Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.143
1.179
Enorm genoten van System of a Down en Linkin Park die dag in 2017! Wel tussen Jimmy Eat World en de twee eerder genoemde bands gaan eten, dus op deze manier Blink-182 nog nooit gezien.
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Misschien niet jullie muziek maar Blink 182 brengt wel een serieuze groep fans op de been. Het zou me niet verbazen dat het sportpaleis uitverkoopt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en Oh Well

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
SOAD was een spaarzaam lichtpuntje die dag ja. Wel een serieus fel lichtpuntje. Nog nooit zo graag mijn mening over een band bijgesteld na een goede show.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Is dat toevallig dezelfde gitarist als bij Gorillaz? :LOL:

Ik denk dat er wel een zaaltournee in zit, is ook alweer zes jaar geleden dat ze Vorst aan deden en oorspronkelijk was dat pre-pandemie wel het geval om een zaaltournee te doen (met dan RW2020 en een aantal andere festivals bij). Denk dat ze daarvan reeds een aantal shows hadden gedaan, maar uiteraard met een nieuw album om de hoek.. Ik schat de kans eerder klein dat we Gorillaz noch Blur op RW gaan zien.
Graham Coxon mag van mij ook best gitarist bij Gorillaz worden ;)

Ik zou zelf inderdaad ook liever een zaalshow zien volgend jaar. Veel festivals gedaan de afgelopen jaren, dus laat ze het voorbeeld van Arctic Monkeys maar volgen.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
547
409
SOAD was een spaarzaam lichtpuntje die dag ja. Wel een serieus fel lichtpuntje. Nog nooit zo graag mijn mening over een band bijgesteld na een goede show.
Jaaa, SOAD overtrof al mijn lage verwachtingen die dag! Misschien wel de beste show dat weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Dat zijn toch gewoon twee gigantische namen? Op vrijwel alle andere festivals kunnen die allebei in hun eentje een dag dragen tegenwoordig
Precies. De Tame Impala dag op PKP was uitverkocht, terwijl de rest van de dag niet zo indrukwekkend was qua namen.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Dat klopt. Ik ging ook voor de undercard, maar die trekken niet het grote publiek. Dat bedoelde ik eigenlijk met minder indrukwekkend.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Zoiets..?

edit: Christine & The Queens gaat vast ook een dikke spot krijgen.

Guns 'n Roses
Volbeat
Barn: Paolo Nutini - Lizzo

Arctic Monkeys - Billie Eilish
Oscar & The Wolf
Barn: Pulp - Fred Again

Muse
Queens Of The Stone Age - Royal Blood
Barn: Tamino - Rosalia

Kendrick Lamar - Stromae
Editors
Barn: The 1975 - Sigur Ros​
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Mooie poging, Yannick.

Blijf Guns een Graspopnaam vinden, zelfs voor RW te belegen. En alweer Royal Blood zou echt een goede meme zijn. Zelfs al doen die elders het voorprogramma van Muse, die ALWEER boeken zou zelfs voor RW te veel zijn. Zie ze die zel eventueel op een kleiner festival dumpen. Kan me ook voorstellen dat hier nog 1 of 2 grote namen bijkonen die nu nog niet in de molen zitten..
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Blijf Guns een Graspopnaam vinden, zelfs voor RW te belegen.
Same, maar als RATM weg valt dan moet je op zoek naar een andere naam natuurlijk en hoewel het nog vrij lang is tot juli, moet je wel stilaan namen beginnen aankondigen en dus een naam hébben. Indien ze bv. voor de moeilijke donderdag geboekt waren, dan kun je er maar beter snel aan beginnen natuurlijk. Met McCartney hadden ze dat in 2016 ook, die was vrij laat aangekondigd omdat er iemand was weggevallen (weet niet meer wie, was dat Pearl Jam toen?) en dan moesten ze ook op zoek naar een vervanger. Dusja. Al een geluk dat de polle degelijk verkocht, want..
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken