Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Graag van die line up: Fred Again, Kali Uchis, The 1975 (Barn en niet main!!!), Aurora, Purple Disco Machine en uiteraard Rosalía, Billie Eilish, Tame Impala.. En eigenlijk zou het wel ballsey zijn om een van de grootste pop/rapsterren van het afgelopen decennium, Drake, Rock Werchter te zien headlinen. Bedoel Jay-Z en Kanye zijn al eens gepasseerd. Pharell ook al eens als party-act, waarom dan Drake niet tbh.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Graag van die line up: Fred Again, Kali Uchis, The 1975 (Barn en niet main!!!), Aurora, Purple Disco Machine en uiteraard Rosalía, Billie Eilish, Tame Impala.. En eigenlijk zou het wel ballsey zijn om een van de grootste pop/rapsterren van het afgelopen decennium, Drake, Rock Werchter te zien headlinen. Bedoel Jay-Z en Kanye zijn al eens gepasseerd. Pharell ook al eens als party-act, waarom dan Drake niet tbh.
Recensies van zijn shows in 2019 waren volgens mij niet best. Hoewel ik z'n latere albums echt meuk vind, ben ik an sich zeker niet tegen het boeken van Drake. Maar lijkt live dus zeer discutabel zijn. Dan zie ik véél liever Ye.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Recensies van zijn shows in 2019 waren volgens mij niet best. Hoewel ik z'n latere albums echt meuk vind, ben ik an sich zeker niet tegen het boeken van Drake. Maar lijkt live dus zeer discutabel zijn. Dan zie ik véél liever Ye.
Ye kan zich nog geen 10 minuten focussen zonder in een rant te sukkelen en ofwel racistisch dan wel anti-semitistisch uit de hoek te komen. Lekker dat je Ye liever wil zien, maar volgens mij moet je je beeld van die vent eens bijschaven. Wat een clown.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.176
5.510
Recensies van zijn shows in 2019 waren volgens mij niet best. Hoewel ik z'n latere albums echt meuk vind, ben ik an sich zeker niet tegen het boeken van Drake. Maar lijkt live dus zeer discutabel zijn. Dan zie ik véél liever Ye.
Inderdaad, Sportpaleis gezien en dat was echt niet goed.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Dat het eerder andere hoge spot zal zijn dan headliner
Ik.. zeg dat toch nergens? Ik zeg dat ze vast een rondje festivals gaat doen als sub/headliner/andere hoge spots? Zie haar vast de Other afsluiten nl. op Glastonbury, en er zullen vast nog geïnteresseerden zijn in haar.

Edit: Roskilde zal 'r vast ook wel willen.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Ye kan zich nog geen 10 minuten focussen zonder in een rant te sukkelen en ofwel racistisch dan wel anti-semitistisch uit de hoek te komen. Lekker dat je Ye liever wil zien, maar volgens mij moet je je beeld van die vent eens bijschaven. Wat een clown.
Na even zoeken waar je op doelde, had ik niet meegekregen, snap ik je gefrustreerde reactie.
Die vent is gewoon ontzettend schizofreen, zou beter zijn als die man geen toegang tot social media heeft. Misschien heb je ook wel gelijk en moet ik het wat betreft Ye gewoon houden bij luisteren via Spotify. Wat me denk ik niet gaat lukken, want mocht hij komen wil ik hem zien.
Zonde, want muzikaal is hij, nog altijd, honderd keer interessanter/beter/vernieuwender/authentieker dan een aantal kwalitatieve kut acts die hier af en toe voorbijkomen.
Zelf zou Ye waarschijnlijk zeggen: "name one genius that ain't crazy"..
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Oasiss

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Blink 182 na reünie en met nieuwe plaat op 8 september in sportpaleis, dus festivals zullen voor '24 zijn neem ik aan?
Serieus, sportpaleis? Op RW stonden die een aantal jaar terug toch ergens in de namiddag op de Main? Dat was ook zo verschrikkelijk slecht toen…
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Serieus, sportpaleis? Op RW stonden die een aantal jaar terug toch ergens in de namiddag op de Main? Dat was ook zo verschrikkelijk slecht toen…
Blink-182 is wel echt een van de slechtste livebands die ik ooit heb gezien, ze hadden beter die andere gitarist gehouden als 2de gitarist
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.004
2.055
Serieus, sportpaleis? Op RW stonden die een aantal jaar terug toch ergens in de namiddag op de Main? Dat was ook zo verschrikkelijk slecht toen…
Mja. Uiteindelijk wel enkel SOAD en Linkin Park na hun. En het stond toen wel goed vol als ik mij dat nog goed herinner.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken