CORE Festival 2023 - Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.539
10.995
Fuck. Die moest wel gewoon op RW staan, verdomme.
Ik wist dat deze reactie ging komen :) En op zich wel mee eens ook, maar heb er nu wel vertrouwen in dat de komende aankondigingen daar ook wel de moeite waard gaan zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.934
8.575
Ik wist dat deze reactie ging komen :) En op zich wel mee eens ook, maar heb er nu wel vertrouwen in dat de komende aankondigingen daar ook wel de moeite waard gaan zijn.
Vast wel, maar Simz stond een beetje als enige écht nog op mijn wensenlijstje voor RW.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Aah heel vet, mooie upgrade van de zondag! Vorig jaar gemist op DTRH wegens The Smile, dus blij met deze herkansing.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
304
233
Ik wist dat deze reactie ging komen :) En op zich wel mee eens ook, maar heb er nu wel vertrouwen in dat de komende aankondigingen daar ook wel de moeite waard gaan zijn.
Helaas lijkt het ene mij volstrekt geen garantie voor het andere.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.934
8.575
Ja dan moet ik toch ook nu weer een ticket voor CORE kopen he. Wel jammer dat Little Simz op de minste van de 2 dagen staat...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Vette naam wel zonder meer, maar had wel net iets meer verwacht. Hoeveel namen kennen we nu? Vijftien?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Leuk om mee te pikken! Benieuwd wel wanneer er nog een echt pakketje komt, is toch al van december geleden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.934
8.575
+ Channel Tres, Yussuf Dayes, Eliza Rose, Joy Orbison, Olivia Dean en Pinkpantheress dus
Channel Tres op de Little Simz dag wel leuk, al zie ik hem in de Botanique. Echt jammer dat die dag nog vooral draait rond Alt-J en Goldband.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.449
6.111
Channel Tres op de Little Simz dag wel leuk, al zie ik hem in de Botanique. Echt jammer dat die dag nog vooral draait rond Alt-J en Goldband.
Exact dezelfde gedachte. Ga misschien 1 dagje maar die andere dag is het voor mij net niet. Had Simz graag gezien.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.479
Channel Tres op de Little Simz dag wel leuk, al zie ik hem in de Botanique. Echt jammer dat die dag nog vooral draait rond Alt-J en Goldband.
Lang getwijfeld om te gaan naar die show in de Botanique, maar ik vond de opgezochte beelden speciaal. Is toch vooral een tape waarop hij zingt en danst, met nog gastdansers?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.934
8.575
Lang getwijfeld om te gaan naar die show in de Botanique, maar ik vond de opgezochte beelden speciaal. Is toch vooral een tape waarop hij zingt en danst, met nog gastdansers?
Ik ga puur alleen op basis van de muziek die ik tof vind. Geen idee hoe het live is haha. Wens me geluk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken