Festileaks Festival Draft X: Random Headliner Challenge

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.731
7.547
Design.png


@Lion -> @theblackmadness

Alweer???
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.382
5.985
Nou, het kostte wat moeite, maar op papier heb ik mijn line up rond. Ik kan niet wachten tot alle namen voor mijn neus weggekaapt worden door de rest :LOL:
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.382
5.985
Mooie is deze keer wel dat je nu nog niet precies uit welke hoek de klappen komen
En óf de klappen überhaupt gaan komen. Als ik nog eens door de lijst opties kijk, zijn er een aantal die wel aardig in mijn vaarwater zouden kunnen zitten. Als die er allemaal uit zijn, kon ik het nog wel eens zwaar gaan krijgen. Maar de helft van die lijst voor in het topic zit er niet eens in, dus voor hetzelfde geld zit iedereen in een ander hoekje.

Het gissen naar ieders headliners maakt alvast wel dat ik veel nieuwsgieriger ben naar alle aankondigingen, echt hulde voor het idee @ThijsDB 🏆
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
780
1.614
Er is een nieuw eendaags festival in aantocht, zo heeft de organisatie van From The Lions Mouth aangekondigd. "We willen nog niet te veel delen," aldus de organisatie, de naam van het festival blijft bijvoorbeeld vooralsnog een mysterie. "Er is echter één naam die we alvast kunnen onthullen, en dat is niet de headliner!"

De eerste aankondiging is Turnstile. De band staat bekend om hun stevige hardcore-punk geluid dat ze door hun meeslepende melodieën toegankelijk weten te maken. Turnstile zorgt waar ze ook komen voor een onvergetelijke live-ervaring, zoals afgelopen jaar in Patronaat voor een kleine duizend man, maar ook een volle Werchter-weide wisten ze plat te spelen!


Up Next:
@theblackmadness@nitotheno
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Er is een nieuw eendaags festival in aantocht, zo heeft de organisatie van From The Lions Mouth aangekondigd. "We willen nog niet te veel delen," aldus de organisatie, de naam van het festival blijft bijvoorbeeld vooralsnog een mysterie. "Er is echter één naam die we alvast kunnen onthullen, en dat is niet de headliner!"

De eerste aankondiging is Turnstile. De band staat bekend om hun stevige hardcore-punk geluid dat ze door hun meeslepende melodieën toegankelijk weten te maken. Turnstile zorgt waar ze ook komen voor een onvergetelijke live-ervaring, zoals afgelopen jaar in Patronaat voor een kleine duizend man, maar ook een volle Werchter-weide wisten ze plat te spelen!


Up Next:
@theblackmadness@nitotheno

Waarom deed ik ook alweer mee?
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Lion en RubenJS

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.582
4.519
We hebben ongelooflijk, fantastisch nieuws. Om jullie op te warmen voor Rock Blomberghen gooien we het weekend ervoor onze main en cave open om jullie afwisselend het beste uit de muziekwereld voor te schotelen. De headliner die ons deze fantastische opportuniteit gaf, houden we nog even achter de hand. We zijn echter zeer tevreden om een van de meest vernieuwende metalbands op onze wei te laten komen spelen. Met Take me back to eden brachten ze dan ook een knaller van een plaat uit deze vrijdag. Ze mixen allemaal verschillende stijlen in 1 nummer, maar slagen erin om dit fantastisch te doen klinken. We hebben ze nog niet gehad en zijn dan ook zeer tevreden ze nu wel te mogen ontvangen. Sleep Token!
received_1318507572408476.jpeg
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.382
5.985
Een rijtje van drie kandidaten die ongeveer in hetzelfde vijvertje lijken te vissen, achter elkaar in de draft volgorde? Het lot heeft jullie een slagveld toebedeeld, sterkte alvast…

PS: ik heb een vermoeden dat jullie headliners ook nog wel eens toevalligerwijs met zijn drieën bij elkaar zouden kunnen staan in het lijstje opties, maar het zal later blijken of ik dat goed heb ingeschat 🤔
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken