Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

VANDAAG ? ? ? ? ?

Bored Daily Show GIF by CTV Comedy Channel

• Leuk
Waarderingen: Doom010 en Bassie78
Waarschijnlijk staat het hier wel een paar pagina’s terug maar wat is de reden dat we vandaag nieuws kunnen verwachten??

Waarschijnlijk staat het hier wel een paar pagina’s terug maar wat is de reden dat we vandaag nieuws kunnen verwachten??
De onderbuik van Dennis. Zoals elke andere keer eigenlijk... :sneaky:

En dat de vorige keer ook telkens op donderdag was...

En dat het nog 70 dagen tot Pinkpop 2022 is...

EN OMDAT HET NU ECHT TE LANG DUURT!!

• Leuk
Waarderingen: Doom010 en PJ
het wordt langzaam wel tijd om het eindelijk eens goed over de planning, clashes en tijdschema's te gaan hebben! ipv over plastic-mais-bekers

• Leuk
Waarderingen: rednasnamsob
ik denk inderdaad dat ik met het eerste verse getapte koude brand pilsje in een Pinkpop-bekertje wel even een brok in mijn keel moet wegspoelen als ik even een moment neem midden op het veld en de mainstage voor mijn neus, kijkend om me heen over het terrein... ja, dat
Dat moment heb ik dan weer mooi een dag eerder, als we in de loop van de vroege avond de tenten hebben staan op camping B en de eerste koude bierblikken tegen die van de nieuwe buren getoast worden...

Misschien een momentje van maken als Forum leden onder elkaar... vrijdag 12:01 uur op het veld bij de Mainstage proosten op het weekend!

Dat ziet eruit alsof je dezelfde zolder hebt als Le Professeur... Een soort La Casa de Pinkpop?
Misschien een momentje van maken als Forum leden onder elkaar... vrijdag 12:01 uur op het veld bij de Mainstage proosten op het weekend!
Klinkt prachtig! Maar dan ben ik waarschijnlijk nog niet op het festivalterrein... :LOL:

Dat ziet eruit alsof je dezelfde zolder hebt als Le Professeur... Een soort La Casa de Pinkpop?

Klinkt prachtig! Maar dan ben ik waarschijnlijk nog niet op het festivalterrein... :LOL:
Ik durf het ook nog niet te garanderen... beetje afhankelijk hoe gezellig het is de avond ervoor op Camping B?

Users who are viewing this thread