Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lang getwijfeld om te gaan naar die show in de Botanique, maar ik vond de opgezochte beelden speciaal. Is toch vooral een tape waarop hij zingt en danst, met nog gastdansers?
Lang getwijfeld om te gaan naar die show in de Botanique, maar ik vond de opgezochte beelden speciaal. Is toch vooral een tape waarop hij zingt en danst, met nog gastdansers?
Ook getwijfeld, te lang eigenlijk, want het is nu uitverkocht. Als het me niet lukt om tickets op Ticketswap te krijgen,
Zondag ga ik waarschijnlijk naar CORE.
Ja aan de vibe twijfel ik niet. Maar sinds ik The Knife in 2013 heb gezien check ik altijd liever eerst. Je kan niet alle shows doen, dus soms wat selecteren.
Maar wil hem zeker is checken op een festival.
wat was jouw probleem met The Knife?
Ik heb ze op Lowlands gezien, en ik vond het heel bijzonder dat op een gegeven moment alle 12 de mensen op het podium vooraan aan het dansen waren, en de muziek liep gewoon door?????
Vorige pakketje was 2,5 weken geleden, valt wel mee toch? Denk dat we nog even geduld moeten hebben.
Er komt sowieso nog heel wat bij, voornamelijk voor het elektronische gedeelte van het festival.
Vorige pakketje was 2,5 weken geleden, valt wel mee toch? Denk dat we nog even geduld moeten hebben.
Er komt sowieso nog heel wat bij, voornamelijk voor het elektronische gedeelte van het festival.
Moderat is een geweldige act. Maar durf ook gerust te zeggen dat ze niet echt spaarzaam zijn met shows. Met hetzelfde album: Werchter, 3x AB, Core, Pukkelpop en normaal gezien dit najaar nog een zaalshow.
Heb het stiekem toch altijd liever dat een act iets minder shows speelt, maakt het unieker.