Pinkpop 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.939
Jawel. Kost je alleen 2.5 munt extra en met die extra bekers kan je aan het eind van het festival niks meer
Of je wacht tot je een aantal extra bekertjes op de grond gevonden hebt, zodat je gratis meer tokens hebt en meer drankjes tegelijk kunt halen? Je krijgt er geen munten voor maar je kunt wel beker tokens opsparen voor dit soort situaties natuurlijk.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
941
445
pp23_cup-to-cup-24052301.png
Dus een token of beker kwijt kost je € 1,75 uitgaande van een muntprijs van € 3,50.
is die inmiddels ook bekend ?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.782
3.734
Of je wacht tot je een aantal extra bekertjes op de grond gevonden hebt, zodat je gratis meer tokens hebt en meer drankjes tegelijk kunt halen? Je krijgt er geen munten voor maar je kunt wel beker tokens opsparen voor dit soort situaties natuurlijk.
Ja dit zal dé tactiek dan moeten zijn
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.459
Neuh zeg ik niet. Genoeg jeugd die daarvan houdt net zoals mij.

Welke leeftijdscategorie hebben we het hier over bij jeugd?

Kan me niet voorstellen dat het gaat over tieners als je kijkt naar hoe duur een festival kost met alles erop en eraan…
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
- Alvast halen terwijl de rest de vorige nog niet leeg heeft

- Op de terugweg van de WC/andere gig spontaan bier meenemen voor de rest

- Voor jezelf of anderen meer dan 1 drankje halen omdat het snikheet is of je wat verder vooraan wil staan

- Lege beker kwijtraken of per ongeluk verliezen in de menigte


We doen het er maar mee, maar nee, het is in verschillende situaties en om verschillende redenen een kutsysteem...
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
- Alvast halen terwijl de rest de vorige nog niet leeg heeft

- Op de terugweg van de WC/andere gig spontaan bier meenemen voor de rest

- Voor jezelf of anderen meer dan 1 drankje halen omdat het snikheet is of je wat verder vooraan wil staan

- Lege beker kwijtraken of per ongeluk verliezen in de menigte


We doen het er maar mee, maar nee, het is in verschillende situaties en om verschillende redenen een kutsysteem...
de voordelen zijn :
-schoon festival veld
-schone camping
-de bekers zijn verzameld achter de barren
-extra inkomsten door verloren bekers
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Timmetje

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
de voordelen zijn :
-schoon festival veld
-schone camping
-de bekers zijn verzameld achter de barren
-extra inkomsten door verloren bekers
Nadeel is denk ik dat er wel minder bier wordt verkocht, kan niet anders zou ik zeggen. Zouden ze dat goed maken met de verloren bekers?
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
de voordelen zijn :
-schoon festival veld
-schone camping
-de bekers zijn verzameld achter de barren
-extra inkomsten door verloren bekers
Het duurde niet lang voor me om de balans op te maken: de voordelen wegen bij lange na niet op tegen de nadelen!

Nee, dat er iets aan de afvalberg gedaan wordt is milieutechnisch gewoon broodnodig, en een schoner veld is tevens erg prettig. De gekozen methode vind ik echter verre van ideaal. Ik hoop dat er op den duur een beter systeem komt...

En heb nou niet de illusie dat dat schone veld er echt komt, want al het andere afval anders dan bekers zal er gewoon blijven komen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken