Pinkpop 2023

SureD

Playlistbediener
12 jun 2023
33
24
Ik vond het ook echt top geregeld.

Ik heb geen rij gehad bij de bonnen, bij mijn frietje heel even gewacht omdat meneer voor me klaagde dat hij te weinig mayo had, bij drinken niet gewacht en zelfs vlak voor aanvang van bruce links nog snel een drankje weten te bemachtigen.

Uitstroom ging veel beter dan met Pinkpop? Begreep niet waarom….
Was inderdaad top geregeld zondag - ook aan de rechterkant geen wachttijden bij barren en frietkramen. Drinkwater prima geregeld - bij alle WC’s en achter op het veld tientallen kraantjes.

Totaal geen tassencontrole gehad zondag - flessen water met dop mee naar binnen was ook geen probleem. Naar mijn idee veel meer rode kruis op de been dan vorig jaar met PP - zelfs een golfkar/ambulance gezien.

Uitstroom was idd soepel.

Voor ons geen PP dit jaar - veel plezier voor iedereen die gaat!
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Waarom, om er een vervanger voor te laten komen 🤣
Hahaha nee maar ik zat vandaag even alle acts te bestuderen, ook de acts die me niks zeiden, en vond het wel een terugkerend genre. Gewoon even een random feitje die ik graag even met jullie wou delen. Gratis en voor niks
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Ik vind Orange Skyline dus echt 10x niks, eens live gezien op een festival hiero, mis je niks aan. Die dag wordt voor mij gedragen door Robin Kester, Brutus en Warpaint.
Die 3 vind ik ook de meest interessante acts. En stiekem ook wel zin in de show van de Peppers. Dat getokkel en gekloot tussendoor is irritant, maar als ze dan eenmaal spelen geniet ik er wel van hoor
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

elo

Headliner
3 dec 2013
5.118
3.856
Die 3 vind ik ook de meest interessante acts. En stiekem ook wel zin in de show van de Peppers. Dat getokkel en gekloot tussendoor is irritant, maar als ze dan eenmaal spelen geniet ik er wel van hoor
Ben ook weer benieuwd hoor! Maar de laatste keren was het niet slecht, meer, idk? Saai?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.118
3.856
maar los van het geintje, Sam Fender was überhaupt een goede naam op het affiche geweest!
Als ze die niet volgend jaar gaan hebben zou het zomaar eens kunnen dat die tegen de tijd dat ze hem wel willen hebben (en hij niet cancelt zoals in 2018(?)) een headliner is. Zeker voor festivals als DTRH zie ik hem zeker als toekomstig headliner.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.174
6.245
Ik vind Orange Skyline dus echt 10x niks, eens live gezien op een festival hiero, mis je niks aan. Die dag wordt voor mij gedragen door Robin Kester, Brutus en Warpaint.
als dit je interessantste namen zijn, dan wens ik je veel succes met de aankondigingen van de komende Pinkpop edities 🙈😉
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.604
6.283
Wij gaan de Peppers even proberen, maar grote kans dat we na een minuut of 15 a 20 rustig op huis aan gaan.

Kijk gek genoeg nog het meeste uit naar Dadi Freyr.
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Omdat ik zo van schemas maken houd, dit zou hem voor mij geworden zijn als ik alle dagen ging:

Vrijdag: Ellie Goulding -> Haunted Youth -> Nova Twins -> The Hu -> The War on Drugs -> Editors -> Pink

Zaterdag: DeWolff -> Xavier Rudd -> Dadi Freyr -> Sons -> Disturbed -> Hollywood Vampires -> Black Keys -> Prins s en de Geit -> Queens of the Stone Age -> Robbie Williams

Zondag: Donnie -> Robin Kester -> DMA's -> Orange Skyline -> Di-Rect(Waarom staat hier in vredes naam niks tegenover, zucht) -> Tash Sultana -> Brutus -> Jungle by night -> One Republic -> Warpaint -> RHCP
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.118
3.856
als dit je interessantste namen zijn, dan wens ik je veel succes met de aankondigingen van de komende Pinkpop edities 🙈😉
Mwah, vorig jaar toch ook een aantal van die namen met IDLES, Interpol, Eefje de Visser, Parcels, Turnstile en anderen. Pinkpop boekt altijd wel een aantal fijne namen. Ook dit jaar staan er met The Haunted Youth, Altin Gun, SONS, Brutus, Robin Kester, Warpaint, QOTSA, The War on Drugs, Big Moon en Black Keys toch ook weer een aantal fijne namen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.118
3.856
Wij gaan de Peppers even proberen, maar grote kans dat we na een minuut of 15 a 20 rustig op huis aan gaan.

Kijk gek genoeg nog het meeste uit naar Dadi Freyr.
Vind de clash met Zwangere Guy wel vervelend, maar aangezien ik me dit jaar deels per rolstoel moet verplaatsen op het terrein, prefereer ik buiten optredens wat meer hehe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken