Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.979
1.762
Onder het mom, domme vragen bestaan niet: hoezo zegt dat wat?
Nou, ik zou denken dat als ze achter de schermen bezig zijn met een aankondiging voor vandaag, een schema, een laatste naam, of een eventueel ander nieuwtje, dat hun social media accounts dan ook wel actief zouden zijn geweest vandaag. Nou heb ik enkel die van hun Instagram bekeken, maar op dat profiel zijn ze er normaliter als de kippen bij om nieuws de wereld in te slingeren. Nu staat er letterlijk dat ze voor het laatst gisteren actief waren...
 
  • Leuk
Waarderingen: Lorre

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.114
6.189
Nou, ik zou denken dat als ze achter de schermen bezig zijn met een aankondiging voor vandaag, een schema, een laatste naam, of een eventueel ander nieuwtje, dat hun social media accounts dan ook wel actief zouden zijn geweest vandaag. Nou heb ik enkel die van hun Instagram bekeken, maar op dat profiel zijn ze er normaliter als de kippen bij om nieuws de wereld in te slingeren. Nu staat er letterlijk dat ze voor het laatst gisteren actief waren...
maar om "achter de schermen" ergens mee bezig te zijn, is online zijn op socials niet echt nodig he ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.601
660
Ze zijn al wel begonnen met het versturen van tickets, toen ik vorige week inlogde op ticketmaster nog niet...?? Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik ergens zoveel naar uit heb gekeken.
Mijn allereerste Rammstein concert en op de eerste rij bij Adele komen dicht in de buurt
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.072
3.771
Ik zie nog altijd niet echt in waarom Pinkpop met nieuws zou komen deze week? Dat er aan een website gesleuteld wordt is normaal.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.114
6.189
nou, het is wel zo, normaal gezien er aan de site dit soort dingetjes gebeuren er vlak na of in de dagen er na wel iets komt.
gezien er iets van "tijdschema" kort online was, staat die op het punt om gepubliceerd te worden imo
 
  • Leuk
Waarderingen: rednasnamsob

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.578
6.252
Als ze Florence and the Machine geboekt hebben zal er vandaag wel nieuws komen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.578
6.252
Zou Angèle geen optie zijn voor die laatste spot? Ze heeft nog geen optredens in Nederland gepland volgens mij.

Geen idee hoe hoog ze op Pinkpop zou staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.114
6.189
zou op de programma pagina ook het meest passen.
Metallica - Pearl Jam - Imagine Dragons (headliners main)
Twenty One Pilot - Royal Blood - Volbeat (afsluiters Noord)
Nightwish - Maneskin - FATM (subs main)
zo iets...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken