Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Die waren altijd anderhalf muntje toch? Als een halve liter 2 munten kost dan skip ik die halve liters wel.
De gewone zijn toch ook 25cl? In mijn herinnering was een halve liter gewoon 2 munten.
Maar zoals hierboven al bewezen laat m'n geheugen me af en toe wel in de steek.
 

gmm033

Campingartiest
20 nov 2018
90
167
Weet iemand eigenlijk de redenen van het cancelen van My Dying Bride en Killing Joke? Is het te heet voor de Britten?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Dowload heeft volgend jaar een XL editie met 4 dagen ipv 3, ivm 20 jarig bestaan.

Is wel een positief eerste beeld van het festivalseizoen volgend jaar, ze zullen in ieder geval genoeg headliners hebben neem ik aan.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.693
Over Download gesproken; ik hoop echt dat Sepultura dezelfde setlist speelt op Graspop. Guardians of Earth én Agony of Defeat heb ik tot op heden zeker niet altijd samen op dezelfde setlist gezien. Maar dat zou geweldig zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

gmm033

Campingartiest
20 nov 2018
90
167
De opmerkingen over de hoge prijzen zorgen bij mij wel voor een dip in de voorpret. Kunnen we daar ná Graspop weer over zeiken?

edit: ik begrijp uiteraard dat het kwantitatief uitermate teleurstellend is.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Pauly Robin

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.693
De opmerkingen over de hoge prijzen zorgen bij mij wel voor een dip in de voorpret. Kunnen we daar ná Graspop weer over zeiken?

edit: ik begrijp uiteraard dat het kwantitatief uitermate teleurstellend is.
Excuus, je hebt gelijk.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.640
3.282
Stomme organisatie, die vrijdag hebben ze ff fatsoenlijk zitten kloten door The Vintage Caravan en Zeal & Ardor om zeep te helpen zonder fatsoenlijk alternatief. Bfmv en Paradise Lost gaan voor. Door cancel My Dying Bride kan ik gelukkig erl High on Fire zien!!
Bij mij valt het muntje de andere kant op. Vreselijk zonde van paradise lost, maar dat nieuwe album van zeal & ardor is zooo goed en die zijn telkens fantastisch live.

Jinjer deed me ook weinig op Alcatraz. Misschien was de hype te groot.

Heeft er iemand de oplossing voor me and that man, tiamat en Alice Cooper op zondag? Behalve van alle 3 de helft missen ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken