Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.620
11.309
Bij mij valt het muntje de andere kant op. Vreselijk zonde van paradise lost, maar dat nieuwe album van zeal & ardor is zooo goed en die zijn telkens fantastisch live.

Jinjer deed me ook weinig op Alcatraz. Misschien was de hype te groot.

Heeft er iemand de oplossing voor me and that man, tiamat en Alice Cooper op zondag? Behalve van alle 3 de helft missen ?
Losse show van Alice Cooper meemaken, want dat schijnt nog best tof te zijn en ik gok dat dat ook gelijk de enige is van de drie waar je een los ticket voor zou kopen. En die andere voor de helft meepakken. Is toch al beter dan alle drie heel veel missen.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.050
2.685
Lastige, inderdaad. Ik ga maar gewoon voor Alice Cooper. Al is het alleen al omdat me vader me denk ik anders onterft, als ik bij thuiskomst moet vertellen dat ik Alice Cooper heb geskipt.
Alice Cooper is, grofweg gezegd, degene van de drie die het minst lang zal meegaan. Z&A kan je nog vaak zien denk ik.
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Net nog eens langs de wijde gemotorfietst. Nog nergens is bewegwijzering aangebracht. En het is echt wel een boeltje rond Dessel qua wegenwerken. Ik vraag me af of ze er bij Graspop zelf al uit zijn hoe ze de verkeersstroom gaan aanpakken. Vooral 's morgens en rond middernacht lijkt het me echt een ramp te gaan worden. Enkele jaren geleden fietste ik voorbij een file die al voor het rond punt in Retie begon. En zoals het er nu uit ziet ... :eek:
 
  • Verdrietig
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: Simoni, nikita en duck

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.422
6.739
Net nog eens langs de wijde gemotorfietst. Nog nergens is bewegwijzering aangebracht. En het is echt wel een boeltje rond Dessel qua wegenwerken. Ik vraag me af of ze er bij Graspop zelf al uit zijn hoe ze de verkeersstroom gaan aanpakken. Vooral 's morgens en rond middernacht lijkt het me echt een ramp te gaan worden. Enkele jaren geleden fietste ik voorbij een file die al voor het rond punt in Retie begon. En zoals het er nu uit ziet ... :eek:
Hoe bedoel je, rond middernacht? Zijn de toegangswegen naar Graspop dan afgesloten? Ik kom rond half 1 aan, namelijk.
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.533
Into The Grave afgelopen weekend biertje 3,90 broodje hamburger €12 wordt steeds gekker
Wilde hier nog even op reageren dat de prijzen niet alleen waanzinnig hoog waren, maar dat je ook nog werd bedrogen waar je bij stond. Op into the grave werden plastic pullen (waar je €1 voor moest bijleggen en daarna kon bijvullen aan de bar) verkocht met 1L bier voor €12, echter heb ik als ogenschijnlijk zware alcoholist het gevoel gehad dat dit niet werkelijk 1L was. Bij thuiskomst nagekeken en jawel: er gaat maar 0,8L in dat glas. Op de borden en op de beker staat 1L, maar dat was een farce. Voelt erg lullig om zo bedrogen uit te komen.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.647
3.296
Hoe bedoel je, rond middernacht? Zijn de toegangswegen naar Graspop dan afgesloten? Ik kom rond half 1 aan, namelijk.
Jij komt woensdagnacht. Dan zal alles er wel verlaten bij liggen.
Robbr lijkt me eerder de andere avonden te bedoelen, het tijdstip wanneer dagjesmensen / pendelaars massaal naar huis vertrekken. Zeker zondagavond wordt dan een grote ramp omdat die avond ook veel kampeerders vertrekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Net nog eens langs de wijde gemotorfietst. Nog nergens is bewegwijzering aangebracht. En het is echt wel een boeltje rond Dessel qua wegenwerken. Ik vraag me af of ze er bij Graspop zelf al uit zijn hoe ze de verkeersstroom gaan aanpakken. Vooral 's morgens en rond middernacht lijkt het me echt een ramp te gaan worden. Enkele jaren geleden fietste ik voorbij een file die al voor het rond punt in Retie begon. En zoals het er nu uit ziet ... :eek:
De organisatie, De Lijn en de politie zullen wel de nodige omleidingen en trajecten uitstippelen. Dat zullen ze niet zomaar in 't honderd laten lopen. Dat het een grote(re) uitdaging is, dat is meer dan een zekerheid wellicht.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.422
6.739
Jij komt woensdagnacht. Dan zal alles er wel verlaten bij liggen.
Robbr lijkt me eerder de andere avonden te bedoelen, het tijdstip wanneer dagjesmensen / pendelaars massaal naar huis vertrekken. Zeker zondagavond wordt dan een grote ramp omdat die avond ook veel kampeerders vertrekken.
Oh zo. Ja, dat klinkt logisch. Bedankt!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.745
7.563
Bij mij valt het muntje de andere kant op. Vreselijk zonde van paradise lost, maar dat nieuwe album van zeal & ardor is zooo goed en die zijn telkens fantastisch live.

Jinjer deed me ook weinig op Alcatraz. Misschien was de hype te groot.

Heeft er iemand de oplossing voor me and that man, tiamat en Alice Cooper op zondag? Behalve van alle 3 de helft missen ?

Zeker weten Alice Cooper. Hij kan dan misschien niet meer zingen, maar de show is geweldig.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
412
580
De organisatie, De Lijn en de politie zullen wel de nodige omleidingen en trajecten uitstippelen. Dat zullen ze niet zomaar in 't honderd laten lopen. Dat het een grote(re) uitdaging is, dat is meer dan een zekerheid wellicht.
Ze houden toch erg rekening met mogelijke files. Net een mail gekregen over camping inferno en daar staat in ”Kom je met de wagen, dan vind je een wegbeschrijving onderaan je parkingticket. Volg de signalisatie ter plaatse en hou (vooral op donderdag) rekening met FILES.”

En die wegbeschrijving is gewoon een link naar google maps en Waze…

Ergens zijn ze dus toch zelf op hun hoede.

Wel vreemd van Stad Dessel/politie dat ze voor zo‘n weekend zoveel van die werken, desnoods tijdelijk, even graveren of openen zodat er toch extra doorgaand verkeer kan zijn.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.647
3.296
Zeker weten Alice Cooper. Hij kan dan misschien niet meer zingen, maar de show is geweldig.
Ik weet het. Die show is fantastisch! En zelfs de zang vond ik bij zijn laatste passage op graspop behoorlijk goed. Dat maakt het net zo moeilijk kiezen, gaan voor iets goed dat ik al gezien heb of voor een nieuwe, bij Me and that man of een - tot mijn schande nog niet live geziene - old-school set van Tiamat.

Achja, time will tell wat het finaal wordt. Jullie hebben allemaal goede argumenten, alleen spreken ze elkaar tegen haha.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.745
7.563
Ik weet het. Die show is fantastisch! En zelfs de zang vond ik bij zijn laatste passage op graspop behoorlijk goed. Dat maakt het net zo moeilijk kiezen, gaan voor iets goed dat ik al gezien heb of voor een nieuwe, bij Me and that man of een - tot mijn schande nog niet live geziene - old-school set van Tiamat.

Achja, time will tell wat het finaal wordt. Jullie hebben allemaal goede argumenten, alleen spreken ze elkaar tegen haha.

Ik weet niet hoe oud Tiamat is. Als ze ook oudjes zijn, dan Tiamat, als je ze nog nooit live hebt gezien.

Acts die je nog nooit hebt gezien die ook nog eens oud zijn, hebben altijd prioriteit. Jonge of jongere bands kan je altijd nog zien.

Dus Alice Cooper als Tiamat nog relatief jong is, Tiamat als ze relatief oud zijn en je ze nog nooit hebt gezien.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Tiamat is opgericht in 1987. De zanger is 51 jaar oud. Kortom nog niet zo oud als Alice Cooper, maar geen jonge band dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.235
7.514
Weet niet of ik het helemaal eens ben met die gedachtegang dat een oudere band altijd voorrang heeft.
Ik heb persoonlijk niet zo die behoefte om iedere oude legendarische rondband een keertje live te zien, al snap ik dat veel dat wel hebben.
Als je niets met classic rock hebt, lijkt het me prima om een jongere band te zien waar je wel fan van bent, om maar iets te noemen.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.647
3.296
Weet niet of ik het helemaal eens ben met die gedachtegang dat een oudere band altijd voorrang heeft.
Ik heb persoonlijk niet zo die behoefte om iedere oude legendarische rondband een keertje live te zien, al snap ik dat veel dat wel hebben.
Als je niets met classic rock hebt, lijkt het me prima om een jongere band te zien waar je wel fan van bent, om maar iets te noemen.
Natuurlijk. Maar ik had bij deze wel een dilemma opgeworpen en dan vind ik het wel een logische suggestie om voor de band te gaan waarbij de mogelijkheid het grootste is dat dit je enige kans is.

Ik heb enkele maanden voor de dood van Luc de Vos op een lokaal festivalletje tegen een vriendin gezegd 'Gorki... Die kan je nog duizend keer zien'. Ik krijg het nog steeds te horen dat ze die door mij nooit live heeft gezien, oeps. Sindsdien ben ik wel wat voorzichtiger met zulke uitspraken. Jong of oud doet er dan niet altijd toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken