Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Hoezo mag er eigenlijk worden gebouwd rondom een groot evenement. Valt dat echt niet beter te organiseren in België?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Foreigner 3 jaar geleden op Bospop gezien en heb me daar verrassend goed mee vermaakt. Was echt een hele leuke show met alleen maar hits. Moeite waard om mee te pakken
Foreigner begint om 17:45 aan de south stage. Als je weet dat de north stage links staat en de south stage rechts. Als je dan weet waar de zon op en onder gaat en 's middags staat. Dan veronderstel ik dat je de zon half in je rug hebt. En half richting je pint schijnt dat helaas opwarmt. Tenminste als je rechtshandig bent.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Staat op de wei, bij de Jupiler Stage, maar het is gewoon een klein vakje tussen de drankstanden.

Ik heb een voorgevoel dat het er hetzelfde gaat uitzien zoals in 2016, toen hadden ze aan de Jupiler Stage ook een discobar.

Bekijk bijlage 1804
Is dat niet het jaar dat na afloop iedereen een concert aan het drummen was op die discobar? Na 3 kwartier ofzo moesten we weggaan van de security.
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.531
Omdat je daarmee willens en wetens een verkeersinfarct veroorzaakt. Je hebt 51 weken om te bouwen en dan kies je precies deze week uit. Erg snugger.
Hier in Antwerpen hadden ze een brug gebouwd om twee stadsdelen te verbinden voor openbaar vervoer. Bij de opening van de brug bleek hij 40cm te klein, afijn 2 weken verder staat de brug er met tramspoor. Vervolgens heeft de gemeente besloten er toch geen tram meer over heen te laten rijden, want zo zou het slimmer zijn om de organisatie van het tramnet aan te passen. Dit maak ik echt alleen in België mee.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.623
7.345
Weet niet of ik het helemaal eens ben met die gedachtegang dat een oudere band altijd voorrang heeft.
Ik heb persoonlijk niet zo die behoefte om iedere oude legendarische rondband een keertje live te zien, al snap ik dat veel dat wel hebben.
Als je niets met classic rock hebt, lijkt het me prima om een jongere band te zien waar je wel fan van bent, om maar iets te noemen.

Klopt, het is niet zo dat dit 100% zo moet zijn, maar als je twijfelt tussen twee acts, is het voor mij een goede richtlijn.

Als je specifiek de clash hebt tussen twee namen. Want als je niks met classic rock hebt, dan is de kans ook weer groter dat je niet de clash met Alice Cooper zal hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Jij komt woensdagnacht. Dan zal alles er wel verlaten bij liggen.
Robbr lijkt me eerder de andere avonden te bedoelen, het tijdstip wanneer dagjesmensen / pendelaars massaal naar huis vertrekken. Zeker zondagavond wordt dan een grote ramp omdat die avond ook veel kampeerders vertrekken.
Zo bedoelde ik het inderdaad
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
376
534
Ik baal wel van het feit dat ik m'n tickets zo vroeg aankocht. Als je nu op Ticketswap kijkt, verkopen ze o.a. Combi Plus voor amper 150 euro, Combi VIP voor 280 euro (slechts 30 euro meer dan ik voor mijn combi betaalde) en zelfs dagtickets (vrijdag) voor 60 euro.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640
Ik hoor echt ongelooflijke verhalen over Nick Cave op BKS, gister. Kan hij niet een keer naar Graspop komen? Ik bedoel, als bands als Foreigner, Europe, Scorpions en Aerosmith kunnen, dan hij toch ook wel?
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Klopt, het is niet zo dat dit 100% zo moet zijn, maar als je twijfelt tussen twee acts, is het voor mij een goede richtlijn.

Als je specifiek de clash hebt tussen twee namen. Want als je niks met classic rock hebt, dan is de kans ook weer groter dat je niet de clash met Alice Cooper zal hebben
Zo heb ik ook een verhaal. Meshuggah en a perfect circle speelden gedeeltelijk samen. Dacht ik even dat meshuggah voor de laatste keer zou spelen. Die zijn al zo lang bezig dacht ik. Waren ze enkele jaren later of een jaar later op alcatraz. Heb ik a perfect circle maar half kunen zien Soms is het gokken.
POD dat clashte met was het iced earth of dimmu borgir op graspop? Ik dacht het genre van pod spelen ze nooit meer op graspop. Nu hoor ik dat genre meer en meer op graspop en alcatraz. Ook dankzij dat pukkelpopo dat genre meer en meer laat vallen en groezrock weg is.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Iemand een tip hoe ik mijn lijstje kan samenstellen en hier posten? Wat deden jullie? Afdrukken en zo overtypen? Of van tabblad naar tabblad switchen bij elke band? Dat lijkt me minder handig.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Dag beste kijkers,
Her weer begint steeds duidelijkher te worden.
Van woensdag tot maandag
16 25 29 32 21 21
14 14 18 18 11
Ik leid uit andere informatie af dat zaterdag op zondagnacht de minimumtemperaturen nog niet zeker zijn. Kan 5 graden hoger of lager liggen. Dus heel warm. Dat wil zeggen dat de onweerskansen op zaterdag heel klein zijn. Maar zondag is er wel een kans. Dat moet nog bevestigd worden. Dat zal niet zo heel laat vallen want het zuiden en zelfs de ardennen hebben warmere temperaturen als graspop. Dus zullen we eerst regen of onweersbuien krijgen. De enie zegt maandag zonnig en zondag kan op neerslag. De andere zegt zondag bewolkt en maandag kans op neerslag. Dus de timing is nog niet zeker.
De kans op onweders met schade de zondag lijkt me dus vrij klein. (ook weinig wind) Nu komt het wel van het zuiden.
Voor de liefhebbers vind ik op meteo de kempen zaterdag 33 graden. Voor de rest heb je enkel donderdag nog de kans om een wolkje te vinden.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken