Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Of je wacht tot je een aantal extra bekertjes op de grond gevonden hebt, zodat je gratis meer tokens hebt en meer drankjes tegelijk kunt halen? Je krijgt er geen munten voor maar je kunt wel beker tokens opsparen voor dit soort situaties natuurlijk.
Of je wacht tot je een aantal extra bekertjes op de grond gevonden hebt, zodat je gratis meer tokens hebt en meer drankjes tegelijk kunt halen? Je krijgt er geen munten voor maar je kunt wel beker tokens opsparen voor dit soort situaties natuurlijk.
Het duurde niet lang voor me om de balans op te maken: de voordelen wegen bij lange na niet op tegen de nadelen!
Nee, dat er iets aan de afvalberg gedaan wordt is milieutechnisch gewoon broodnodig, en een schoner veld is tevens erg prettig. De gekozen methode vind ik echter verre van ideaal. Ik hoop dat er op den duur een beter systeem komt...
En heb nou niet de illusie dat dat schone veld er echt komt, want al het andere afval anders dan bekers zal er gewoon blijven komen...