Festileaks Festival Draft VIII

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.039
Als ik goed heb geteld, is het nu 9-5 voor het afwijken van de drie dagen. Een meerderheid is 11.
(Want @anderhalvemunt had nog niet echt een antwoord gegeven).
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Ten eerste: sorry jongens, ik had nog niet door dat the game al on is. Vanaf nu volle focus!

Ten tweede: ook wel voorstander van de 3 dagen. Ook omdat we met meer mensen zijn die meer headliners gaan moeten vinden.

Ten derde, die eerste naam dus he. Ik ben best trots dat ik deze band mag aankondigen. Het is er eentje waarvan we weten dat elk bandlid veel in petto heeft. Maar de som der delen blijft toch wel een mooier geheel opleveren. 1 plus 1 plus 1 is

The XX

Bekijk bijlage 2365

@anderhalvemunt
Wat een gave foto en ditto naam!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Ja natuurlijk is Soad weg maar Fever 333 nu al?? Damn..

Ik stem voor 3 dagen maar wel met de mogelijkheid voor een pre party. Daar houden we van bij Jozzfest. Niet de grootste namen maar even de nekspieren los maken
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Dus in principe heeft @anderhalvemunt tot maandag 14.00?

Dan nog de vraag of er afgeweken mag worden van de drie dagen. Het staat nu 9-7 (voor-tegen).
@anderhalvemunt
@warriorandweirdo
@HollandiaFCB
@randyrw
Het is misschien niet helemaal de bedoeling om stemmen te gaan wijzigingen. Ik heb voor gestemd, maar denk dat het voor de hele gang van zaken toch overzichterlijk wordt als iedereen een gelijk aantal dagen heeft.

Als het dus kan, verander ik naar tegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion en nitotheno

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Het is misschien niet helemaal de bedoeling om stemmen te gaan wijzigingen. Ik heb voor gestemd, maar denk dat het voor de hele gang van zaken toch overzichterlijk wordt als iedereen een gelijk aantal dagen heeft.

Als het dus kan, verander ik naar tegen.
8 voor, 9 tegen
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Heel geneigd geweest om mee te doen met de draft, omdat het me echt tof lijkt. Toch besloten het niet te doen en achteraf maar goed ook misschien. Wat een slagveld in de eerste ronde al 😂 Lorde en Phoebe hadden beide heel hoog op mijn lijstje gestaan, maar ook veel van de andere namen. Heerlijk weer om mee te lezen! Ga zo door people 💛
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
giphy.gif
 

anderhalvemunt

Campingartiest
29 aug 2022
50
251
Goedebijnamiddag iedereen, werd een beetje laat gister maar ik ben er. Voor de goede orde ik was ook tegen.

Een andere laatkomer die zeker niet mag missen op de festivalweide is Julian Casablancas van THE STROKES. Gegarandeerd een setlist vol met hits die al jarenlang de diesel zijn van de indiedisco. Van het dansbare last nite, het meebrulbare reptilia tot de emotionele ode aan de mets, onze eerste headliner heeft het allemaal.

Maar waar kunnen we ze zien? Koeterdekoet, een gloednieuw driedaags (;)) festival, verscholen tussen de weilanden achter de Westfriese omringdijk. Verwacht gezelligheid, veel dansjes en een boel mooie indie- en dancenamen.

@randyrw en dan @Timmetje (x2)

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken