Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

saurus

Dagopener
4 feb 2019
529
618
Maar op de pagina van toegankelijkheid staat:

OP CAMPING METAL TOWN

Metal Town ligt een eind van het festivalterrein. Er zijn toegankelijke shuttlebussen tussen het festivalterrein en deze camping. In het badhuis op Metal Town zijn een aangepaste douche en toilet voorzien. De publieke gedeeltes van de camping zijn toegankelijk maar er is ter plaatse geen assistentie van Inter-medewerkers.

Dus...toch pendelbussen denk.
voor mensen met een beperking is er een shuttlebus
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Van het midden van camping Metal Town naar het midden van de wei is het twee kilometer stappen. Ik schat dat ik op een festival per dag meer dan tien kilometer stap. Twee meer of minder zal niet zoveel rol spelen. Wij nemen altijd fietsen mee om snel over en weer te gaan. Als je dan je fiets parkeert op de fietsenparking van Graspop krijg je altijd een sleutelhanger of flesopener ofzo. Mooi meegenomen :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.384
6.624
Kan bijna niet wachten op Robin's weerbericht van vandaag. Want de tweede garnituur weermannen en -vrouwen geven nu wel heel mooi weer af voor het weekend. Dus ik hoop dat onze eigen weerman deze berichten kan bevestigen!
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: duck en Pauly Robin

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.748
2.428
Het moet inderdaad ook niet té warm gaan worden. Laatste keer GMM in '19 was 't de zondag ook wel erg warm en dan merk je toch een serieus gebrek aan schaduw.

Maar ach, als we daarover al beginnen zeuren, weet je dat het echt niet lang meer is!!!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.141
7.337
Het moet inderdaad ook niet té warm gaan worden. Laatste keer GMM in '19 was 't de zondag ook wel erg warm en dan merk je toch een serieus gebrek aan schaduw.

Maar ach, als we daarover al beginnen zeuren, weet je dat het echt niet lang meer is!!!
Ja eens, die zondag was echt niet uit te houden. ik weet niet wat erger was, buiten in de brandende zon staan of in die bloedhete Marquee.
Een heel optreden in die marquee staan was al bijna niet vol te houden.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.384
6.624
Ik kan me de 2010 editie nog goed herinneren. Toen ging het elke dag richting de 40 graden. Dat was in de volle zon echt niet meer te doen, inderdaad. Maar wat ik nu zie is voor het hele weekend een graadje of 25, met een wolkje hier en daar. Dat vind ik echt perfect.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.141
7.337
Mis toch wel die livestream van Rock am ring, hadden meer festivals dat maar.
Was op zoek naar een livestream van Nova Rock, Sweden rock, Download
Maar geloof niet dat deze festivals een livestream hebben, iemand een idee?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.141
7.337
Huidige status van de Graspop tickets:

Donderdag: Uitverkocht
Donderdag VIP: Uitverkocht

Vrijdag: Tickets nog beschikbaar
Vrijdag VIP: Uitverkocht
Zaterdag: Tickets nog beschikbaar
Zaterdag VIP: Uitverkocht
Zondag: Uitverkocht

Zondag VIP: Tickets nog beschikbaar
Combi: Tickets nog beschikbaar

Combi VIP: Uitverkocht
Combi Plus: Uitverkocht

Combi Plus VIP: Tickets nog beschikbaar

Donderdag en Zondag zullen dus de volste dagen worden.

Zal dus geen uitverkochte editie worden neem ik aan, blijf het vreemd vinden dat ze er geen post uit gooien met iets van "Er zijn weer tickets beschikbaar, koop nu je ticket". Er zullen vast wat mensen zijn die een ticket wilden en zagen dat het uitverkocht was, en niet opnieuw omkijken. Zo loop je toch gemakkelijke extra omzet mis?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.748
2.428
Huidige status van de Graspop tickets:

Donderdag: Uitverkocht
Donderdag VIP: Uitverkocht

Vrijdag: Tickets nog beschikbaar
Vrijdag VIP: Uitverkocht
Zaterdag: Tickets nog beschikbaar
Zaterdag VIP: Uitverkocht
Zondag: Uitverkocht

Zondag VIP: Tickets nog beschikbaar
Combi: Tickets nog beschikbaar

Combi VIP: Uitverkocht
Combi Plus: Uitverkocht

Combi Plus VIP: Tickets nog beschikbaar

Donderdag en Zondag zullen dus de volste dagen worden.

Zal dus geen uitverkochte editie worden neem ik aan, blijf het vreemd vinden dat ze er geen post uit gooien met iets van "Er zijn weer tickets beschikbaar, koop nu je ticket". Er zullen vast wat mensen zijn die een ticket wilden en zagen dat het uitverkocht was, en niet opnieuw omkijken. Zo loop je toch gemakkelijke extra omzet mis?
Tja... Met de hoeveelheid tickets die op ticketswap te koop aangeboden worden, zou ik daar als marketingteam nu ook niet over beginnen, eigenlijk.

Denk dat ze al genoeg stront over zich hebben gekregen met die parkingprijzen.
Nu, volgens mij is dat gewoon in het leven geroepen om de duurdere gasprijzen te kunnen betalen (ik neem aan dat tourende bands dat gewoon doorrekenen?). Maar om dat nu te verpakken als "we geven om het milieu" is best lachwekkend imo.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.141
7.337
Tja... Met de hoeveelheid tickets die op ticketswap te koop aangeboden worden, zou ik daar als marketingteam nu ook niet over beginnen, eigenlijk.
Ik denk dat 90% van de mensen liever via het officiële verkoopkanaal zou kopen dan via Ticketswap. Ik zou in ieder geval liever 250 voor een officieel ticket betalen dan 200 te betalen met het risico niet binnen te komen. Denk dat de meeste mensen niet eens op het idee komen om op Ticketswap te kijken

Denk dat ze al genoeg stront over zich hebben gekregen met die parkingprijzen.
Nu, volgens mij is dat gewoon in het leven geroepen om de duurdere gasprijzen te kunnen betalen (ik neem aan dat tourende bands dat gewoon doorrekenen?). Maar om dat nu te verpakken als "we geven om het milieu" is best lachwekkend imo.
Dit zal niet de reden zijn, want ze hebben een jaar geleden al aangekondigd dat de parking betaald wordt. Toen speelde dat nog niet geloof ik. Denk dat ze gewoon extra inkomsten wilden om de gemiste inkomsten van de coronajaren goed te maken.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.032
2.661
Mis toch wel die livestream van Rock am ring, hadden meer festivals dat maar.
Was op zoek naar een livestream van Nova Rock, Sweden rock, Download
Maar geloof niet dat deze festivals een livestream hebben, iemand een idee?
Download heeft dat ooit gedaan, maar ze vonden het uiteindelijk te duur.
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Ik denk dat 90% van de mensen liever via het officiële verkoopkanaal zou kopen dan via Ticketswap. Ik zou in ieder geval liever 250 voor een officieel ticket betalen dan 200 te betalen met het risico niet binnen te komen. Denk dat de meeste mensen niet eens op het idee komen om op Ticketswap te kijken
Inderdaad. Vind het wel gek dat bijvoorbeeld Hellfest ook zoveel tickets op ticketswap heeft staan. Die gebruiken secure swap dus daar ben je zeker van je ticket. Toch veel afhakers.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.032
2.661
Ik denk dat 90% van de mensen liever via het officiële verkoopkanaal zou kopen dan via Ticketswap. Ik zou in ieder geval liever 250 voor een officieel ticket betalen dan 200 te betalen met het risico niet binnen te komen. Denk dat de meeste mensen niet eens op het idee komen om op Ticketswap te kijken


Dit zal niet de reden zijn, want ze hebben een jaar geleden al aangekondigd dat de parking betaald wordt. Toen speelde dat nog niet geloof ik. Denk dat ze gewoon extra inkomsten wilden om de gemiste inkomsten van de coronajaren goed te maken.

Volgens mij hebben ze het betalen van de parking pas beslist, kan me niet echt herinneren dat dit een jaar geleden op de site stond.
Niet enkel de brandstofprijzen maar de logistiek in het algemeen is een probleem. Corona heeft er voor gezorgd dat er moeilijk volk te vinden is waardoor je meer geld gaat moeten uitgeven om ze te lokken, de vluchtelingendorpen voor Oekraïeners zorgen ervoor dat materiaal schaars is,...

Het gaat niet lang meer duren eer een combiticket €300 kost.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.141
7.337
Volgens mij hebben ze het betalen van de parking pas beslist, kan me niet echt herinneren dat dit een jaar geleden op de site stond.
Niet enkel de brandstofprijzen maar de logistiek in het algemeen is een probleem. Corona heeft er voor gezorgd dat er moeilijk volk te vinden is waardoor je meer geld gaat moeten uitgeven om ze te lokken, de vluchtelingendorpen voor Oekraïeners zorgen ervoor dat materiaal schaars is,...

Het gaat niet lang meer duren eer een combiticket €300 kost.
In een mail van Oktober stond in ieder geval al dat de parking betaald werd, dus dit was nog voor het Oekraïne verhaal begon. Al waren de personeels/materiaal tekorten waarschijnlijk toen ook al aan de hand ( door corona) maar in mindere mate dan nu.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken