Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kensington speelt idd ook heel veel NL plaatsen.
Maar Pinkpop staan ze niet, maar komen er hoogstwaarschijnlijk ook niet meer bij. Door de headline spot op Spoorpark Live in Tilburg op 19 juni.
Ik ben ook wel benieuwd welke act nog toegevoegd gaat worden.
Ik duim voor Placebo (fantastisch nieuw album, staan 24 okt wel in de Ziggo maar weet niet of dat nu echt 'n reden is om niet op PP te staan) of FATM, dan ben ik over de streep om 'n zondagkaart te kopen.
Ik ben alleen bang dat het bij dromen blijft....
Rudeboy plays UDS naar bevrijdingsfestival Utrecht, dus...
(Edit: op zich ook wel opvallend dat deze aankondiging van UDS nu komt, nu de Pinkpop aankondiging ook lijkt te komen ? of misschien zoek ik daar te veel achter)
(Edit: op zich ook wel opvallend dat deze aankondiging van UDS nu komt, nu de Pinkpop aankondiging ook lijkt te komen ? of misschien zoek ik daar te veel achter)
Rudeboy plays UDS naar bevrijdingsfestival Utrecht, dus...
als er dit soort dingen op de site gebeuren is het meestal wel snel iets van nieuws.
soms meteen het uur er na, andere keren is het een week later.
(vorige aankondigingen waren op donderdagen? 2e donderdag februari en 1e donderdag maart)
edit, daarbij geeft de site morgen ook aan "nog 70 dagen tot Pinkpop"
als er dit soort dingen op de site gebeuren is het meestal wel snel iets van nieuws.
soms meteen het uur er na, andere keren is het een week later.
(vorige aankondigingen waren op donderdagen? 2e donderdag februari en 1e donderdag maart)
edit, daarbij geeft de site morgen ook aan "nog 70 dagen tot Pinkpop"
En voornamelijk ook teveel zin in! Zit tegenwoordig elke dag 2x 45 min in de auto en momenteel betekent dat dus Pinkpop playlist aan en inluisteren welke artiesten ik wel en niet wil zien waardoor ik er nog meer zin in krijg. Is het al zover?
En voornamelijk ook teveel zin in! Zit tegenwoordig elke dag 2x 45 min in de auto en momenteel betekent dat dus Pinkpop playlist aan en inluisteren welke artiesten ik wel en niet wil zien waardoor ik er nog meer zin in krijg. Is het al zover?
ik durf te stellen, na de cancels van 2020 en 2021 dat er nu sprake is van "teveel zin in Pinkpop"
(ik denk dat het best een moment is om tijdens Pinkpop eindelijk weer op het veld te staan, met een opgebouwd Pinkpop terrein en niet het megaland veld als 'kale' boel)
ik durf te stellen, na de cancels van 2020 en 2021 dat er nu sprake is van "teveel zin in Pinkpop"
(ik denk dat het best een moment is om tijdens Pinkpop eindelijk weer op het veld te staan, met een opgebouwd Pinkpop terrein en niet het megaland veld als 'kale' boel)
Misschien moet ik m nuanceren? Er kan niet teveel zin in Pinkpop zijn. Ik voel het precies als jij.... Ik denk dat er serieus wel wat emotie gaat los komen zodra we eindelijk weer het veld op kunnen, bij mij wel in ieder geval (durf ik best toe te geven)
ik denk inderdaad dat ik met het eerste verse getapte koude brand pilsje in een Pinkpop-bekertje wel even een brok in mijn keel moet wegspoelen als ik even een moment neem midden op het veld en de mainstage voor mijn neus, kijkend om me heen over het terrein... ja, dat
Dat moment heb ik dan weer mooi een dag eerder, als we in de loop van de vroege avond de tenten hebben staan op camping B en de eerste koude bierblikken tegen die van de nieuwe buren getoast worden...