Lowlands 2023

12 nov 2016
650
389
Ik las het originele (wanstaltige) artikel op Pitchfork en zie dat ook meer als relatiedrama dan misbruik, maar goed, niet het juiste topic.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
253
169
Ik zie Arcade Fire heel graag headlinen op Lowlands ongeacht wat er waar is over de prive omstandigheden van de zanger. (Woke cultuur helpt de wereld langzaam naar de kl#te)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik zie Arcade Fire heel graag headlinen op Lowlands ongeacht wat er waar is over de prive omstandigheden van de zanger. (Woke cultuur helpt de wereld langzaam naar de kl#te)
Waar of niet waar, het heeft totaal niks met de woke te maken. en woke is geen culturele stroming naar mijn bescheiden idee.

Ik zie AF ook graag, zelfs 1 van mijn grote favo bands en mocht hij veroordeeld worden (bewezen schuldig in onze rechtstaten) dan komt wie hij is/wat hij doet als artiest voor mij in een ander daglicht te staan
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en Timmetje

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
voor wat moet hij dan veroordeeld worden?
is een serieuze vraag!
Ik snap t gewoon niet :oops:
hij heeft dingen gedaan die niet netjes zijn .
dat maakt m n klootzak,
maar heeft hij iets illegaals gedaan ?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
voor wat moet hij dan veroordeeld worden?
is een serieuze vraag!
Ik snap t gewoon niet :oops:
hij heeft dingen gedaan die niet netjes zijn .
dat maakt m n klootzak,
maar heeft hij iets illegaals gedaan ?
Wanneer hij.door (1 van) deze vrouwen wordt aangeklaagd, zal er een rechtszaak volgen. En daarin volgt een uitspraak tot veroordeling of vrijspraak.
Geen idee of er aangifte gedaan is/wordt
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Überhaupt respectloos en vernederend gedrag naar mannen of vrouwen is kansloos. Nee, slecht signaal als ze AF zouden boeken. Zijn iets teveel gevallen nu.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
met wederzijds goedvinden sex hebben, dat noem ik geen aanranding.

maar ok ik zal er over op houden
Nee ik heb het over een specifieke aantijging, die gaat over aanranding. Dat was mijn antwoord op jouw vraag of hij iets illegaals heeft gedaan.
 
12 nov 2016
650
389
Er worden hier twee Pitchfork artikelen over AF door elkaar gehaald: de eerste met de originele aantijging van aanranding, en de meest recente over een nieuw individu die niet verder komt dan roepen dat Butler niet zo netjes was en geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor haar eigen rol in hun drie jarige relatie.

Maar ik zie Mojo best in staat om ze te boeken.
 
Laatst bewerkt:

isa-k

Playlistbediener
31 jan 2018
22
3
Ik weet niet of het al is genoemd, maar het zou me niks verbazen als Florence + the Machine op Lowlands komt. PinkPop heeft alle headline slots al vol en FATM tourt rondom Lowlands festivals in Europa af. De week voor Lowlands (als ik t me goed herinner) staan ze ergens in Engeland op een festival en eromheen ook in Spanje. Al vind ik de band qua sfeer misschien meer iets voor DTRH, lijkt het me niet verkeerd in de Alpha
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en daily

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik weet niet of het al is genoemd, maar het zou me niks verbazen als Florence + the Machine op Lowlands komt. PinkPop heeft alle headline slots al vol en FATM tourt rondom Lowlands festivals in Europa af. De week voor Lowlands (als ik t me goed herinner) staan ze ergens in Engeland op een festival en eromheen ook in Spanje. Al vind ik de band qua sfeer misschien meer iets voor DTRH, lijkt het me niet verkeerd in de Alpha
Alsjeblieft niet
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
253
169
Ik zie Arcade Fire heel graag headlinen op Lowlands ongeacht wat er waar is over de prive omstandigheden van de zanger. (Woke cultuur helpt de wereld langzaam naar de kl#te)

Ik wil eenmalig terugkomen op mijn reactie hierboven waar ik in emotie reageer over het Woke gebeuren. Een familielid van mij is door een auto ongeluk in een rolstoel geraakt. Momenteel gaat hij elke dag naar school alleen is het toilet niet ideaal ingericht om met een rolstoel gebruik van te kunnen maken. Wij zijn meer dan een jaar bezig of hier voorzieningen voor kunnen worden getroffen.
Nu zijn er tot onze verbazing op school wel toiletten voor transgenders gemaakt.. Dit frustreert ons heel erg

Vanaf nu weer graag on topic.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik wil eenmalig terugkomen op mijn reactie hierboven waar ik in emotie reageer over het Woke gebeuren. Een familielid van mij is door een auto ongeluk in een rolstoel geraakt. Momenteel gaat hij elke dag naar school alleen is het toilet niet ideaal ingericht om met een rolstoel gebruik van te kunnen maken. Wij zijn meer dan een jaar bezig of hier voorzieningen voor kunnen worden getroffen.
Nu zijn er tot onze verbazing op school wel toiletten voor transgenders gemaakt.. Dit frustreert ons heel erg

Vanaf nu weer graag on topic.
Ik wil hier toch nog kort op inhaken. Ik vind het enorm vervelend dat voor jouw naaste geen juiste voorzieningen worden getroffen. Het is natuurlijk te absurd voor woorden dat een school daar niet in voorziet. Maar zou jullie, meer dan terechte, boosheid zich niet moeten richten op de school die verzaakt, in plaats van op transgenders waarvoor wel een voorziening is getroffen?

Er zijn ongetwijfeld ook kinderen die jarenlang worstelen met hun gender en hiermee geholpen zijn (en ongetwijfeld ook een hele hoop scholen waar het niet geregeld is en sprake is van boze naasten). Wat ik bedoel te zeggen is dat ik je frustratie heel erg begrijp, maar ik zou die zelf niet zo zeer richten op mensen die "woke zijn", maar op de mensen die er verantwoordelijk voor zijn dat voor jouw familielid geen juiste voorzieningen worden gemaakt.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik was de edit vergeten dat Florence and the Machine natuurlijk een fantastische headliner zou zijn :).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken