Festileaks Festival Draft X: Random Headliner Challenge

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.438
6.138
Dit belooft veel voor de eerste naam die ik wil aankondigen :oops: (al had ik die door de twijfel aan wel geverifieerd bij Thijs)
Had zelf ook een eerste naam in mijn hoofd die meer co-head dan sub zou zijn, heb me door Thijs toch op andere gedachten laten brengen. Als hij zijn zegen heeft gegeven aan jouw naam, heb ik er alle vertrouwen in.

Wel een pittige taak zo voor Thijs trouwens, hij is eigenlijk de enige die de “geen co-heads” regel kan beoordelen bij iedereen, omdat wij elkaars headliners allemaal niet kennen…

Ook niet té moeilijk doen hoor. Het is een spelletje
Dit argument kan ik overigens slecht hebben. Spelletjes hebben regels, en als niet iedereen zich netjes aan diezelfde regels houdt, bederft dat de lol van het spelletje al snel, voor mij. Heeft niks te maken met moeilijk doen, is volgens mij heel normaal bij alle competities die aan regels gebonden zijn.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.749
Had zelf ook een eerste naam in mijn hoofd die meer co-head dan sub zou zijn, heb me door Thijs toch op andere gedachten laten brengen. Als hij zijn zegen heeft gegeven aan jouw naam, heb ik er alle vertrouwen in.

Wel een pittige taak zo voor Thijs trouwens, hij is eigenlijk de enige die de “geen co-heads” regel kan beoordelen bij iedereen, omdat wij elkaars headliners allemaal niet kennen…


Dit argument kan ik overigens slecht hebben. Spelletjes hebben regels, en als niet iedereen zich netjes aan diezelfde regels houdt, bederft dat de lol van het spelletje al snel, voor mij. Heeft niks te maken met moeilijk doen, is volgens mij heel normaal bij alle competities die aan regels gebonden zijn.
Ooh ja met dat laatste helemaal eens hoor, maar we komen nogal vaak grijze gebieden tegen met dít spelletje en bij grijze gebieden niet te moeilijk doen lijkt mij
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Ooh ja met dat laatste helemaal eens hoor, maar we komen nogal vaak grijze gebieden tegen met dít spelletje en bij grijze gebieden niet te moeilijk doen lijkt mij
Bij twijfel gewoon Thijs even vragen toch?

Misschien is er ook iemand die niet meedoet ( @wenteldave ? @mattman ? ) die hem daarbij een beetje kan ondersteunen als hij daar belang bij heeft want zoals Hannibal al zegt lijkt het me vrij pittig om dat alleen te moeten doen.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.783
2.381
Ik hoop niet dat mijn eerste naam bovenstaande discussie niet verder op doet laaien maar ik vind dat ie kan. Heb vandaag ook geen tijd om het roer om te gooien dus daar gaat ie:

We houden het bij de eerste aankondiging wat korter om niet te veel prijs te geven. Haar livereputatie spreekt echter voldoende voor zich om weinig uitleg nodig te hebben. Janelle Monáe is de sub-headliner voor deze eendaagse editie van Secret Beach Experience. Het is daarmee haar enige festivalshow in de Benelux deze zomer, nadat ze haar tour omgooide door 'scheduling conflicts'.

 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.258
4.534
Ik hoop niet dat mijn eerste naam bovenstaande discussie niet verder op doet laaien maar ik vind dat ie kan. Heb vandaag ook geen tijd om het roer om te gooien dus daar gaat ie:

We houden het bij de eerste aankondiging wat korter om niet te veel prijs te geven. Haar livereputatie spreekt echter voldoende voor zich om weinig uitleg nodig te hebben. Janelle Monáe is de sub-headliner voor deze eendaagse editie van Secret Beach Experience. Het is daarmee haar enige festivalshow in de Benelux deze zomer, nadat ze haar tour omgooide door 'scheduling conflicts'.

Zou hooguit een wat vreemde sub voor Pantera zijn ;).
 
  • Haha
  • Geweldig
Waarderingen: teunajax en Timmetje

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.749
Heb je het geverifieerd want ze sloot in 2019 DTRH af en daar komen hoeveel mensen? 😝
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.749
Ik ben het hiermee wel echt niet eens...

Eerst mag Maggie niet omdat ze geen concert had in België/Nederland, nu mag Post Malone niet omdat hij in andere landen HL zou zijn. Dat is hij in België in ieder geval volgens mij niet.
En zonder gekheid, Post Malone was toch headliner op Pukkelpop in 2019?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.278
7.605
Oh ik dacht dat het een rapper was. Dan is het nog wel te doen denk ik ja. Blijft wel een drama buiten dat
dat zou wel een grappig optreden worden op Hellfest volgende maand, waar hij als sub staat (als hij nog rapper was)
maar ja hij heeft enkele jaren geleden de overstap gemaakt van rapper naar de poppunk scene, anders stond hij nu niet zo hoog op alle festivals
vind het ook een verschrikkelijk mannetje trouwens hoor, begrijp me niet verkeerd :p
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.212
3.037
Ik heb even alle beoordelingen die ik al heb gedaan doorgestuurd naar @wenteldave en @mattman zodat zij ook mijn denkproces kunnen volgen. Ik heb alleszins niet de bedoeling om als ultieme scheidsrechter op te treden, er is veel grijs gebied en er zijn veel verschillende meningen over de grootte van een artiest. Als je sub op festivals van dezelfde schaal op dezelfde spot zou staan als je headliner, is het niet toegelaten. Twijfel je toch, stuur dan gerust een berichtje naar een of meerdere van ons!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.482
1.640
Design.png


@Lion -> @theblackmadness
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.749
Ik heb even alle beoordelingen die ik al heb gedaan doorgestuurd naar @wenteldave en @mattman zodat zij ook mijn denkproces kunnen volgen. Ik heb alleszins niet de bedoeling om als ultieme scheidsrechter op te treden, er is veel grijs gebied en er zijn veel verschillende meningen over de grootte van een artiest. Als je sub op festivals van dezelfde schaal op dezelfde spot zou staan als je headliner, is het niet toegelaten. Twijfel je toch, stuur dan gerust een berichtje naar een of meerdere van ons!
Als ik toch moet veranderen hoor ik het wel.

Heb altijd veel bewondering voor de tijd die organisatoren van drafts er in steken!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken