Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
Gisterenavond naar therapy? Geweest in de posthoorn in Hamont.
Snap niet dat deze band nog niet op Graspop heeft gestaan.
En ze hebben me volledig klaar gestoomd voor een zwoel graspop ?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
986
1.022
Gisterenavond naar therapy? Geweest in de posthoorn in Hamont.
Snap niet dat deze band nog niet op Graspop heeft gestaan.
En ze hebben me volledig klaar gestoomd voor een zwoel graspop ?
Ik weet nog altijd niet of ik ze bewust heb leren kennen met speed kills of onbewust met diane. Ik twijfel nog altijd of beide van dezelfde groep komen.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
986
1.022
Ik heb heel lang gewacht tot deze post. Maar is hier een Chinese vrijwilliger, vrijwilligster die hier een meeneemlijstje kan droppen? Kweet dat dat ook online staat. Maar je kan bv iets zetten in de aard van.
graspop

op de weide
(
voor vrouwen)

op de camping

op hotel

met de camper
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Ik heb heel lang gewacht tot deze post. Maar is hier een Chinese vrijwilliger, vrijwilligster die hier een meeneemlijstje kan droppen? Kweet dat dat ook online staat. Maar je kan bv iets zetten in de aard van.
graspop

op de weide
(
voor vrouwen)

op de camping

op hotel

met de camper
Moet het lijstje in het Chinees?

Edit: in ieder geval weer een Vlaamse uitdrukking geleerd, had hier nog nooit van gehoord.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Dopje voor een waterfles
Portemonnee

op de camping
Een tent, is ten strengste aan te raden!
Luchtbed
Hoeslaken (optioneel)
Deken/slaapzak
Kussen
Campingstoel
Gasflesje en gasbrandertje en pannetje
Eten (cup noodles en knakworsten gaan wij meestal voor)
Drinken
Kleding (zou je korte broeken niet vergeten)
Zonnebrand, zeker gezien de weersomstandigheden deze editie
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.660
11.484
My Dying Bride, Diamante, Killing Joke en Sacred Reich komen dus niet naar Graspop. Flotsam and Jetsam komen dus als vervanging, evenals Angelus Apatrida. My Dying Bride moet pijn doen...

Over Flotsam & Jetsam gesproken, blijkbaar konden ze gisteren niet op een festival optreden omdat hun drummer een paspoort had dat afliep binnen 90 dagen (en dan kom je de EU niet in). Best amateuristisch dat ze dat niet wisten. De rest van de drums op deze tour komt nu voor rekening van de drummer van Distillator.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Geen bands die ik zal missen gelukkig, diamante is wel leuk maar kon ik toch niet zien door clash met spiritbox.

Heb de aanpassingen in tijdschema nog niet kunnen zien, hopelijk valt het mee.

EDIT: Verdomme die Dirty Honey - Crossfaith clash is weer terug!
EDIT2: fuck nu kan ik The Vintage Caravan niet meer zien, die ik onlangs had ontdekt om een mooi gat op te vullen. Keek er zo naar uit!
Iets positiefs: Zeal & Ardor clashed niet meer met A day to remember. Nu is er wel de Megadeth/Paradise Lost/Zeal&Ardor megaclash,
 
Laatst bewerkt:
  • Grrr
Waarderingen: MetalLimbo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Na wat tijd te hebben om het nieuwe tijdschema beter te bekijken, baal ik flink.
Geen enkele band gecanceld die ik van plan was om te zien, maar door de verandering in het tijdsschema zijn er dus 2 bands die ik niet meer kan zien. Echt zwaar kut dit.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.660
11.484
Na wat tijd te hebben om het nieuwe tijdschema beter te bekijken, baal ik flink.
Geen enkele band gecanceld die ik van plan was om te zien, maar door de verandering in het tijdsschema zijn er dus 2 bands die ik niet meer kan zien. Echt zwaar kut dit.
Wie?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Dirty honey (clash met Crossfaith)
The Vintage Caravan (clash met BFMV)

Overigens staat er in het tijdschema nu een gat in de Marquee op donderdag van 19:10 tot 23:10. Mercyful fate mag wel een flinke stage setup hebben, ze hebben tijd zat om het op te bouwen
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.439
6.839
My Dying Bride, Diamante, Killing Joke en Sacred Reich komen dus niet naar Graspop. Flotsam and Jetsam komen dus als vervanging, evenals Angelus Apatrida. My Dying Bride moet pijn doen...

Over Flotsam & Jetsam gesproken, blijkbaar konden ze gisteren niet op een festival optreden omdat hun drummer een paspoort had dat afliep binnen 90 dagen (en dan kom je de EU niet in). Best amateuristisch dat ze dat niet wisten. De rest van de drums op deze tour komt nu voor rekening van de drummer van Distillator.
Verdomme!!!!!!
 
  • Verdrietig
Waarderingen: MetalLimbo

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.617
4.593
Flotsam & Jetsam en Gaahls Wyrd moeten op hetzelfde moment in de marquee spelen volgens het huidge tijdschema. Er zal dus nog iets fout staan
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
383
542
Ik denk het ook. Die drie acts na elkaar op vrijdag in de Marquee ogen ook opvallend vreemd. Zou wel heel vreemd zijn als ze dit zo laten zoals het is.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Ja ze zullen nog wel aan het werk zijn aan het tijdschema.
Als ze toch de marquee aan het omgooien zijn op de donderdag, kan In Extremo dan even opgeschoven worden aub!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Flotsam and jetsam horen in dat gat op de donderdag denk ik, staan nu op de vrijdag in de schedule.
Op de poster staan ze ook op de donderdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.439
6.839
Ik heb heel lang gewacht tot deze post. Maar is hier een Chinese vrijwilliger, vrijwilligster die hier een meeneemlijstje kan droppen? Kweet dat dat ook online staat. Maar je kan bv iets zetten in de aard van.
graspop

op de weide
(
voor vrouwen)

op de camping

op hotel

met de camper
Eerlijk gezegd, na jarenlang festivalbezoek, is mijn motto om vooral zo min mogelijk mee te nemen de camping op. De tocht van en naar de parking is niet te onderschatten. Dus ik pas al een tijdje om gasstelletjes en dergelijke mee te nemen. Het eten bij Graspop is weliswaar duur, maar niet slecht van kwaliteit. Zeker de foodtrucks zijn prima te doen. Ik neem dus enkel mijn tent, slaapzak, matje, kussen, kleding, stoeltje, powerbank toiletspullen, zonnebrand en wat biertjes mee. Wel een gouden tip: bij bijvoorbeeld het Kruidvat kun je van die natte washandjes kopen. Ideaal om jezelf mee schoon te maken. Zeker met de warme temperaturen en het bijbehorende zweet is dat geen overbodige luxe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken