CORE Festival 2023 - Nieuws en Geruchten

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
633
428
Bolis Pupul solo als afsluiter in de Endoma lijkt mij ook een noodgreep te zijn. Solo zeker leuk maar op die plek wat vreemd.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Die tweede dag is uiteindelijk toch maar zo-zo op papier hoor, idk. Simz, UMO, Jayda G, Peggy en Sherelle.. En dan overlapt er nog een hoop. De rest mja.
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
197
129
Die tweede dag is uiteindelijk toch maar zo-zo op papier hoor, idk. Simz, UMO, Jayda G, Peggy en Sherelle.. En dan overlapt er nog een hoop. De rest mja.
Ik zou voor Alt-J en Moderat gaan moest ik die niet vorig jaar al gezien hebben (respectievelijk op BKS en in de AB).
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
633
428
Benieuwd wie ze gaan laten vervangen. Iemand weet van mogelijkheden?

De token-prijzen zijn ook bekendgemaakt intussen:
1683649604164.png
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
Hmmm, precies toch Core Festival voor Pusha T? Bij zijn revised dates staat er toch dat ie z’n tour begint in Brussel?

Tenzij ik er niks van snap.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Hmmm, precies toch Core Festival voor Pusha T? Bij zijn revised dates staat er toch dat ie z’n tour begint in Brussel?

Tenzij ik er niks van snap.
Heb wat gezocht maar niks van officiële communicatie gevonden… waar had je het gezien?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.371
10.208
Hmmm, precies toch Core Festival voor Pusha T? Bij zijn revised dates staat er toch dat ie z’n tour begint in Brussel?

Tenzij ik er niks van snap.
Denk 't inderdaad ook. Er zijn gewoon een paar data omgegooid en verplaatst naar augustus. De rest kan wel doorgang vinden, alleen de tour begint gewoon twee weken later.
Heb wat gezocht maar niks van officiële communicatie gevonden… waar had je het gezien?
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik vind dit wel een heel interessante line up. Naar mijn smaak misschien wel de tofste dit jaar.
Wellicht een idee voor volgend jaar.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
890
871
Oh wat had ik graag die zondag gegaan... Echt spijtig dat dit in het Pinksterweekend plaatsvindt en dat ik dan nooit thuis ben.

Was de editie van vorig jaar trouwens ook met Pinksteren, of valt CORE daar niet per se mee samen ?
 

trevisnl

Nieuw lid
25 mei 2023
3
0
Oh wat had ik graag die zondag gegaan... Echt spijtig dat dit in het Pinksterweekend plaatsvindt en dat ik dan nooit thuis ben.

Was de editie van vorig jaar trouwens ook met Pinksteren, of valt CORE daar niet per se mee samen ?
Vorig jaar was het de week voor Pinksteren, en op vrijdag en zaterdag. De vrijdag was voor de meeste een vrije (brug)dag omdat de donderdag hemelvaartsdag was.

Wel lekker, dit jaar met Pinksteren dus de maandag kunnen uitkateren.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
109
105
Bolis Pupul solo als afsluiter in de Endoma lijkt mij ook een noodgreep te zijn. Solo zeker leuk maar op die plek wat vreemd.
Totaal niet mee eens. Solo gezien op BRDCST festival, was het grootste feestje. Die man kan niet normaal goed draaien.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
109
105
Maar dan kan het nog wel een noodgreep zijn op die positie?
Ja dat zou kunnen. Maar bij noodgreep denk ik eerder aan Oscar & the Wolf als headliner boeken. Ik denk dat Bolis Pupul erg populair is in Brussel/België en dat het vrij druk gaat zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken