CORE Festival 2023 - Nieuws en Geruchten

gt888

Playlistbediener
15 feb 2019
9
1
Line up is maar pover ten opzichte van 2022, of alleszins voor een volledig ander publiek.
Vorig jaar was ik in de zevende hemel met dit nieuw concept, beetje urban, beetje alternatief. Waar Action Bronson, NAS, Paul Kalkbrenner, Peggy Gou op één dag echte knallers waren voor ervaren festivalgangers. Komt nu voor de 1000ste keer Alt-J aangevuld met Angèle en Goldband. Komen die op de Q music stage? Vind het jammer dat de alternatievere genres (voorlopig) ondermaats zijn. Love Anderson Paak. Kokoroko en U.M.O. trouwens, maar geen kleppers en reeds een aantal keer gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: dann

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Love Anderson Paak. Kokoroko en U.M.O. trouwens, maar geen kleppers en reeds een aantal keer gezien.
Wanneer heb jij Nxworries al gezien dan? Wel 1 van die namen waar ik het meest naar uitkijk komend festivalseizoen. Misschien op CORE mee te pakken om clashes op Primavera te ontlopen
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.172
2.976
Vorig jaar 57 namen en ik herinner me dat er nog heel wat moois bij zat in latere aankondigingen.
Nog maar 13 namen tot nu toe dus heb er wel vertrouwen in dat de lineup mooi aangevuld gaat worden.

Wel akkoord dat het momenteel net iets minder scherp geboekt is dan vorig jaar, alhoewel ik dingen als Kalkbrenner en Mura Masa nu niet per se boeiender vind dan Alt-J en Goldband om eerlijk te zijn . Maar goed, met NxWorries, DOMi & JD Beck en Romy hebben ze voor mij al genoeg namen om het de moeite te maken. En Angèle probeer ik al enkele jaren ergens mee te pakken, dus da's mooi meegenomen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.031
Line up is maar pover ten opzichte van 2022, of alleszins voor een volledig ander publiek.
Vorig jaar was ik in de zevende hemel met dit nieuw concept, beetje urban, beetje alternatief. Waar Action Bronson, NAS, Paul Kalkbrenner, Peggy Gou op één dag echte knallers waren voor ervaren festivalgangers. Komt nu voor de 1000ste keer Alt-J aangevuld met Angèle en Goldband. Komen die op de Q music stage? Vind het jammer dat de alternatievere genres (voorlopig) ondermaats zijn. Love Anderson Paak. Kokoroko en U.M.O. trouwens, maar geen kleppers en reeds een aantal keer gezien.
Als je spannende elektronica, hiphop etc. wilt zien, ga je toch gewoon naar Dour.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
290
228
Line up is maar pover ten opzichte van 2022, of alleszins voor een volledig ander publiek.
Vorig jaar was ik in de zevende hemel met dit nieuw concept, beetje urban, beetje alternatief. Waar Action Bronson, NAS, Paul Kalkbrenner, Peggy Gou op één dag echte knallers waren voor ervaren festivalgangers. Komt nu voor de 1000ste keer Alt-J aangevuld met Angèle en Goldband. Komen die op de Q music stage? Vind het jammer dat de alternatievere genres (voorlopig) ondermaats zijn. Love Anderson Paak. Kokoroko en U.M.O. trouwens, maar geen kleppers en reeds een aantal keer gezien.
Eens, zie nog wel wat de volgende worpen brengen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
CORE Festival kiest overtuigd voor diverse genres en presenteert een boeiende mix van quality indie, hiphop, live electronica, hyperpop en alternative dance.

Voor elektronica en hiphop kun je dus (ook) naar Core. Dat is wat gt888 je bedoelt te zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: gt888 en yannickd

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
Ik zie echt ongelofelijk veel reclame voor CORE op de socials constant...
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.994
3.677
Misschien een dagje meepakken dit jaar, hoe is het qua bereikbaarheid?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.031
Ik zie echt ongelofelijk veel reclame voor CORE op de socials constant...
Same. Vraag me af of de nadruk op indie en pop dit jaar mensen aan of afstoot om terug te gaan. Extrema Outdoor heeft toch ook wat vette house en techno namen kunnen vissen, zie ik.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.031
Ofwel pas ik 100% binnen de target audience (er staan heel wat dingen die me interesseren), ofwel zie ik de laatste weken en maanden echt belachelijk veel ads. En niet eens zozeer met de headliners als uithangbord maar Unknown Mortal Orchestra, No Wxrries en KOKOROKO. Ik heb het gevoel dat dit voor geen meter verkoopt?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ofwel pas ik 100% binnen de target audience (er staan heel wat dingen die me interesseren), ofwel zie ik de laatste weken en maanden echt belachelijk veel ads. En niet eens zozeer met de headliners als uithangbord maar Unknown Mortal Orchestra, No Wxrries en KOKOROKO. Ik heb het gevoel dat dit voor geen meter verkoopt?
Ik kom in Brussel ook regelmatig affiches tegen, dus er wordt weldegelijk sterk geadverteerd.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.150
5.451
Ofwel pas ik 100% binnen de target audience (er staan heel wat dingen die me interesseren), ofwel zie ik de laatste weken en maanden echt belachelijk veel ads. En niet eens zozeer met de headliners als uithangbord maar Unknown Mortal Orchestra, No Wxrries en KOKOROKO. Ik heb het gevoel dat dit voor geen meter verkoopt?
De social media advertenties kosten natuurlijk relatief weinig tov hetgeen het mogelijk opbrengt. Ik krijg ook die van UMO constant te zien overigens.
Heb die van RW ook vaak zien passeren en dat verkocht prima, zoals we nu merken.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken