Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

De dag is nog niet om! Misschien is het dit x wel 11.00 of 15.00 uur ;)

De dag is nog niet om! Misschien is het dit x wel 11.00 of 15.00 uur ;)
tja, da's ook weer zo...
of niet vandaag, omdat DTRH tussendoor kwam

maar, goed, blijft staan dat er aan de site gewerkt is waardoor officieel bericht niet heel ver weg meer is

Het zal geen 70 dagen meer duren nee...
maar Pinkpop wel ! NOG MAAR 70 DAGEN TOT PINKPOP ?

200.gif

Ze zijn al wel begonnen met het versturen van tickets, toen ik vorige week inlogde op ticketmaster nog niet...?? Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik ergens zoveel naar uit heb gekeken.

Bijlagen

• Screenshot_20220407-133305.png
    Screenshot_20220407-133305.png
    366,7 KB · Weergaven: 19
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
misschien klapt Pinkpop morgen met "encore" mee, althans als ze een naam samen delen...

Pinkpop zelf heeft blijkbaar weinig haast...

• Leuk
Waarderingen: TNFke
Is niet echt plek meer voor zo'n grote naam op de zondag toch? Maar misschien wel voor één van de andere acts op Encore.

Is niet echt plek meer voor zo'n grote naam op de zondag toch? Maar misschien wel voor één van de andere acts op Encore.
Nuja, als Volbeat op die andere stage afsluit, dan heb je in principe nog wat nodig voor ID. Op RW is het 21P - ID, maar ergens zie ik Florence - ID nog wel als iets realistisch. Chic - Florence - ID makes sense vind ik. Zou natuurlijk wel knap zijn hoor.

Op RW19 stond Flo ook gewoon voor Mumford trouwens.

• Leuk
Waarderingen: mart1234 en Timmetje
We zoeken vermoedelijk nog OFWEL een subheadliner vóór ID op mainstage, OFWEL een afsluiter van het noordpodium vóór ID, OFWEL een festivalafsluiter ná ID...

Het is dus plausibel dat het nog om een redelijke naam gaat. 'Kleiner' dan Volbeat, maar 'groter' dan bijvoorbeeld CHIC...

De Staat staat te laag op de website om die Noord afsluiter te zijn toch? Anders had ik die dat ook wel zien doen.

De Staat staat te laag op de website om die Noord afsluiter te zijn toch? Anders had ik die dat ook wel zien doen.
Het zou kunnen. Mijn persoonlijke verwachting is dat zowel De Staat als Volbeat als CHIC op mainstage staat, en dat we dus nog iets zoeken als Noordafsluiter. Vandaar ook dat ik minder snel een DJ verwacht na ID. Een DJ die Noord afsluit kan in mijn optiek wel, kijk naar bijvoorbeeld Avicii of Major Lazer uit eerdere jaren...

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
We zoeken vermoedelijk nog OFWEL een subheadliner vóór ID op mainstage, OFWEL een afsluiter van het noordpodium vóór ID, OFWEL een festivalafsluiter ná ID...

Het is dus plausibel dat het nog om een redelijke naam gaat. 'Kleiner' dan Volbeat, maar 'groter' dan bijvoorbeeld CHIC...
het lijkt er wel op dat er nog iets in de zone, Maneskin/Nightwish/Nothing But Thieves iets mist voor zondag.

maar, kan natuurlijk ook zijn dat ID mainstage afsluit, Volbeat Noord en Rodgers sub is op zondag.
het lijkt verder op de site wel in balans qua acts per 3 dagen.
alhoewel tussen Interpol en Maan ook een zondag act gepast had?
Dus wellicht slaat die redenatie ook nergens op.

Het lijkt er meer op dat er nog een naam ontbreekt tussen de bovenste namen voor de zondag, dan dat er middenin of onderin een naam bij komt.
Als er bij de eerste/bovenste 4 namen op de zondag een act bij komt, schuift De Staat 1 plek door, komt dan op 6e genoemde act van boven uit als eerste NL-act van boven. Net als Chef Special op de zaterdag en Danny Vera op de vrijdag, worden als 6de genoemd en als eerste NL-act van de dag.

Users who are viewing this thread