misschien tijdens Nielson maar dan speelt ook orange skyline.
En Rondé ben ik sws bij.

Iedereen heeft gewoon een beetje zijn eigen planning en dat is prima.
Vandaar eigenlijk dat ik zei misschien net voor dat het programma begint, dan kan iedereen daarna zijn eigen weg gaan. Maar ik kan begrijpen dat het erg vroeg is voor sommige.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.162
Wat een heerlijk festival weer zeg!
Windkracht 2-3 dus wel wat wind. Wolkje afgewisseld met zo’n en dan 26 -29 graden. Dit is het beste weer wat we hadden kunnen wensen. Het meest gunstige scenario.

Genieten tot de Max top!
ideaal, en ik ga echt niet zeggen dat het op het warmste 2 a 3 graad net te warm is...

ik ben wel oprecht benieuwd hoe het met de drukte bij de faciliteiten gaat aankomende editie.
Voor ons was alles (zondag) prima geregeld, hoor anders toch van mensen die (zondag) alleen maar in lange rijen gestaan hebben (hoe dan? waren bij de barren zo aan de beurt en bij de toiletten en wasbakken)?
Denk dat dat echt ligt aan de plek waar je blijft staan... Ben ook altijd verbaasd hoe veel mensen er ondanks de aangegeven route door de wijk dwalen om het station te zoeken.
Vraag me dan af, ligt dat aan hoe het aangegeven is met die opvallend gele borden met de tekst "station", poppetje en pijl. Of denken mensen echt dat er alternatieve routes zijn 🤣
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.177
2.425
ideaal, en ik ga echt niet zeggen dat het op het warmste 2 a 3 graad net te warm is...

ik ben wel oprecht benieuwd hoe het met de drukte bij de faciliteiten gaat aankomende editie.
Voor ons was alles (zondag) prima geregeld, hoor anders toch van mensen die (zondag) alleen maar in lange rijen gestaan hebben (hoe dan? waren bij de barren zo aan de beurt en bij de toiletten en wasbakken)?
Denk dat dat echt ligt aan de plek waar je blijft staan... Ben ook altijd verbaasd hoe veel mensen er ondanks de aangegeven route door de wijk dwalen om het station te zoeken.
Vraag me dan af, ligt dat aan hoe het aangegeven is met die opvallend gele borden met de tekst "station", poppetje en pijl. Of denken mensen echt dat er alternatieve routes zijn 🤣
Ik vond het ook echt top geregeld.

Ik heb geen rij gehad bij de bonnen, bij mijn frietje heel even gewacht omdat meneer voor me klaagde dat hij te weinig mayo had, bij drinken niet gewacht en zelfs vlak voor aanvang van bruce links nog snel een drankje weten te bemachtigen.

Uitstroom ging veel beter dan met Pinkpop? Begreep niet waarom….
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
611
283
Hier ging het ook prima op het terrein. Gewoon eerst even goed rondkijken waar het niet zo druk is scheelt toch enorm. Veel mensen die gewoon aansluiten bij de eerste de beste rij die ze tegenkomen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.177
2.425

elo

Headliner
3 dec 2013
5.047
3.740
Helaas weer niet mogelijk om te lezen.
Wie kan helpen!

Staat al in dit topic
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.162
ik zal ook nog aan mijn 'herkenbaarheid' werken voor aankomend weekend.

Maar ik weet oprecht niet welke tshirts ik aan moet, heb bijvoorbeeld van alle 3 de headliner geen t shirt hangen. Ook de subs niet 🙈

Twijfel zit me nog in de selectie: Bruce-shirt (tegen die tijd gewassen hoor), "I'll be back"-Pinkpop shirt, Golden Earring, Volbeat, Jimmy Hendrix, Foo Fighter's (alvast jaar te vroeg 😉) en ben goed voorzien in Iron Maiden tshirts
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
ik zal ook nog aan mijn 'herkenbaarheid' werken voor aankomend weekend.

Maar ik weet oprecht niet welke tshirts ik aan moet, heb bijvoorbeeld van alle 3 de headliner geen t shirt hangen. Ook de subs niet 🙈

Twijfel zit me nog in de selectie: Bruce-shirt (tegen die tijd gewassen hoor), "I'll be back"-Pinkpop shirt, Golden Earring, Volbeat, Jimmy Hendrix, Foo Fighter's (alvast jaar te vroeg 😉) en ben goed voorzien in Iron Maiden tshirts
Ik zou geen zwarte shirts aandoen, veel te warm.
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Even vluchtig naar het tijdschema gekeken en kom op zoiets, ook even met het oog op wat mijn maat leuk vindt.

Madoux > Ellie Goulding > Haunted Youth of Electric Callboy (?) > Niall Horan > The Hu > The War on Drugs > Editors > P!nk

DeWolff > Xavier Rudd > Dadi Freyr > Sons > Misschien stukje The Driver Era > The Jordan > The Black Keys > The Script > Queens of the Stone Age > Robbie

Donnie > Robin Kester > DMA's > Orange Skyline > Halfje Di-rect (wat anders hé haha) > Tash Sultana > Brutus > Jungle By Night > OneRepublic > Warpaint > RHCP

Nog acts die ik hier mis?
Haha grappig, ik ga alleen de zondag (Cadeutje van collega's, had zelf een andere dag uit gekozen maar voor nop heen gaan is nooit een straf) en ik heb echt precies hetzelfde schema als jij
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
ik zal ook nog aan mijn 'herkenbaarheid' werken voor aankomend weekend.

Maar ik weet oprecht niet welke tshirts ik aan moet, heb bijvoorbeeld van alle 3 de headliner geen t shirt hangen. Ook de subs niet 🙈

Twijfel zit me nog in de selectie: Bruce-shirt (tegen die tijd gewassen hoor), "I'll be back"-Pinkpop shirt, Golden Earring, Volbeat, Jimmy Hendrix, Foo Fighter's (alvast jaar te vroeg 😉) en ben goed voorzien in Iron Maiden tshirts
Iron Maiden. Altijd Iron Maiden. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.308
3.920
ik zal ook nog aan mijn 'herkenbaarheid' werken voor aankomend weekend.

Maar ik weet oprecht niet welke tshirts ik aan moet, heb bijvoorbeeld van alle 3 de headliner geen t shirt hangen. Ook de subs niet 🙈

Twijfel zit me nog in de selectie: Bruce-shirt (tegen die tijd gewassen hoor), "I'll be back"-Pinkpop shirt, Golden Earring, Volbeat, Jimmy Hendrix, Foo Fighter's (alvast jaar te vroeg 😉) en ben goed voorzien in Iron Maiden tshirts
Gewoon iedere dag een ander Iron Maiden shirt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en elo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken