UK Glastonbury 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.768
8.332
woodsies-poster.jpg


Voormalig John Peel.
Deze stage alleen al zou gewoon een goede lineup zijn voor heel DTRH.
 
12 nov 2016
650
389
Slowdive. Leuk. Ik ben wel al jarenlang de muziekscene niet zo goed meer aan het volgen dus ken over het algemeen echt weinig. Maar de namen dat ik dan toch ken gaan allemaal clashen precies. Waarom lopen al die 5 hoofdstages synchroon terwijl die op Werchter veelal scharnerend zijn en je veel meer kan zien? Zondagavond wordt dan Elton John, Queens of the Stone Age waarschijnlijk en Phoenix. Allemaal tegelijk. pfff. Keuze is wel snel gemaakt voor Elton maar toch jammer. Ik heb op al die jaren Rock Werchter dat ik gedaan heb echt niet zo veel clashes meegemaakt. Meestal kon je tussen twee optredens van de Main Stage nog iets van the Pyramid Marquee/Barn meepikken. Als ik die clashfinder van de voorbije jaren van Glasto bekijk dat is echt geschift.
De afstanden tussen de podia zijn gigantisch op Glasto, dus je kan toch al minder optredens zappen dan op een Werchter of Lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Mochten jullie daar nog een exclusief Elton John op Glastonbury shirtje zien (XL!) dan hou ik me aanbevolen. :giggle:
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Heel tof, deze poster aankondigingen per podium/area. Doen ze dat altijd zo bij Glastonbury? Ik heb me nooit goed beseft hoe groot het is, denk ik. Al die posters die hier voorbij komen zouden net zo goed op zichzelf staande festivals kunnen zijn. Respect.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Heel tof, deze poster aankondigingen per podium/area. Doen ze dat altijd zo bij Glastonbury? Ik heb me nooit goed beseft hoe groot het is, denk ik.
Ja! Het is ook gigantisch. Ik had voor vorig jaar een clashfinder gemaakt en @Oasiss lachte me al uit - die was onhaalbaar. Tussen sommige stages zit echt wel minimaal echt 30 minuten wandeltijd haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Dr. Hannibal

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Tsjonejonge wat een namen staan daar toch altijd allemaal. Als leraar verdomd lastig om te gaan, maar echt een bucketlist dingetje hoor.
Dit jaar maar weer genieten van de prachtige beelden en geweldige uitzendingen op BBC. Daar kunnen de Nederlanders (en belgen) nog wat van leren
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Worden deze namen ook nu pas bekend gemaakt of waren ze al bekend en wordt hiermee de podium verdeling bekend? In dat eerste geval is het rijkelijk laat
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Worden deze namen ook nu pas bekend gemaakt of waren ze al bekend en wordt hiermee de podium verdeling bekend? In dat eerste geval is het rijkelijk laat
Grootste gedeelte is nu pas bekend gemaakt. Er volgen ook nog een paar podia.

Podiumindeling volgt er inderdaad altijd wat laat, maar een clashfinder maken is toch vrijwel zo goed als zinloos. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Grootste gedeelte is nu pas bekend gemaakt. Er volgen ook nog een paar podia.

Podiumindeling volgt er inderdaad altijd wat laat, maar een clashfinder maken is toch vrijwel zo goed als zinloos. :p
Ik had net die van vorig jaar nog ff bekeken, maar man wat een slagveld 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik had net die van vorig jaar nog ff bekeken, maar man wat een slagveld 😅
En dan ben je daar en dan denk je een oké lijstje te hebben gemaakt en dan vallen er alsnog een hoop acts af, omdat je toch ergens blijft hangen, verdwaald raakt, of de podia's gewoon godsgruwelijk ver van elkaar af liggen. (al had ik daar met m'n hospitality pasje iets minder last van).

Nog altijd spijt dat ik Little Simz heb laten vallen voor Billie Eilish though.

Enorm imposant. Ik hoop volgend jaar weer te kunnen. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en EdsjeFCB

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Staat ook zoveel moois op Park en West Holts stage, dat maakt het er niet gemakkelijker op met die afstanden
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.153
2.915
Worden deze namen ook nu pas bekend gemaakt of waren ze al bekend en wordt hiermee de podium verdeling bekend? In dat eerste geval is het rijkelijk laat
De bovenste lijnen van die The Park (een van de grotere podia) poster waren al bekend gemaakt in maart bij de eerste lineup drop. Nu weten we op welk podium die staan en wat er nog bijkomt. Zo gebeurt dat bij elk van de belangrijke podia, dus elke week weer nieuwe dingen te ontdekken.
Volledige lineup en schema volgt meestal ergens eind mei. Rijkelijk laat in vergelijking met andere festivals maar al veel vroeger in vergelijking met Glasto vroeger. Twintig jaar geleden mocht je van geluk spreken als je tegen juni meer dan een handvol namen wist.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken