Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Ik zie net de verschuivingen op donderdag. Stake clasht nu met het feestje bij dropkick Murphys en eindigt wanneer Maiden start.
Die cancels maken wel een boeltje van heel mijn planning.

En ik heb vrijdag en zaterdag 80% van mijn programma in marquee en dome. Dat is dan wel uit de zon, maar ik ben niet zeker of dat zoveel aangenamer is met de voorspelde temperaturen haha.
Hetzelfde hier. Damn dat wordt een moeilijke. Dropkick altijd feestje. Stake was hoogtepunt van Alcatraz...
Hangt wss van humeur af. Klein stukje van elk gaat sowiezo.
Bekijk het zo: die prog in de tenten besparen alvast wat zonnecrème. Tja, 't is crisis hè :)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.451
Ik ben vooral ook nog erg benieuwd naar welke bands er allemaal een signeersessie doen. Hoop toch weer een aantal LPs te kunnen laten signeren.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.587
11.174
Ik stond er alleen helemaal niet bij stil dat My Dying Bride er ook bij Hellfest af ging. Verdomme. Het verlies van Molassess doet ook wel pijn. Zou toch denken dat ze vanuit Nederland wel over kunnen komen. Het affiche verliest haar glans langzaam maar aan...

OUT:
W1: Sacred Reich
W2: Goldfinger, Diamante, Molassess, My Dying Bride

IN
W1: Agressor
W2: Celkilt, Manigance, Dätcha Mandala, Conviction, Headcharger
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Ik stond er alleen helemaal niet bij stil dat My Dying Bride er ook bij Hellfest af ging. Verdomme. Het verlies van Molassess doet ook wel pijn. Zou toch denken dat ze vanuit Nederland wel over kunnen komen. Het affiche verliest haar glans langzaam maar aan...

OUT:
W1: Sacred Reich
W2: Goldfinger, Diamante, Molassess, My Dying Bride

IN
W1: Agressor
W2: Celkilt, Manigance, Dätcha Mandala, Conviction, Headcharger
Goldinger? :eek: Die staan nog op mijn verlanglijstje!
Don't wanna be a spokesman. Hell yeah!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Dag beste kijkers,
Van woensdag tot maandag:
25, 26, 30,30, 22, 19
__13, 16, 18, 14, 12
Vooral de nacht van zaterdag op zondag zijn de nachttemperaturen nog onzeker. Ook de dagtemperaturen van zondag. Maar dat hangt waarschijnlijk af of en wanneer we zaterdag een warmteonweer krijgen. Zondag de restanten en of gewone regen of onweersbuien. Maandag misschien een verloren buitje.
(Wie herinnert zich nog pukkelpop 2009 deftones in het onweer zonder wind? Frank zou dat nog een keertje kunnen overdoen. Maar daarvoor spelen deftones te laat op de dag. Of mss een dag te laat. Al bij al, geen zorgen want er staat weinig wind. Net zoals in 2009.
Ik zal mijn best doen om morgen voor vrijdag en zaterdag de temperaturen nog onder de 30 graden te krijgen. Maar andere bronnen geven 29, 31 en 32 graden aan. De kans is wel groter dat de temperaturen van vrijdag op zaterdagnacht onder de 20 graden komen. Maar ook groter dat ze dicht bij de 20 graden blijven.
Donderdag vind je misschien nog een wolkje.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Jamel, ondertussen staat morgen zijn we er weer... maar één keer in. Heb het aangepast. één keer is al meer als voldoende. :)
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
121
387
Sinds dit mijn eerste keer is, heb ik nog een vraagje. Zijn volgende items toegelaten op het festivalterrein?
  • Een rugzak (<45 cm) of heuptasje
  • Zonnecrème in een kleine potje <100 ml
  • Klein handdoekje of washandje
  • Snacks
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.693
Sinds dit mijn eerste keer is, heb ik nog een vraagje. Zijn volgende items toegelaten op het festivalterrein?
  • Een rugzak (<45 cm) of heuptasje
  • Zonnecrème in een kleine potje <100 ml
  • Klein handdoekje of washandje
  • Snacks
Die eerste drie mogen sowieso mee. Snacks ben ik niet zeker over, staat niet genoemd in wat wel mee mag en wat niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

saurus

Dagopener
4 feb 2019
541
640
Dag beste kijkers,
Van woensdag tot maandag:
25, 26, 30,30, 22, 19
__13, 16, 18, 14, 12
Vooral de nacht van zaterdag op zondag zijn de nachttemperaturen nog onzeker. Ook de dagtemperaturen van zondag. Maar dat hangt waarschijnlijk af of en wanneer we zaterdag een warmteonweer krijgen. Zondag de restanten en of gewone regen of onweersbuien. Maandag misschien een verloren buitje.
(Wie herinnert zich nog pukkelpop 2009 deftones in het onweer zonder wind? Frank zou dat nog een keertje kunnen overdoen. Maar daarvoor spelen deftones te laat op de dag. Of mss een dag te laat. Al bij al, geen zorgen want er staat weinig wind. Net zoals in 2009.
Ik zal mijn best doen om morgen voor vrijdag en zaterdag de temperaturen nog onder de 30 graden te krijgen. Maar andere bronnen geven 29, 31 en 32 graden aan. De kans is wel groter dat de temperaturen van vrijdag op zaterdagnacht onder de 20 graden komen. Maar ook groter dat ze dicht bij de 20 graden blijven.
Donderdag vind je misschien nog een wolkje.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
idd pukkelpop 2009 met eerst the offspring en dan deftones en faith no more gelijk met cavalera conspiracy
 
  • Geweldig
Waarderingen: Pauly Robin

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
Sinds dit mijn eerste keer is, heb ik nog een vraagje. Zijn volgende items toegelaten op het festivalterrein?
  • Een rugzak (<45 cm) of heuptasje
  • Zonnecrème in een kleine potje <100 ml
  • Klein handdoekje of washandje
  • Snacks
Snacks gewoon in uw broekzak steken.

En sterke drank achter in uw broek steken. Security is daar een lachertje.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken