Festileaks Festival Draft VIII

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.197
4.414
En weer kan er een streep door een naam...

@Timmetje had weinig tijd dit weekend en heeft me gevraagd zijn eerste aankondigingen te doen (ook die doen pijn). Bericht hierna is een kopie van zijn tekst.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.197
4.414
De ene na de andere mooie naam werd gekaapt. De organisatie van Timpop zat met de handen in het haar en voelden zich wat verdwaald. Wie call je if you get lost? Juist.

Op vrijdag headlined Tyler the Creator de eerste Timpop dag.

Voor deze Superstar horen we Superstar. Want voor Tyler het podium betreedt worden we eerst meegenomen door de prachtige muziek van sub Beach House.


Dus @randyrw je mag gelijk weer door.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.281
6.473
De ene na de andere mooie naam werd gekaapt. De organisatie van Timpop zat met de handen in het haar en voelden zich wat verdwaald. Wie call je if you get lost? Juist.

Op vrijdag headlined Tyler the Creator de eerste Timpop dag.

Voor deze Superstar horen we Superstar. Want voor Tyler het podium betreedt worden we eerst meegenomen door de prachtige muziek van sub Beach House.


Dus @randyrw je mag gelijk weer door.
Oef, Beach House. De eerste die ik van mijn lijstje moet strepen :(
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

anderhalvemunt

Campingartiest
29 aug 2022
50
251
Oef beach house en david byrne is toch wel jammer hoor. Veel plezier nog dit weekend Randy!

Wist je dat de tweede headliner van Koeterdekoet geen band is maar eigenlijk maar 1 gast? Afsluiter op de zondag is niemand minder dan Tame Impala. Op de oudere albums een psychrock sound, op de nieuwere platen voeren de synths de boventoon. Hoe dan ook, een indrukwekkende live productie met een paar absolute weideknallers maar ook momenten waar je lekker kan zwijmelen terwijl je de tel kwijt raakt van het aantal lasers.

Let it happen @mattman

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken