Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Festileaks Festival Draft X: Random Headliner Challenge
Goed idee! Wellicht beter na twee rondes, aangezien niet iedereen meteen voor een grote naam gaat. Ik post tzt wel een berichtje voor een mini wedstrijdje waarbij dan ook niet-deelnemers kunnen gokken.
Goed idee! Wellicht beter na twee rondes, aangezien niet iedereen meteen voor een grote naam gaat. Ik post tzt wel een berichtje voor een mini wedstrijdje waarbij dan ook niet-deelnemers kunnen gokken.
Ik ga lekker voor mijzelf ook al na 1 ronde gokken
Ik ben btw met Dadi Freyr niet meteen voor mijn grootste naam gegaan hoor! Die eer was eigenlijk voor Fred geweest, maar ik moet kijken hoe ik die vervang (ik heb er een op het oog, maar das in een iets ander hoekje)
Onze eerste naam is een 25 jarige Zweedse zangeres. Ze werd bekend bij het grote publiek door het winnen van de TV4 talentenjacht Talang 2008. Met Clean Bandit maakte ze de wereldhit Symphony. Put your hands together for Zara Larsson!
Met veel trots presenteren wij onze eerste act. King Gizzard & the lizard wizard. De naam van het festival zullen we later, tegelijk met onze headliner, bekend maken.
HYPER HYPER!
Jawohl, met gepaste trots presenten wij onze eerste act: Scooter
De band laat weten uit te kijken naar de terugkeer naar de Nederlandse festivalweide, en zal een spetterende set leveren!
It’s fun to stay at ons super gave festival waarvan de naam nog gedropt moet worden, want… THE VILLAGE PEOPLE komen optreden!
Bekend van ondermeer YMCA, Macho man, en de remix van YMCA, belooft ook dit optreden er eentje te worden..
So love me like you do, lo-lo-love me like you do
Love me like you do, lo-lo-love me like you do
Touch me like you do, to-to-touch me like you do
What are you waiting for?
We wachten op de volgende naam die we nu mogen aankondigen! Ellie Goulding!
So love me like you do, lo-lo-love me like you do
Love me like you do, lo-lo-love me like you do
Touch me like you do, to-to-touch me like you do
What are you waiting for?
We wachten op de volgende naam die we nu mogen aankondigen! Ellie Goulding!