Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.439
Inderdaad. Vind het wel gek dat bijvoorbeeld Hellfest ook zoveel tickets op ticketswap heeft staan. Die gebruiken secure swap dus daar ben je zeker van je ticket. Toch veel afhakers.
Jezus nu je het zegt, was me nog niet eerder opgevallen. 130 euro voor een weekendje hellfest, en met secureswab. Goede deal hoor
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Jezus nu je het zegt, was me nog niet eerder opgevallen. 130 euro voor een weekendje hellfest, en met secureswab. Goede deal hoor
Het leven is nu echt wel aan de (zeer) dure kant, waardoor extraatjes als een festival, waar je ook nog eens flink wat geld mag tegenaan gooien voor wat drank en eten, als eerste afvallen natuurlijk.

En dan heb ik het nog niet over het 2 jaar uitstellen. Velen hadden misschien in 2019 hun ticket, maar in 2 (of 3 jaar) kan men intussen al kinderen, een nieuw lief, compleet ander werk, .... hebben. Kortom plots een heel ander leven waardoor een weekendje festival misschien niet meer aan de orde is.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Shinedown met support asking Alexandria in ab 7 november dit jaar. Maar wat een timing zeg, tickets zijn te koop vanaf de Graspop vrijdag. hopelijk gaan die tickets niet te hard.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
976
1.013
Misschien komt frank voor 18:45. Drukke dag. Anders na 21:00 Maar begin al maar te zweten.
Graspop, dit soort duidelijkheid is mss een tip voor de toekomst?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
976
1.013
Dag beste moshers,
We are here to drink your sweat zou alestorm zeggen. Of is het bear? Ik weet niet wat er allemaal in het rond vliegt.
Ik wou net wat neertypen maar het is heel recent veranderd. zaterdag is de warmste dag. 28 of 30 graden. Dat is nog niet zeker. Zondag en vooral maandag zou het afkoelen. Of het gaat regenen daar is nog geen zekerheid over. Want hitte en afkoeling = regen, onweer, wolken, afwachten. Zondag 22 of 23 graden. Maandag 19 of 20 graden. Nachttemperaturen tijdens graspop zijn rond de 13, 14 graden. Maar zondag en maandag nacht zijn de nachttemperaturen nog erg onzeker. Hangt er ook vanaf welke dag het gaat afkoelen. Zondag of mandag pas. Het kan maandagnacht 10 of 13 graden zijn. Zondagnacht kan het 13 of 23 graden zijn.
Samengevat: droog, warm, warmer. En met geluk of pech maandag (pas afkoeling.)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.173
10.508
Voor degene die mijn berichtjes over Sweden Rock niet volgen: hier wachtend op In Flames wil ik toch ff melden dat Baest vandaag echt een bizar goede old school death metal show gegeven heeft: voor degene die dat kunnen waarderen, deze band verdient een (nog) groter podium. Wall of death met grote vikingen was een leuke uitdaging.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Hoe laat gaan jullie naar de camping?
Ik ga eerst naar Epica in Dordrecht. Dat zal tot een uur of 11 duren, denk ik. Daarna rijden we door naar Dessel. Dus ik zal ergens in de nacht arriveren. Gelukkig ga ik dit jaar met een vrij grote groep en gaan de meesten al eerder en zijn ze zo lief om mijn tent op te zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.173
10.508
Ik ga eerst naar Epica in Dordrecht. Dat zal tot een uur of 11 duren, denk ik. Daarna rijden we door naar Dessel. Dus ik zal ergens in de nacht arriveren. Gelukkig ga ik dit jaar met een vrij grote groep en gaan de meesten al eerder en zijn ze zo lief om mijn tent op te zetten.
Baal er enorm van dat die shoe tegelijk met Graspop is! Ik had kaarten voor hun show een paar maanden geleden maar die ging nirt door helaas:(
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Baal er enorm van dat die shoe tegelijk met Graspop is! Ik had kaarten voor hun show een paar maanden geleden maar die ging nirt door helaas:(
Ze komen dit jaar nog een keer in de 013 en januari 2023 in de Afas. :)

En ja, ik heb kaarten voor beide shows...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.439
Hoe laat gaan jullie naar de camping?
donderdag rond een uur of 10 er zijn is ons plan, misschien iets eerder.
Ben benieuwd hoe lang het allemaal zal duren. Hopelijk valt het mee nu je je bandje kan gaan halen op de camping
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
976
1.013
Ik ga er donderdag proberen rond 10 uur te zijn. Als iemand met mij wil afspreken. Ik zit bij de inter camping. Ik zal er voor het festival open gaat zeker van 10:30 tot 11:30 zijn. Inter is voor mensen met een beperking. Ik kan me ook kenbaar maken met een witte stok. Inter is als je binnengaat meteen rechts. (Andere jaren toch) Anders kan je het aan de graspop medewerkers vragen. We kunnen ook met zijn alen naar de eerste band in de metal dome gaan. Desnoods op een afstandje bekijken. Of daarna totdat while she sleeps begint. Omdat iedereen niet op de meeting kan zijn.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
976
1.013
Ik ga eerst naar Epica in Dordrecht. Dat zal tot een uur of 11 duren, denk ik. Daarna rijden we door naar Dessel. Dus ik zal ergens in de nacht arriveren. Gelukkig ga ik dit jaar met een vrij grote groep en gaan de meesten al eerder en zijn ze zo lief om mijn tent op te zetten.
Was jij degene die met een grote groep (13 man ofzo?) er ging zijn en zei dat ik gerust eens een keer mag aansluiten? Hoe dacht je dat praktisch te regelen? Gaan er ook een deel van die mensen op de meeting zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken