Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.693
Niemand gaat hier naar Jinjer begrijp ik haha. De meesten van jullie zullen ze wel eerder gezien hebben zeker, ik nog niet helaas.
Ik moet nog zien of ik na Jinjer nog een stukje Zeal & Ardor mee pak, of een stukje Paradise Lost. Heb ze alle 3 nog nooit eerder gezien en klinken allemaal wel interessant.

Twijfel ook nog een beetje over Foreigner vs Wall of Jericho, ik heb niet zo veel met Foreigner in principe, Maar heb net een live optreden terug gekeken en dat klinkt eerlijk gezegd best strak. Zanger is nog goed bij stem ook. Vooral Cold as ice wil ik wel graag live zien, geloof dat ze zie als derde spelen, dus misschien dat ik daarna naar de Jupiler stage loop.
Ik ga wel het eerste kwartier van Jinjer kijken hoor. Heb ze inderdaad al gezien op Alcatraz. Had toen enorme verwachtingen, maar het viel daar een klein beetje tegen. Al zou ik daar ook de geluidsman wel de schuld van kunnen geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.519
Ik ga wel het eerste kwartier van Jinjer kijken hoor. Heb ze inderdaad al gezien op Alcatraz. Had toen enorme verwachtingen, maar het viel daar een klein beetje tegen. Al zou ik daar ook de geluidsman wel de schuld van kunnen geven.
Ja dat had ik dus ook. Daarom hoeft het van mij nu niet perse
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.519
Niemand gaat hier naar Jinjer begrijp ik haha. De meesten van jullie zullen ze wel eerder gezien hebben zeker, ik nog niet helaas.
Ik moet nog zien of ik na Jinjer nog een stukje Zeal & Ardor mee pak, of een stukje Paradise Lost. Heb ze alle 3 nog nooit eerder gezien en klinken allemaal wel interessant.

Twijfel ook nog een beetje over Foreigner vs Wall of Jericho, ik heb niet zo veel met Foreigner in principe, Maar heb net een live optreden terug gekeken en dat klinkt eerlijk gezegd best strak. Zanger is nog goed bij stem ook. Vooral Cold as ice wil ik wel graag live zien, geloof dat ze zie als derde spelen, dus misschien dat ik daarna naar de Jupiler stage loop.
Foreigner 3 jaar geleden op Bospop gezien en heb me daar verrassend goed mee vermaakt. Was echt een hele leuke show met alleen maar hits. Moeite waard om mee te pakken
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Foreigner 3 jaar geleden op Bospop gezien en heb me daar verrassend goed mee vermaakt. Was echt een hele leuke show met alleen maar hits. Moeite waard om mee te pakken
Heb ze - ik denk - in 2016 voor 't eerst gezien op GMM en me toen ook erg vermaakt. Perfecte band om met een frisse pint in de hand mee te zingen met de zon op je rug. Al weet ik niet met het nieuwe terrein hoe de stand van de zon zal zijn. Misschien kan weerman @Pauly Robin dat wel even uitklaren. :ROFLMAO:
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Ja dat had ik dus ook. Daarom hoeft het van mij nu niet perse
Ahh oke dus dat is de reden. Hopelijk zijn ze beter dan op Alcatraz dan.
Heb inmiddels stuk of 100 keer dat optreden van Hellfest from home terug gekeken van ze, en daar klinken ze echt top live.

Trouwens een band die ik hier nog niet voorbij heb zien komen: Our Hollow, Our home. Onlangs ontdekt, en klinkt best goed. Voor de metalcore liefhebber misschien nog een mooie toevoeging. Denk dat ik hier wel even ga kijken voordat BFMV begint.
 

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
78
42
Hopelijk zetten ze nog steeds die grote tribune rechtover de Main Stages. Dat was altijd ideaal om wat uit te rusten en vanop een afstandje de optredens op de Main Stages te volgen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
May be an image of text that says 'PERODIE MAGER GRASPOP METAL MOOSE BAR DE ROOIE JAGER ZANGER NILEY WILLY ORGAN KEES VAN HONDT DJ SUIKERSPIN HEAVY HOEMPA DJSOWPOKE DIKKE DENNIS THORSTEN VON LIPPE BIESTERFELD EDDY WALLY TRIBUTE å DIETER KOBLENZ PIM PAM POMPEN MOTORKONTJE DRN PRODUKTIES'
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Hopelijk zetten ze nog steeds die grote tribune rechtover de Main Stages. Dat was altijd ideaal om wat uit te rusten en vanop een afstandje de optredens op de Main Stages te volgen.
Ja deze staan weer op de plattegrond. Is ook één van mijn favoriete plekjes om op een afstandje de mainstage te bekijken en wat uit te rusten, ideaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleCa

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.693
Heb ik iets gemist? Waar is die Graspop Metal Moose Bar dan? Op de camping?
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
Heb ik iets gemist? Waar is die Graspop Metal Moose Bar dan? Op de camping?
Staat op de wei, bij de Jupiler Stage, maar het is gewoon een klein vakje tussen de drankstanden.

Ik heb een voorgevoel dat het er hetzelfde gaat uitzien zoals in 2016, toen hadden ze aan de Jupiler Stage ook een discobar.

27605239412_46881e5c43_c.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.693
Zo ik zie nu die prijs per munt buiten de voorverkoop.. 3,33 per munt, goeiemorgen.. Schandalig eigenlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken