Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Ik heb trouwens nog een andere gouden tip: Tijgerbalsem! Vier dagen van podium naar podium rennen op een oneffen ondergrond zorgt bij velen voor pijnlijke lichaamsdelen, zoals de rug, schouders, voeten, kuiten, knieën. Een likje tijgerbalsem erop doet echt wonderen.
Vergeet je handen niet te wassen voor je een plas gaat doen, anders ga je niet meer van een wonder spreken ;-)
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Water bij de wc's is drinkbaar.
Niet elk jaar denk ik. Ik dacht enkel de blauwe kraantjes. Zoals op pukkelpop staan die ook soms ergens willekeurig. Op alcatraz was het denk ik niet drinkbaar.
Ik zeg altijd: Eigenlijk is alles drinkbaar. Maar wat de gevolgen zijn. Dat is een andere zaak.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
Niet elk jaar denk ik. Ik dacht enkel de blauwe kraantjes. Zoals op pukkelpop staan die ook soms ergens willekeurig. Op alcatraz was het denk ik niet drinkbaar.
Ik zeg altijd: Eigenlijk is alles drinkbaar. Maar wat de gevolgen zijn. Dat is een andere zaak.
Dit jaar wel, ik heb nooit blauwe kraantjes gezien op GMM eerlijk gezegd.
Maar we kunnen ook gewoon cava drinken he.


drink.JPG
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en nikita

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Ja water bij sanitair is inderdaad wel drinkbaar. Denk dat ik weer een flesje water koop en een dopje mee neem, dat werkt wel.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Voor de twijfelaars, net terug van my chemical romance in Praag. Die band zou perfect passen op Graspop. Emo seizoen terug in volle bloei. Gerard die verrassend veel schreeuwt. Gitaren die wat lager getuned staan tijdens hun klassiekers. Doe daar dan nog eens de Publieksinteractie van heel de zaal bij. Voor mij mogen die gewoon een van de 2 mainstages komen afsluiten.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Die temperaturen moeten echt niet verder gaan stijgen hoor, anders haal ik de zondag niet.

Kunnen we nog terug naar 20 graden met regen?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.040
Het KMI geeft hier voorlopig een verschil van 13 graden aan tussen zaterdag en zondag. :oops:
Niet dat ik hier ook met een dagelijks weerpraatje kom maar ik vond het wel opmerkelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.640
3.282
Ik zie net de verschuivingen op donderdag. Stake clasht nu met het feestje bij dropkick Murphys en eindigt wanneer Maiden start.
Die cancels maken wel een boeltje van heel mijn planning.

En ik heb vrijdag en zaterdag 80% van mijn programma in marquee en dome. Dat is dan wel uit de zon, maar ik ben niet zeker of dat zoveel aangenamer is met de voorspelde temperaturen haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en theblackmadness

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.640
3.282
Voor de nachtraven en Tool fans hier, Keenan zelf vindt the perfect tool hun beste tribute band. Ik hoop dat ik dat haal na een drukgevuld dagprogramma vrijdag.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.693
Voor de nachtraven en Tool fans hier, Keenan zelf vindt the perfect tool hun beste tribute band. Ik hoop dat ik dat haal na een drukgevuld dagprogramma vrijdag.
Klinkt inderdaad super goed wat ik op Youtube hoor. Ik hoop ook dat ik het volhou tot diep in de nacht, want ik wil ze best graag zien.

Sowieso erg blij met de ontwikkeling van de nachtelijke coverbands. Elk jaar weer een mooi feestje der herkenning, met een Metaldome vol feestbeesten.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.693
Trouwens nu opeens regen gegeven voor de zondag en mogelijk zelfs al zaterdag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken