Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.937
6.179
Geef mij maar Billie Eilish na Arctic Monkeys. Heb Gorillaz nu drie keer gezien dit jaar en twee daarvan (DTRH en Boutique) waren eigenlijk weinig memorabel waarbij zelfs de hitjes het publiek weinig kon bekoren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.937
6.179
Vroeger was Gorillaz een unieke ervaring, kwam er ook sporadisch is een album uit. Nu is het constant. Spijtig. Het unieke is eraf.
Vorst 2017 blijft nog steeds de allerbeste keer. Sindsdien hebben ze nooit meer die magie weten opwekken bij mij.

En als je de kids dan tóch naar de wei zou willen halen, heb je met Billie wel de stem van een generatie denk ik. Beetje zoals Kendrick in rap. Moet je wel wíllen natuurlijk..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Vorst 2017 blijft nog steeds de allerbeste keer. Sindsdien hebben ze nooit meer die magie weten opwekken bij mij.

En als je de kids dan tóch naar de wei zou willen halen, heb je met Billie wel de stem van een generatie denk ik. Beetje zoals Kendrick in rap. Moet je wel wíllen natuurlijk..
Vond Gorillaz op RW18 ook uitstekend. Was zoals Jimmy zei toen ook echt een spannende boeking. Jarenlang achterna gezeten, hoog op de bucketlist van het festival. Nu is de magie er wel wat vanaf ja.

Doe maar Kendrick of Billie erna ja. Die laatste komt volgens mij met haar eerste festivals straks…
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.197
10.580
Vroeger was Gorillaz een unieke ervaring, kwam er ook sporadisch is een album uit. Nu is het constant. Spijtig. Het unieke is eraf.
Precies dit! Daarom hoop ik dus komende zomer op een tour van Blur om de Gorillaz moeheid wat te laten afnemen.

Daarbij speelt voor mij ook mee dat ik de eigen smoel van Gorillaz ben gaan missen in het nieuwe werk. Het voelt meer aan als een achtergrondband voor steeds een andere artiest ipv een eigen band met soms een gastartiest.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.937
6.179
Gorillaz ging toch met een nieuwe plaat komen volgend jaar, geen idee waarom jullie blijven spreken over Blur tbh.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.197
10.580
Gorillaz ging toch met een nieuwe plaat komen volgend jaar, geen idee waarom jullie blijven spreken over Blur tbh.
Ik weet niet beter dan dat de gitarist had aangegeven dat iedereen weer zit had in een aantal shows in de zomer. Vandaar dat ze het geruchtencircuit zijn ingerold.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Vorst 2017 blijft nog steeds de allerbeste keer. Sindsdien hebben ze nooit meer die magie weten opwekken bij mij.

En als je de kids dan tóch naar de wei zou willen halen, heb je met Billie wel de stem van een generatie denk ik. Beetje zoals Kendrick in rap. Moet je wel wíllen natuurlijk..
2017 was top, maar 2010 Lotto Arena zit nog in mijn top 10 van beste optredens ooit. Was absurd straf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oh Well

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.937
6.179
Ik weet niet beter dan dat de gitarist had aangegeven dat iedereen weer zit had in een aantal shows in de zomer. Vandaar dat ze het geruchtencircuit zijn ingerold.
Is dat toevallig dezelfde gitarist als bij Gorillaz? :LOL:

Ik denk dat er wel een zaaltournee in zit, is ook alweer zes jaar geleden dat ze Vorst aan deden en oorspronkelijk was dat pre-pandemie wel het geval om een zaaltournee te doen (met dan RW2020 en een aantal andere festivals bij). Denk dat ze daarvan reeds een aantal shows hadden gedaan, maar uiteraard met een nieuw album om de hoek.. Ik schat de kans eerder klein dat we Gorillaz noch Blur op RW gaan zien.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
2de show aangekondigd voor Loyle Carner in AB. Dat wordt een hoge spot in KluB C volgens mij.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Onder andere Billie Eilish, Rosalia en Tame Impala naar de Lollapaloozas.

Drake en Blink 182 ook, maar die lijken me resp. kleine en geen kanshebber te zijn.
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Onder andere Billie Eilish, Rosalia en Tame Impala naar de Lollapaloozas.

Drake en Blink 182 ook, maar die lijken me resp. kleine en geen kanshebber te zijn.
Is er normaal veel overlap tussen de Lollapaloozas en Werchter? Bilie Eilish en Tame Impala zouden wel eens de verse headliners kunnen zijn waar we op zitten te wachten.
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Blink 182 na reünie en met nieuwe plaat op 8 september in sportpaleis, dus festivals zullen voor '24 zijn neem ik aan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken