Festileaks Festival Draft VIII

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.580
4.515
2. Aan het eind moet het festival er realistisch uitzien. Geen 3 stadionacts op een dag bijvoorbeeld, maar duidelijk een headliner-subheadliner constructie. Een constructie met een co-headliner en/of dance-afsluiters zijn natuurlijk mogelijk. Het festival duurt 3 dagen.
A eerste keer mocht je kiezen, dus ging er vanuit nu ook. Voor mij maakt het niet uit hoeveel dagen je kiest, voor mijn part mag de keuze van 1 tot 99 dagen variëren
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.313
6.513
Ik heb er zelf ook niks op tegen als je voor 4 dagen kiest. Ik zelf heb totaal geen moeite om zoveel acts in 3 dagen te stoppen.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
Is dit de stemming al? Ik vind het ook prima, al doe ik het zelf waarschijnlijk niet. Dan is het 4-0?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.719
7.523
Vier dagen geeft wel meer optie voor wat extra namen van formaat erbij. Maar hoeveel voordeel of nadeel heb je met een dag extra qua kaartverkoop?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.580
4.515
Vier dagen geeft wel meer optie voor wat extra namen van formaat erbij. Maar hoeveel voordeel of nadeel heb je met een dag extra qua kaartverkoop?
Die overweging kan je zelf maken natuurlijk, maar met de hoeveelheid deelnemers weet ik niet hoeveel je er aan hebt qua grote namen, aangezien de meesten wel zullen gekozen zijn
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.199
3.024
Ik ging er eigenlijk gewoon al van uit dat ik 4 dagen ging doen. Beschouw dit dus als een 'voor' stem.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Is dat niet vreemd qua dagkaarten dan? En kun je wel 4 headliners vinden die een dag kunnen dragen met zo veel deelnemers?

Tegen. Je moet ergens een lijn trekken voor iedereen.
 

anderhalvemunt

Campingartiest
29 aug 2022
50
251
Ik ben zelf voor drie dagen gegaan, maar hebben mensen met vier dagen dan niet 1/3 meer kans om dagkaartjes te verkopen. Lijkt me inderdaad een beetje scheef. Ik moet er trouwens zo vandoor dus tenzij @mattman zijn naam snel doorgeeft kan ik pas morgenochtend mijn naam bekend maken.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.719
7.523
Ik ben zelf voor drie dagen gegaan, maar hebben mensen met vier dagen dan niet 1/3 meer kans om dagkaartjes te verkopen. Lijkt me inderdaad een beetje scheef. Ik moet er trouwens zo vandoor dus tenzij @mattman zijn naam snel doorgeeft kan ik pas morgenochtend mijn naam bekend maken.

Dat is precies wat ik bedoelde ook. Maar dan is ook wat Yannick zegt zo, dat je met dit aantal deelnemers toch minder grote namen uiteindelijk hebt, en daardoor toch meer verspreid zit en misschien weer minder interessant bent voor de dagtickets.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Ten eerste: sorry jongens, ik had nog niet door dat the game al on is. Vanaf nu volle focus!

Ten tweede: ook wel voorstander van de 3 dagen. Ook omdat we met meer mensen zijn die meer headliners gaan moeten vinden.

Ten derde, die eerste naam dus he. Ik ben best trots dat ik deze band mag aankondigen. Het is er eentje waarvan we weten dat elk bandlid veel in petto heeft. Maar de som der delen blijft toch wel een mooier geheel opleveren. 1 plus 1 plus 1 is

The XX

170213_XX_Afas_Llschrander-8433-759x500.jpg

@anderhalvemunt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken